Ik ben in een land met vrouwencoupés in de metro en de mogelijkheid om er voor te kiezen om even geen mannen om je heen te hebben is echt
Ik vond net in notities een lijstje met 25 dingen/voornemens die ik wilde bereiken in 2025 en achter 20 dingen kan ik gewoon al een vinkje zetten, is gelukt of ben ik mee bezig 🥹
Welk land, is toch belangrijk informatie die je weglaat?
Maleisië, maar in elk land vind ik het som fijn om alleen omringd te worden door vrouwen
Ik vind de mannen hier gelukkig niet opdringerig, maar voor ik de metro instapte wilde een man al wel een gesprekje aanknopen en ondanks dat ik niet wist of het vervelend zou worden heb ik daar gewoon niet altijd zin in!
Je weet waarom die vrouwencoupé’s er zijn hè? Niet zo maar eerder
Omdat mannen zich niet kunnen gedragen.
En alsnog die coupés in proberen te lopen
True, liever niet. Maar we mogen toch wel blij zijn als het er wél is… als mannen zich zo blijven gedragen zoals ze nu doen zit ik inderdaad liever in de ‘trieste’ vrouwencoupé’s of women only sportscholen. Natuurlijk willen we ons allemaal veiliger voelen en zou een vrouwencoupé niet eens normaal moeten zijn, helaas is dat nu de realiteit dat mannen zich niet kunnen gedragen en ik daarom ook zou kiezen als die optie er is. Nogmaals, die optie is belachelijk maar ik zou er ook gewoon voor kiezen om er in te zitten.
Gister koffie gedronken met mijn buren van 91 en 93, waar ik eerlijk gezegd niet heel veel zin in had, maar het was zó leuk. Sinds mijn opa’s en oma’s zijn overleden heb ik geen contact meer met ouderen en dat is eigenlijk heel jammer. Mijn buren hebben zo veel meegemaakt en een heel leuke en interessante blik op de wereld. Ben echt blij met deze buren.
Ieder jaar heeft Nikon een Comedy Wildlife awards. En ik ga er zo goed op.
Kijk dan:
https://www.comedywildlifephoto.com/gallery/finalists/2024_finalists.php
In Indonesië heb je ze ook, en ik vind het juist heel erg ouderwets en ook sad dat dit blijkbaar nodig is.
Haha fantastisch
Ik voelde me gisteravond een beetje meh want moe en moet ongesteld worden. En dan vind ik een film die ik al 1000x gezien heb altijd chill en lekker comfortabel. Dus mijn vriend had mean girls voor me opgezet en hij zat er na 3 minuten helemaal in. Ik ben na 10 minuten in slaap gevallen en hij heeft heel die film gekeken en vond het fantastisch 🫶🏻😂
Oooh dit had ik nodig 🥹
Vorige week is mijn nieuwe fiets gestolen voor onze deur, letterlijk nog niet op gefiets want ik was hoogzwanger, en we dachten de fiets via mp gevonden te hebben. Nu is mijn vriend met de buurman langs bij die knakker die de fiets op marktplaats had staan en ze reageren maar niet op mijn berichtjes. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Dadelijk is het een of andere gek die er meteen op losslaat…
Oh bah dat lijkt me spannend, heb je wel een locatie ofzo? En hopelijk hoor je snel wat en waren ze samen gewoon even aan het napraten hoe fijn het is dat ze je fiets weer hebben.
Je kan trouwens bij zo’n situatie contact opnemen met de politie Wat doe ik als ik mijn gestolen fiets zie staan? | politie.nl
Het bleek niet onze fiets te zijn helaas, de man was wel chagrijnig maar verder oke. Waarschijnlijk waren mijn vriend en buurman zo gezellig met zijn 2 dat ze even vergaten mij wat te laten weten.
@crazyvibes we hebben ook comtact gehad met de politie vooraf, maar die zei ja ga maar met zijn 2en. Ze hadden verder geen enkele zin om te ondersteunen.
Oh daar heb je dan ook niet veel aan helaas! Maar gelukkig verder niets aan de hand