Wat je even kwijt wil #71

Ahh prachtig :heart_eyes:

Ja Tanzania is echt een prachtig prachtig land. En enorm lieve mensen.

4 likes

Ik was net bij het De nacht is ook van ons-protest, georganiseerd door de Dolle Mina’s, en vond het echt indrukwekkend! We waren allemaal op de fiets en de meesten hadden zichzelf of hun fiets versierd met lampjes. In de uitgaansstraat maakten we extra veel lawaai en allemaal mensen die op het terras zaten klapten voor ons. Ik was ook positief verrast door het aantal mannen wat meedeed. Ben blij dat ik gegaan ben!

132 likes

Wil het briljante brein van het Linda de mol programma mij a.u.b. een pb sturen?

Nee sorry

9 likes

Alles gaat via je manager zeker

3 likes

Ik ga lekker een stapel pannenkoeken bakken voor mijzelf :heart:

21 likes

Klopt, waarom zou ik als Briljant Brein zelf moeten nadenken

Zonde van je briljante brein om het niet te gebruiken.

2 likes

Ik heb zo’n reiniger gehuurd om je bank mee schoon te maken maar wat een work out zeg :hot_face:

En ja hoor, één keer een pizza voor m’n vriend gekocht zaterdag (ik ben vegan en hou niet zo van diepvriespizza)

8 likes

Deze heeft iedereen dus dat komt niet door die pizza die je gekocht hebt

18 likes

Gister van de trap afgevallen en knalde zo met m’n achterhoofd op een trede. Dacht dat het wel meeviel maar vandaag helemaal spierpijn en een grote blauwe plek op mn rug en ellenoog. En een bult op mn hoofd :sweat_smile:

Ook gewoon hartstikke dom, want ik had de wasmand op de trap gezet dus kon er nauwelijks langs en gleed toen uit. Gelukkig niks ergs maar een goede reminder om van die strips te gaan plaatsen ivm uitglijden (vooral met 2 kids).

5 likes

Of haar schuld dat iedereen nu met deze aanbieding opgescheept zit.

25 likes

Nu heb ik mega zin in pizza salami :weary::weary::weary: (eet al 100 jaar geen vlees)

4 likes

Ik ben geen vegan maar die pizza’s zijn wel heeeeerlijk! Echt de lekkerste supermarktpizza vind ik

14 likes

Ja 10000% de allerlekkerste diepvriespizza’s!!! Heb sinds deze week eindelijk een normale grote vriezer dus ik ga me toch INSLAAN met deze aanbieding, what a perfect timing 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

20 likes

Schrale troost!

1 like

Hopelijk wordt er snel goede vegetarische salami uitgevonden, dat is echt één van de enige vlees-items die ik mis

6 likes

Ik ben in het lokale tuincentrum en ze zijn de kerstshow al deels aan het opbouwen. Hier ben ik mentaal echt nog niet aan toe :pleading_face::rofl:

4 likes

Ik was niet van plan iets te doen qua “hard reset” deze maandag 1 september maar misschien zou ik dat wel moeten doen :melting_face: mijn ritme en gewoontes zijn echt verrrrrrr te zoeken en ik word daar niet echt vrolijker van :cry:

1 like