Ik heb deze wel eens op in Duitsland:
Die is wel lekker hoor
Neeeee jezus nu alweer?! Nou dan is het binnenkort weer verkeersinfarct ohne Ende daar in het weekend
Hier hetzelfde, bizar hoe off je je kunt voelen als je niet echt een leefritme hebt.
Ja, die wilde ik ook aanraden! Ik eet niet eens vegetarisch, maar vind deze zo lekker dat ik eigenlijk altijd deze haal ipv echte salami
oee nice! Ga ik proberen als ik weer een keer in DE ben
In welke winkel haal je deze? Is echt mijn droom om vega salami te ontdekken.
Edeka of rewe. Echt heerlijk en de boterhamworst ook
Mijn favoriete vegan salami is die van Billie Green met peper zelfs mijn vriend (en hij is de zoon van een slager, ironisch genoeg) is fan
Die haal ik ook bij Rewe. Mocht je nou niet in de buurt van Duitsland wonen om deze en die hierboven te proberen wil ik je wel een keer een proefpakketje toesturen hoor!
5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)
Vandaag mijn oma naar het verzorgingshuis gebracht omdat het thuis niet meer ging. Ging ik vanavond op visite met mijn ouders, was ze niet op de kamer want ze zat al te rumicubben in de huiskamer
Ik had vorige week best wel een kut week maar ik ben deze week goed begonnen!! Vandaag lekker vrij en komend weekend leuke dingen op de planning dus iets om naar uit te kijken.
Pfff ik ben ceremoniemeester voor een bruiloft en het is een fijn stel, die echt niet heel moeilijk doen, maar sommige familie van een van hen is zo bijzonder in de communicatie niet te doen
Kunnen jullie wel inloggen op Mijn NS?
Nee
Ok dan ligt het niet aan mij, ik wou mijn reiskosten declareren
Door miscommunicatie hebben mijn vriend en ik nu 3 stukken kaas in de koelkast liggen.
Een gekocht door hem, een gekocht door mij en een gekregen van mijn schoonmoeder😅
Met de kaasprijzen van tegenwoordig voelt dit echt mega luxe.
Ik zie hier vooral een fotograaf die waarschijnlijk al uren naar een (visueel) fucking saai debat aan het kijken is en al 3849382 dezelfde fotos gemaakt heeft en eens wat uitprobeert om wakker te blijven.
Been there
Aaaah ik moet vandaag iemand bellen om te zeggen dat ik zijn aanbod voor een baan niet ga accepteren en ik stel het al uren uit. Waarom ben ik zo . Had het al lang achter de rug kunnen hebben.
Nu doen, je kunt dit en dan ben je er vanaf en loop je er niet tegen aan te hikken. Oppakken die telefoon en dan ben je er vanaf!