Wat je even kwijt wil #71

Ik ben op vakantie en het is hier nu middag, we gaan vanavond rijden met buggy’s, zwemmen in een cenote, eten en een beachparty. Het leven is echt zo heerlijk hier, iedereen doet alles voor je.

5 likes

Westerse vrouw ontdekt ongelijkheid

23 likes

Hoe bedoel je, de medewerkers waar je verblijft?

4 likes

Ik gok dat je ergens in mexico bent. En de mensen doen alles voor je omdat ze met geluk 5 euro per dag aan loon krijgen. Ze doen hun stinkende best om fooi te krijgen zodat ze hun gezinnen kunnen onderhouden.

3 likes

Nee daar ben ik vorig jaar al geweest

3 likes

In een all inclusive resort met onderbetaald personeel die blij zijn met iedere cent als fooi extra? Lijkt me juist echt zo’n naar gevoel.

2 likes

Ik vind het nog steeds heel lastig, ga snel voor gemak en comfort dus grijp al snel naar mijn vaste kloffie. Kleren kopen vind ik nog steeds niet leuk; maar ik ga nog wel eens in de zoveel tijd naar Roetgerink om een aantal nieuwe setjes te kopen.

Gelukkig heb ik weer een uniformberoep dus dat scheelt ook weer in de hoeveelheid kleding die ik moet kopen (als in; ik vind het moeilijk om uit te zoeken).

6 likes

Joh laat iemand ff van z’n vakantie genieten

84 likes

We krijgen allemaal mensen langs morgen en daarom heb ik de afgelopen paar dagen het een en ander goed schoongemaakt en dingen die kapot etc waren gefixt. Zo fijn om me nu niet te hoeven storen aan die kleine dingetjes. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Gisteren heb ik in alle haast snel wat tijdschriften gekocht voor mn vaders verjaardag. Ik was vergeten dat ze het vandaag vieren. Echt in 1 minuut 3 tijdschiften gepakt. Wist niet eens meer welke. Pakte net het bonnetje uit mn tas. Heb ik 28 euro uitgegeven aan 3 tijdschriften lol. En 1 slaat al helemaal nergens op. ‘Computer totaal’ hahaha ik gil. Hij heeft niet eens per se wat met computers.

19 likes

Heb zo’n erge kater :skull_and_crossbones:

4 likes

Ik vind het altijd zo zielig als een hond tijdens het uitlaten zo hardhandig wordt meegetrokken door zijn baasje. :frowning::sweat_smile:
Sommigen maken dan ook nog zo’n “strenge” opmerking tegen hun hond.
Zag het vanmorgen ook weer een paar keer tijdens mijn wandeling. Zo’n irritatie geeft me dat. Laat dat beestje toch even lekker snuffelen!
Maar ik heb ook eigenlijk geen verstand van honden haha.

15 likes

Daarop toevoegende. Alle honden die meegenomen worden naar Sail. Zo onzettend druk.

Oja en de man met de kinderwagen gisteren die tegen mijn enkels aan knalde omdat we stil stonden. Ja gast ik kan niet door mensen heen lopen.

1 like

Oh daar heeft die baby lekker wat aan ook

Ik zag net een oudere vrouw op de fiets en het leek alsof ze wat oefeningen aan het doen was voor balans oid. Op een gegeven moment stopte ze, moet ze even zuchten en volgens mij een beetje huilen😕. Zo sneu.

Dat lijkt mij echt zo lastig aan ouder worden. Dat je op een gegeven moment steeds minder kan en dat ook je vrijheid daarmee steeds minder wordt.

20 likes

Ja hij gaat er vast heen voor dat kind

7 likes

Nou en. Laat die ouders lekker ook wat doen wat ze zelf leuk vinden.

29 likes

Ja soms zie je echt zielige dingen!

Een tijd geleden liet ik de hond van mijn zusje uit en er was een man die stilstond en zn hond heel kort hield. De hond leek juist bang, dus het leek me niet helemaal passen hoe hij zich gedroeg, maar toen ik langsliep gaf hij de hond echt een hele harde stomp :sob: ik snapte echt niet waarom je dat zou doen.

Ik haat mensen ):

2 likes

Och…mn vader en ik waren op weg naar de begraafplaats om naar het graf van zijn overleden vrouw te gaan. Die is niet zo lang geleden overleden en onderweg daarheen is hij keihard gevallen op de fiets Mijn hart kan dit niet aan… hij lag kermend van de pijn op de straat :sob:
Het lijkt mee te vallen…hij heeft vooral veel last van zijn schouder en ligt op de bank te slapen nu. Ik blijf er nog maar even bij. Maar ik voel gewoon al langer dat de rollen worden omgedraaid…van kind richting ‘verzorger’ ofzo. Vind ik best moeilijk af en toe.

38 likes