Wat je even kwijt wil #71

Ook over honden;

Was gisteren bij mijn tante en zij hadden al 2 honden. Ze hebben nu de hond van hun zoon ook in huis genomen omdat zijn relatie uit is en die chick totaal niet naar die hond uit keek. Liet hem alleen buiten in de tuin om z’n behoefte te doen en heeft dus ook een opvoeding gehad. M’n neefje is vrachtwagenchauffeur dus altijd weg daarom heeft m’n tante haar in huis gehaald.

Nu was ik daar gisteren op bezoek en dat beest kreeg zoveel tikken op z’n neus en werd tegen gescholden en vond het zo zielig. En dan ook echt om de domste redenen of wanneer ze niets deed.

Heb er niets van durven zeggen maar zo leert dat beest waarschijnlijk nooit om zich te gedragen.

4 likes

Dat lijkt me de minste zorg. Dat arme beestje wordt gewoon keihard mishandeld :cry:

28 likes

Het is op bepaalde plekken ZO glad in m’n huis en het is me echt een raadsel hoe dit kan? Hahah wtf, straks maar even dweilen

1 like

Heb je van die robijn spray op je kleding gedaan? Dat is echt instant ijsbaan :sweat_smile:

12 likes

Yep of hitte spray voor als je je haar föhnt

6 likes

Ik heb vanmorgen m’n badkuip moeten schoonmaken met m’n dure Kerastase shampoo omdat ik dacht ik ga ff lekker m’n hele lijf scrubben met een scrub waar ook olie in zit. Bad was natuurlijk spekglad en het enige wat binnen handbereik lag zonder mn nek te breken was shampoo :sob:
Heb wel een glad lijf nu maarja

3 likes

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje van een Iraans iemand en we gaan met z’n allen Iraans eten en kletsen en ik heb er zooo’n zin in. Denk al de hele week aan ghormeh sabzi met saffraanrijst :drooling_face:

21 likes

@Hihalarisch nee allebei niet, ik zat ook te denken wat ik zou kunnen hebben gesprayd maar weet het echt niet hahaha

1 like

Vraag me af wanneer dit uit gaat sterven. Ken echt niemand die ooit nog een tijdschrift koopt (jij dus hahaha). Vroeger deed ik dit traditiegetrouw voor een zonvakantie, maar voor die belachelijke prijs van tegenwoordig koop ik liever of een heel boek of een extra cocktail :joy:
Maar er zal vast nog publiek voor zijn.

11 likes

er zitten (voor mij) een paar voordelen aan dik zijn geworden en één daarvan is dat ik echt veel beter blijf drijven. is superchill in de zee en helemaal met golven, lig gewoon op mn rug heel meditatief heen en weer gedommeld worden. viel me opeens op hoe veel minder moeite ik hoefte te doen om niet te zinken, ga ik echt missen als ik niet meer dik ben ooit. m’n eigen zwemband zijn :mermaid:

29 likes

Volgens mij lezen en kopen er nog genoeg mensen tijdschriften hoor. Het is wel jammer dat ze zo duur zijn geworden al waren ze dat vroeger volgens mij ook al. Ik koop nog geregeld een tijdschrift en leen ze ook vaak van de bieb. Ik hoop dat tijdschriften nog heel lang blijven bestaan, is toch vet leuk!

8 likes

Love dit, ik heb het sinds ik dikker ben zo vaak minder koud in de winter en I love it :heart:

1 like

ah zo heerlijk! ik hoopte daar ook op maar ik blijk helaas koukleum zonder en met vet

3 likes

Ik vind er niks leuks aan, maar zoals ik al zei, er zal vast nog publiek voor zijn :slight_smile: Anders zouden ze niet meer in elke supermarkt liggen.

3 likes

Oh ik voel dat ook en ik schiet echt in de paniek als ik daar te veel over nadenk :(. Ik weet helemaal niet of ik dat wel kan in nn eentje en mn ouders verdienen het beste.

1 like

Jaa ik dacht hier gisteren nog aan! Dat je vroeger als kind niet kon wachten tot de Tina weer op de mat viel. Of dat je zo’n vakantieboek mocht uitkiezen.
Ik hoop zó dat mijn dochter dit nog mag meeemaken.:smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik vertrek zo naar Schiphol en dan hoor ik daar waar ik heen vlieg. Ik heb er zin in maar vind het ook echt spannend :grin:

Edit: het is Barcelona geworden, heel blij mee want nog nooit geweest en stond op mijn lijstje :partying_face:

44 likes

Ohh super tof lijkt me dat! Heb je een vermoeden? Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, laat je het ons weten?

2 likes

Qua temperaturen denk ik ergens in Zuid- Europa maar we gaan het zien…ik laat het weten!

2 likes

Bijzonder dat via funda een schilderij terug is gevonden. Het lijkt ook wel wat op het schilderij uit Stuart Little.

https://www.ad.nl/cultuur/schilderij-in-stuart-little-blijkt-verdwenen-meesterwerk~ac6c26b4/

7 likes