Gefeliciteerd en fijne vakantie!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben uitgekozen voor een appartement wat ik heel graag wilde! Ik ben echt al heel lang op zoek naar een plek met meer ruimte dus ik ben zo blij dat de zoektocht eindelijk over is.
Toen ik de foto’s online zag voelde ik gelijk “dit is een plek waar ik mijzelf zie wonen” maar er stond bij dat huisdieren niet waren toegestaan, maar ik heb dus 3 katten.
Ik dacht ik stuur toch gewoon een berichtje of ze willen overwegen katten wel te accepteren. De verhuurders zijn een stel en toen bleek dat de vrouw zelf ook gek op katten was en toen ze foto’s had gezien kon ze geen nee meer zeggen
Ga je alleen wonen? Je bent getrouwd toch?
Als je wij zegt is het niet goed en blijkbaar als je ik zegt ook niet
Maar ja, mijn man gaat ook mee
Hahaha ook weer waar my bad my bad
Mijn werkbestie wordt binnenkort 25 en is echt groot fan van Jannes. Ik was net op een tentfeest waar Jannes op trad en ik ben na de tijd achter de hekken door gesneakt om Jannes te spreken en nu heeft hij een filmpje voor haar ingesproken om haar te feliciteren met haar verjaardag, zoooo leuk. Nu nog twee weken dit geheim zien te houden voor haar
We zijn gister terug van vakantie gekomen en nu blijkt onze kat vlooien te hebben en hebben we een plaag in huis
Ik zit in een usa tiktok algoritme waarbij leraren 900 potloden kopen voor het nieuwe jaar voor hun leerlingen. Hoe bedoel je 900 voor een heel jaar voor een klas?? Ik had vroeger een pennenbakje met 5 pennen/potloden en kan me echt niet herinneren dat ik 30 potloden nodig had in een heel jaar.
Hier keek ik altijd naar uit! Zo fancy
Ik heb een nieuwe baan! Dit stond helemaal niet op mijn planning, vooral nu het prive allemaal rommelt en onduidelijk is. Ik gooi mijn vast contract weg maar dit was zo’n goed voorstel en weer een leuke kans dat ik hem niet kon laten liggen. Het voelt heel dubbel want ik heb het echt naar mijn zin op mijn huidige werk. Het voelde heel kut om te vertellen en ik ga (de meeste) collega’s echt missen maar ik zou heel gek zijn om dit niet te proberen. Ik ga er anders spijt van krijgen
Mijn 70-jarige moeder stuurt me mailtjes met kattenfilmpjes erin. Ze vraagt ook effectief of ik ze al gezien heb. Ik vind het zo grappig en schattig tegelijkertijd
Ja, maar in Amerika vind ik ze ook wel extreem veel spullen kopen voor een basisschool. Het systeem is er wel anders, maar de hoeveelheid spullen die kinderen in een jaar gebruiken lijkt me ook niet goed
Hotel waar ik verblijf had alle tafeltjes buiten gezet voor een diner met live muziek etc en het zag er zoo cute en gezellig uit en ze waren net klaar met de voorbereidingen, kwam er een gigantische regenbui en nu is alles nat en alle tafeltjes weg 🥹 vind ik dan zo zielig voor die mensen en de muzikanten en ook voor de tafeltjes
Omggg wat leuk!!! Jannes lijkt me opzich zo’n aardige man. Echt een zwak voor hem (en voor zijn hitjes als ik bier op heb haha).
Ew, ik liep net recht tegen een groep oude witte vrouwen met israel vlaggen aan.
Ohh je bent op Zanzibar
Jaaaa! Ook geweest?
Gelijk een nr. van Jannes in mn hoofd. En geweldige verrassing voor je vriendin.
Jaa, al tijd geleden maar was zo mooi Volgens mij heb je ongeveer dezelfde reis gemaakt (Nairobi, Arusha, safari in oa Serengeti en Ngorogoro, Moshi en Kilomanjaro, Dar es salaam en daarna Zanzibar.)