Haha ik snap je helemaal! Ik ben juist heel veel afgevallen, en ging laatst weer zwemmen en kon dus niet chill meer drijven Moest er echt moeite voor doen, zo kan je toch niet lekker chillen op je rug
Whaaa in een opwelling een vlucht naar Edinburgh geboekt, echt veel zin in!! heb echt even behoefte aan een andere omgeving en laat me dan heel snel alweer ontmoedigen (ook door mezelf ) doordat er altijd 1916269 redenen zijn om het niet te doen maar fuck it. Nu alleen nog even nadenken of ik deze keer over mijn bezwaren om in een hostel te verblijven heen kan stappen. Ik ga het forum nog even doorzoeken voor travel tips
Mocht je voor een hostel gaan, kan ik je Castle Rock Hostel aanraden.
Verder veel plezier, Edinburgh is geweldig
hahaha echt jammer!!!
leuk, Edinburgh is echt heel tof!!
Als je dit interessant vind heb ik toevallig vorige week een sappig boek gelezen van Arthur Brand, kunstdetective, die op zoek gaat naar verdwenen beelden van hitler. De paarden van Hitler heet het. Niet super goed geschreven maar wel een boeiend verhaal over roofkunst
M’n baan zou eigenlijk tijdelijk zijn en met niet alle taken. Vandaag hebben ze gevraagd of ik een langer contract wil en ook volledig meedraaien. Er moet nog even gekeken worden hoe ze het passend maken. Maar het is wel fijn om te horen na jaren vastlopen.
Leuk bedankt voor de tip ik heb het boek meteen gereserveerd bij de bieb. De auteur van dat boek heeft ook dat van gogh schilderij teruggevonden las ik net. Daar was dit jaar in het groninger museum nog iets over te zien bij de tentoonstelling behind the scenes. Barbara stok had het hele verhaal verstipt en dat hing aan de muur. Dat was ook al zo’n bijzonder verhaal.
Oh joh! Ja het is echt een interessante wereld dus leuk om iets over te lezen
Sowieso ook even hier kijken dan:
Oh cool daar ga ik morgen es induiken thnx!!
Hij heeft ook een serie bij de NPO (heet ook de kunstdetective)
Hij kwam ook voor in de podcast Jacob, dood in Qatar! Daar herkende ik zijn naam van.
Word ik een keer niet wakker van m’n baby, word ik wakker van een haan
Ik ben vandaag voor het eerst op de fiets naar mijn werk. 15 km enkele reis en ik voel me gelijk fitgirl wat nergens op slaat want ik heb een elektrische fiets
Ssssssshhhhh
Ik wil zo graag verhuizen, maar het is hopeloos. Ik sta al sinds 2009 ingeschreven bij de woningbouw maar ik maak geen enkele kans. Ik doe nu weer eens een rondje particuliere aanbieders en ik zie gewoon woningen van 1500, 1600, 1700 euro per maand. Wie kan dat nou betalen in zijn eentje
Mensen die minstens 5K per maand verdienen
Zou je denken. Wij kijken met twee personen op één inkomen van 5k naar een huurhuis van €1400 maar je moet 4x de huurprijs kunnen betalen koekoek voor wat precies?
Ik heb net een verzwaringsknuffel besteld. Ben echt benieuwd of ik daar baat bij heb. Maar voel me nu wel net een kleuter (al slaap ik nu ook met een knuffel, maar meer als hoofdsteun haha)