Wat je even kwijt wil #71

Mijn leven is zon rollercoaster op moment (negatief) en ik ben er zo klaar mee.
We hadden vanmiddag een informatiesessie in het ziekenhuis gepland staan, waar wij heel erg naar uitkeken. Wordt mn man net gebeld dat het niet doorgaat en ze proberen nu over 3 weken.
Er zal echt niet last minute zonder reden geannuleerd worden, maar ik baal er zo van.

We worden zo aan ons lot overgelaten voor mn gevoel, er is een heel revalidatieprogramma en de helft is gestart em de andere helft moddert aan, terwijl we juist verwachten dat we hier meer over het ziektebeeld en verloop gaan horen.

1 like

Op mijn werk zit ik in een projectgroep waarbij alle andere deelnemers niet van mijn eigen afdeling zijn. In het begin was het daardoor af en toen echt af tasten. En waar ik af en toe heel erg kan twijfelen aan mijn werk en mijn eigen afdeling, krijg ik van de projectgroep echt mega veel energie. Maar wat vooral fijn is dat de projectleider het oprecht waardeert wat je bijdraagt en dat dus ook gewoon zegt. Ik ben dat gewoon niet gewend en het doet me zo goed.

22 likes

Herkenning is zo belangrijk om gemotiveerd te blijven.

7 likes

zit hier iemand in de rechtsbijstand? of in de woonverzekeringen? Zit in met onze verhuurder en ik weet 98% dat ik gelijk heb, maar ik wil het graag 100% correct hebben.

Ik werk in de verzekeringen, nu zakelijk maar heb voorheen woonschades behandeld. Wil altijd met je meedenken, maar kan niet garanderen dat ik het antwoord heb.

Mag ik je een dm doen?

1 like

Terwijl ik mijn navulplasticzak douchegel leeg goot in de lege plastic fles I couldnt help but wonder: waarom is een plastic zak douchegel minder erg dan een plastic fles duurzaamheidswise? Behalve dat er 2x zoveel in zon zak zit

17564047251348251934350935847698

18 likes

Zo’n navulverpakking is veel dunner en dus minder plastic, lijkt mij? Maar is en blijft plastic wat je alsnog weggooit ja.

2 likes

Had het ook niet te maken met een andere soort plastic? Dat dunnere kunnen ze beter recyclen dacht ik dan dat harde kunststof van die doppen van de shampoofles @Gelatelli

3 likes

Ik ontdekte gisteren dat je kunt inzoomen op whatsapp stories en vandaag zie ik dat dat ook kan op insta stories. Was dit altijd al die tijd al mogelijk?!

Voelt alsof ik compleet achterloop met wat er tegenwoordig allemaal kan op de socials. Voel me bijna boomer terwijl ik begin 30 ben.🫔

3 likes

@PiuPiu ja dat zal het wel zijn idd maar voelde toch een beetje meh haha

3 likes

Maar wie gebruikt er in hemelsnaam whatsapp story’s

49 likes

Vandaag heeft mijn moeder de diagnose Alzheimer gekregen, gezien de leeftijd valt dit ook onder jongdementie.

Vandaag ging het redelijk maar vanavond ging ik mee om het mijn broertje te vertellen.
Jongens …toen hij vroeg " vergeet je ons dan" brak echt mijn hart in nog meer stukjes.

65 likes

Zeker! Ik ben wel op vakantie dus kan net wat trager reageren, maar stuur maar!

5 likes

Die doppen zijn überhaupt niet te recyclen. Dan koop je een 100% gerecyclede fles* en dan staat er *behalve de dop :rage:

2 likes

Oh ja! Waardeloos eigenlijk dat dit zo is, wil je het graag goed doen is het sowieso voor eeuwig op de wereld die rotzooi

Maar daar hoef je toch niet naar te kijken? De vrouw van een vriend van me komt uit een land waar Whatsapp-status volgens mij ā€œeen dingā€ is, maar ik krijg daar geen melding van, alleen als ik haar actief op zoek zie ik zo’n groene cirkel om haar foto, dus hoe word je daar ā€œdood mee gespamdā€ā€¦?!

19 likes

heerlie om half 7 wakker worden huiselijk drugsgeweld van de onderburen :heart: heb het wel onderbroken en gewacht tot de man van de twee de/haar deur uit ging, en ook niet de eerste keer dat er daar iets aan de hand is, maar ben toch een beetje shook en sip nu.

5 likes

Ik meen dat die navulverpakkingen ook efficiƫnter kunnen worden vervoerd

4 likes

Heel logisch dat je shook en sip bent. Maar je hebt ook iets heel goeds gedaan door het te onderbreken en te wachten tot hij wegging. :heart:

9 likes