Wat je even kwijt wil #71

Vraag me af wanneer dit uit gaat sterven. Ken echt niemand die ooit nog een tijdschrift koopt (jij dus hahaha). Vroeger deed ik dit traditiegetrouw voor een zonvakantie, maar voor die belachelijke prijs van tegenwoordig koop ik liever of een heel boek of een extra cocktail :joy:
Maar er zal vast nog publiek voor zijn.

11 likes

er zitten (voor mij) een paar voordelen aan dik zijn geworden en ƩƩn daarvan is dat ik echt veel beter blijf drijven. is superchill in de zee en helemaal met golven, lig gewoon op mn rug heel meditatief heen en weer gedommeld worden. viel me opeens op hoe veel minder moeite ik hoefte te doen om niet te zinken, ga ik echt missen als ik niet meer dik ben ooit. m’n eigen zwemband zijn :mermaid:

29 likes

Volgens mij lezen en kopen er nog genoeg mensen tijdschriften hoor. Het is wel jammer dat ze zo duur zijn geworden al waren ze dat vroeger volgens mij ook al. Ik koop nog geregeld een tijdschrift en leen ze ook vaak van de bieb. Ik hoop dat tijdschriften nog heel lang blijven bestaan, is toch vet leuk!

8 likes

ah zo heerlijk! ik hoopte daar ook op maar ik blijk helaas koukleum zonder en met vet

3 likes

Ik vind er niks leuks aan, maar zoals ik al zei, er zal vast nog publiek voor zijn :slight_smile: Anders zouden ze niet meer in elke supermarkt liggen.

3 likes

Oh ik voel dat ook en ik schiet echt in de paniek als ik daar te veel over nadenk :(. Ik weet helemaal niet of ik dat wel kan in nn eentje en mn ouders verdienen het beste.

2 likes

Jaa ik dacht hier gisteren nog aan! Dat je vroeger als kind niet kon wachten tot de Tina weer op de mat viel. Of dat je zo’n vakantieboek mocht uitkiezen.
Ik hoop zó dat mijn dochter dit nog mag meeemaken.:smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik vertrek zo naar Schiphol en dan hoor ik daar waar ik heen vlieg. Ik heb er zin in maar vind het ook echt spannend :grin:

Edit: het is Barcelona geworden, heel blij mee want nog nooit geweest en stond op mijn lijstje :partying_face:

44 likes

Ohh super tof lijkt me dat! Heb je een vermoeden? Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, laat je het ons weten?

2 likes

Qua temperaturen denk ik ergens in Zuid- Europa maar we gaan het zien…ik laat het weten!

2 likes

Bijzonder dat via funda een schilderij terug is gevonden. Het lijkt ook wel wat op het schilderij uit Stuart Little.

https://www.ad.nl/cultuur/schilderij-in-stuart-little-blijkt-verdwenen-meesterwerk~ac6c26b4/

7 likes

Haha ik snap je helemaal! Ik ben juist heel veel afgevallen, en ging laatst weer zwemmen en kon dus niet chill meer drijven :smiling_face_with_tear: Moest er echt moeite voor doen, zo kan je toch niet lekker chillen op je rug :joy:

2 likes

Whaaa in een opwelling een vlucht naar Edinburgh geboekt, echt veel zin in!! heb echt even behoefte aan een andere omgeving en laat me dan heel snel alweer ontmoedigen (ook door mezelf :smiling_face_with_tear: ) doordat er altijd 1916269 redenen zijn om het niet te doen maar fuck it. Nu alleen nog even nadenken of ik deze keer over mijn bezwaren om in een hostel te verblijven heen kan stappen. Ik ga het forum nog even doorzoeken voor travel tips :grin:

52 likes

Mocht je voor een hostel gaan, kan ik je Castle Rock Hostel aanraden.

Verder veel plezier, Edinburgh is geweldig

1 like

hahaha echt jammer!!!

leuk, Edinburgh is echt heel tof!!

4 likes

Als je dit interessant vind heb ik toevallig vorige week een sappig boek gelezen van Arthur Brand, kunstdetective, die op zoek gaat naar verdwenen beelden van hitler. De paarden van Hitler heet het. Niet super goed geschreven maar wel een boeiend verhaal over roofkunst

2 likes

M’n baan zou eigenlijk tijdelijk zijn en met niet alle taken. Vandaag hebben ze gevraagd of ik een langer contract wil en ook volledig meedraaien. Er moet nog even gekeken worden hoe ze het passend maken. Maar het is wel fijn om te horen na jaren vastlopen.

67 likes

Leuk bedankt voor de tip ik heb het boek meteen gereserveerd bij de bieb. De auteur van dat boek heeft ook dat van gogh schilderij teruggevonden las ik net. Daar was dit jaar in het groninger museum nog iets over te zien bij de tentoonstelling behind the scenes. Barbara stok had het hele verhaal verstipt en dat hing aan de muur. Dat was ook al zo’n bijzonder verhaal.

1 like

Oh joh! Ja het is echt een interessante wereld dus leuk om iets over te lezen

4 likes