Wat je even kwijt wil #71

Ik heb ook eens 37 euro afgerekend voor twee keer twee bolletjes ijs op een hoorntje. Die gelateria het dichtst bij ponte vecchio in Firenze. Was niet eens lekker :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dat is nog erger. Ik heb ooit 25 euro voor een Cedric Grolet gebakje betaald en ben nog boos dat het niet te vreten was. Wel volledig mijn eigen schuld, want wist van tevoren dat het 25 euro was dus ook een soort straf voor mijn stupiditeit.

4 likes

Haha ik moet hier zo om lachen. Ik wil al zolang naar z’n café in Parijs, maar dat lukt elke keer niet vw de lange rijen, zeurende kinderen etc. Nu ik dit lees moet ik het zeker maar niet doen.

4 likes

Volgens mij hadden wij dezelfde en ik vond het ook helemaal niets.

2 likes

Ik had de droogste croissant daar, bijna in gestikt. Wel een van de beste avocado on toast gegeten. Maar ik ga naar daar voor goede patisserie en niet fantastische gerookte zalm. Nooit meer!

3 likes

Je kan ook rond 15 uur afspreken! Dan is iets eerder en iets later altijd goed want het is niet precies 15 uur.

2 likes

Ik kijk in mn eentje een horrorfilm die helemaal niet zo eng is, maar door de schrikmomenten heb ik echt het gevoel dat ik een hartaanval krijg my god

1 like

ff terug naar keukenpapier,
er gaat er hier wekelijks wel een rol doorheen?

Vieze kinderhanden, gemorst drinken, wc/wastafel drogen na schoonmaken, neus snuiten, gewassen fruit of groente drogen, laatste troepjes uit het afvoerputje en de gootsteen weghalen, spiegels schoonmaken…and the llist goes on.

7 likes

Voor veel van die dingen kun je toch ook gewoon een vaatdoek/microvezeldoek of theedoek gebruiken?

12 likes

haha ja klopt. Kan ook.

2 likes

Nee gadverdamme

23 likes

Zo’n lekkere gele :weary:

4 likes

?? Een schone vaatdoek (bij voorkeur van microvezel en correct gewassen) is toch uitermate geschikt om een tafel of wasbak af te drogen of een spiegel schoon te maken?

18 likes

Ja ik vind het persoonlijk heel goor om zo’n bacteriedoek op het aanrecht te hebben liggen om lekker te hergebruiken voor alles. Dan liever een stuk keukenrol die ik daarna meteen weggooi.

8 likes

Zegt toch letterlijk “een schone vaatdoek”? Gaat er vooral om dat je iets gebruikt dat je daarna in de wasmachine doet in plaats van in de prullenbak

25 likes

Pardon

19 likes

Mijn stelregel: microvezel goed, gele doekjes slecht.

3 likes

Ga deze week verhuizen, of nou ja we krijgen deze week de sleutel en dan zsm verhuizen, maar we zijn al zo lang bezig met van alles en nu is echt het moment dat mijn adhdbreintje het niet meer aankan. Alles ligt thuis overhoop, alles wat nog gedaan moet worden duizelt me, ik lig de hele nacht wakker te stressen over van alles en het lukt me niet meer om het zelf op orde te krijgen. Ik heb al duizenden lijstjes en notities gemaakt maar dat werkt nu ook averechts. Op dit soort momenten vervloek ik mijn adhdhoofd echt zo :face_exhaling:

3 likes

waarom gele doekjes slecht?

3 likes

Is er iemand die je fysiek kan helpen vandaag? Zodat je samen ergens kunt beginnen ?

1 like