Wat je even kwijt wil #71

Nouuu dat schijnen echte bacteriebommen te zijn somehow.

Komt ook door Oprah die daar ooit heel dramatisch over deed.

3 likes

Of ze slecht zijn weet ik niet maar ze drogen voor geen meter op je aanrecht en ze blijven altijd zo soppig ofzo (gebruik ze wel eens uit zo’n pakket in een vakantiehuisje) voor mijn gevoel maak je het alleen maar viezer ipv schoon

2 likes

@Oprah waar is die eigenlijk gebleven

Ook van mij ongevraagd advies, deze adhd’er is ook een ramp met verhuizen. Voor mij helpt het als een ander bij me is en me dan korte/kleine opdrachten geeft, zoals dat ene keukenkastje of de boekenkast inpakken. Dus niet ga de keuken inpakken of de woonkamer, maar 1 kast.

Mijn laatste verhuizing was samen met mn man en toen hebben we eigenlijk alles samen gedaan, dus per ruimte, per kast en zo hebben, weliswaar niet mega snel, wel overzichtelijk het hele huis in kunnen pakken.

Ik zou je dus echt willen adviseren om iemand om hulp te vragen en ook goed te kijken wie je om hulp vraagt. Ik heb bijvoorbeeld een goede vriendin die ik in dit soort situaties vraag, omdat ik het van haar kan hebben als ze me ff streng toespreekt zeg maar. Als ik mn moeder hier voor zou vragen, dan weet ik dat we nog voor de eerste verhuisdoos vol is ruzie hebben, terwijl we elkaar echt wel lief vinden, haha.

4 likes

Die was toch vertrokken omdat half het forum op een uitspraak van haar sprong?

Haha ja ik vroeg me nog af of ik erbij moest zeggen dat het om de echte Oprah ging.

5 likes

Kamer voor kamer en kast voor kast.
Ik ben er ook slecht in, maar had mn broer die als een soort bulldozer binnenkwam en doorpakte op die manier.

4 likes

Haha ja snap ik, maar moest aan onze denken haha

Ik zat mijn samenvatting te kijken van het forum en kwam oude berichten tegen waar ik zo fijn op terug kijk. Heb hier zo’n zelfverzekerd gevoel van gekregen destijds en ik vind het zo lief dat iedereen zo goed hielp.
Kan er soms nog emotioneel van worden. :joy:

32 likes

Lief, dank! Helemaal niet vermeld maar ik heb gelukkig hulp aan alle kanten. M’n moeder is een engel en veel vriendinnen ook. Maar alsnog blijven sommige dingen/keuzes op mij aankomen en dat is ook logischmaar ik WEET HET NIETTT. Ik voel me ook zo’n stampende kleuter maar ik wil gewoon twee weken slapen en wakker worden als iemand alles voor me geregeld heeft :face_exhaling:

@Loretje Alleen maar lief, thanks! @Lentex Yes m’n moeder en vriend zijn er morgen en overmorgen (we zijn nu in het huis van m’n vriend alles aan het pakken) gelukkig! Dus het komt sowieso goed maar het is gewoon ZO VEEL :face_exhaling:

5 likes

Fijn dat je iig hulp hebt. Verhuizen/verbouwen en keuzes maken is gewoon kut, ik heb ook echt momenten gehad dat ik er helemaal doorheen zat.
Ding voor ding is het enige dat hielp. En dinfgen die nog niet per se noodzakelijk zijn kunnen later. Ik heb bijvoorbeeld op de slaapkamers alles wit geschilderd en pas na maanden een muur behangen. Op 4 plekken hangen al maanden gewoon peertjes als lamp omdat ik klaar ben met keuzes maken. En dit zijn kleine dingen natuurlijk, maar er komt echt een eind aan dit gevoel van chaos :kissing_heart::kissing_heart:

7 likes

Dit!

En hetzelfde met dingen uitzoeken/wegdoen. Ik heb ook wel dat ik gewoon de inhoud van een volledige kast in een doos gedonderd heb en toen pas met uitpakken (en ik meer ruimte in mn hoofd had) gaan uitzoeken en dingen weg gaan doen.

@iloveblush

1 like

Welke uitspraak :eyes::coffee:

7 likes

Heb het even teruggelezen, wat leuk dat je toen zo geholpen bent. Heb je nu nog steeds moeite met nieuwe kleren vinden of is het inmiddels makkelijker? Ben wel benieuwd als je het wil delen!

3 likes

Dat weet ik niet meer haha, maar zoals zo vaak hier was het allemaal buiten proportie.

1 like

Mijn vriend en ik hebben allebei adhd en normaal gesproken is onze relatie echt 10/10 super gezond en liefdevol en veilig, maar als we verhuizen hebben we gewoon standaard een paar keer echt knallende ruzie. Het gaat dan ook nooit om iets specifieks, maar het is gewoon de chaos die we allebei totaal niet meer overzien (ondanks lijstjes en planningen etc etc etc). Ik ben heel benieuwd hoe dat zou verlopen met een verhuisbedrijf, maar helaas zit dat er budgettechnisch nog even niet in :’)

1 like

Ik wilde m’n trouwring weer om m’n juiste vinger doen, laat m vallen, hoor m ergens tegenaan tikken en nu kan ik m dus nergens meer vinden? Ik ben echt met een zaklamp de hele vloer afgegaan en nergens??? Wat voor sicke Bermudatriangel heb ik in huis?

2 likes

Panty om een stofzuigerslang?

3 likes

Goeie!! Ga ik straks doen

3 likes

Oh god ik heb Flink ontdektđŸ€Ł
Ik ben vanavond alleen thuis en er zijn Calippos en Maltesers onderweg​:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

10 likes