Wat je even kwijt wil #71

Ik heb dit voor m’n gevoel ook echt atlijd als ik een keertje iets voor iemand anders meeneem dat ik zelf nooit koop of gebruik, zo irritant!

5 likes

Mijn neefje is gisteren geboren. Toch nog op de valreep een augustus kindje

34 likes

Ja, ik heb dit altijd met vuilniszakken. Ik hoef echt niet nog 2 rollen de week nadat ik heb gekocht hoor.

Sowieso was het vroeger veel beter naar mijn idee ( :older_woman:t4:). De dag dat kattengrind weer in mijn persoonlijke bonus komt zet ik heel mijn huis vol.

2 likes

OMG ik heb na de hele zomer doorbuffelen eindelijk drie weken vakantie! Deur achter me dicht getrokken, na mij de zondvloed :boom:

44 likes

Ja en ook die krasproducten die ik heb gehaald omdat ze gratis waren en verder nooit koop staan er nu steeds in. Vind ik ook stom.

Ja same, wat zou de logica hierachter zijn
Ja ik denk toch uit je vertrouwde omgeving zijn enzo maar dan nog, hoezo voelt het altijd als another place new me :sparkles:ofzo

3 likes

Oooh lekker! Ik ook :hugs:. Fijne vakantie!

3 likes

Dank je wel, ik denk dat ik er zeker gebruik van ga maken!
Verdrietig dat jullie gezin het ook meegemaakt heeft!

2 likes

Tijdje terug had ik gepost dat de zaak waar mijn partner en ik onze bruidsjurken hadden gekocht, failliet is. Even leek het erop dat we met lege handen zouden staan. Maar uiteindelijk kon ik vandaag alsnog mijn jurk ophalen bij de curator. Zo blij met hun werk. Oké, het is niet meer de ervaring zoals die hoort te zijn maar de jurken zijn binnen!

117 likes

Wat leuk gefeliciteerd! En @Malija wat fijn dat de jurken toch binnen zijn gekomen. Een bruiloft regelen is al stressvol en gedoe met de jurken lijkt me helemaal een rampscenario.

2 likes

Omg same, ik ook 3 weken nu! :heart_eyes: :partying_face:

En heb net gehoord dat mn bod op een appartement is geaccepteerd dus ik ga helemaal beduusd mn vakantie in :joy:

57 likes

Gefeliciteerd en fijne vakantie!

2 likes

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor een appartement wat ik heel graag wilde! Ik ben echt al heel lang op zoek naar een plek met meer ruimte dus ik ben zo blij dat de zoektocht eindelijk over is.

Toen ik de foto’s online zag voelde ik gelijk “dit is een plek waar ik mijzelf zie wonen” maar er stond bij dat huisdieren niet waren toegestaan, maar ik heb dus 3 katten.

Ik dacht ik stuur toch gewoon een berichtje of ze willen overwegen katten wel te accepteren. De verhuurders zijn een stel en toen bleek dat de vrouw zelf ook gek op katten was en toen ze foto’s had gezien kon ze geen nee meer zeggen :joy:

126 likes

Ga je alleen wonen? Je bent getrouwd toch?

5 likes

Als je wij zegt is het niet goed en blijkbaar als je ik zegt ook niet :sob:

Maar ja, mijn man gaat ook mee :joy:

106 likes

Hahaha ook weer waar my bad my bad

5 likes

Mijn werkbestie wordt binnenkort 25 en is echt groot fan van Jannes. Ik was net op een tentfeest waar Jannes op trad en ik ben na de tijd achter de hekken door gesneakt om Jannes te spreken en nu heeft hij een filmpje voor haar ingesproken om haar te feliciteren met haar verjaardag, zoooo leuk. Nu nog twee weken dit geheim zien te houden voor haar :rofl:

150 likes

Ik zit in een usa tiktok algoritme waarbij leraren 900 potloden kopen voor het nieuwe jaar voor hun leerlingen. Hoe bedoel je 900 voor een heel jaar voor een klas?? Ik had vroeger een pennenbakje met 5 pennen/potloden en kan me echt niet herinneren dat ik 30 potloden nodig had in een heel jaar.

4 likes

Wij gebruikten vroeger deze om onze potloden weg te slijpen

54 likes

Hier keek ik altijd naar uit! Zo fancy

7 likes