Pfff ik ben ceremoniemeester voor een bruiloft en het is een fijn stel, die echt niet heel moeilijk doen, maar sommige familie van een van hen is zo bijzonder in de communicatie
niet te doen
Kunnen jullie wel inloggen op Mijn NS?
Nee
Ok dan ligt het niet aan mij, ik wou mijn reiskosten declareren ![]()
Door miscommunicatie hebben mijn vriend en ik nu 3 stukken kaas in de koelkast liggen.
Een gekocht door hem, een gekocht door mij en een gekregen van mijn schoonmoeder😅
Met de kaasprijzen van tegenwoordig voelt dit echt mega luxe.
Ik zie hier vooral een fotograaf die waarschijnlijk al uren naar een (visueel) fucking saai debat aan het kijken is en al 3849382 dezelfde fotos gemaakt heeft en eens wat uitprobeert om wakker te blijven.
Been there ![]()
Aaaah ik moet vandaag iemand bellen om te zeggen dat ik zijn aanbod voor een baan niet ga accepteren en ik stel het al uren uit. Waarom ben ik zo
. Had het al lang achter de rug kunnen hebben.
Nu doen, je kunt dit en dan ben je er vanaf en loop je er niet tegen aan te hikken. Oppakken die telefoon en dan ben je er vanaf!
Daarna even iets leuks doen om te laden, aflevering van een serie kijken oid? Ik beloon mezelf echt als een klein kind om soms dingen gedaan te krijgen. Succes!
Ja nou ik heb gebeld maar het was echt vreselijk hahaha. Hij bleef maar met allemaal redenen komen waarom het toch wel zou kunnen. Fijn voor mijn ego dat ze me blijkbaar zooo graag willen hebben maar dit is gewoon niet het juiste moment.
Goed bezig!! Misschien geeft zijn reactie en gedrag ook wel een bevestiging voor jezelf waarom je de baan niet zit zitten.
Iee wat een drammer, goed dat je het niet gedaan hebt! Echt weer zo’n middelmatige betweter als manager (stel ik me dan zo voor he)
Zin om alle vampire diaries terug te kijken dus 30 dagen nog gratis amazon prime en ben benieuwd hoe ver ik kom. Zit nu ook gedeeltelijk ziek thuis dus is wel een leuke en fijne afleiding.
Nog erger: hij is de directeur
. Ik kreeg net weer een appje van HR of ik nog een extra gesprek wil met persoon X en Y dus ik gok dat mijn nee niet duidelijk genoeg is doorgedrongen. Wel een goede bevestiging dat ik het echt niet moet doen.
Pff. Klinkt alsof je dit alleen maar af kan doen met een duidelijke 'nee is nee en blijft ook nee en ik ga ons contact hierbij beëindigen '. Irritant zeg
Het bliksemt en onweert en regent keihard, ik zit zalig onder de overkapping. Mooie live tv ![]()
Jouw nee is echt wel doorgedrongen maar deze persoon kan geen nee accepteren
dat heb je misschien ook wel aangevoeld als je het telefoontje zo aan het uitstellen was. Zo superfijn dat je niet onder diegene komt te werken, bah
Er zat net een muis op mijn keukenblad! ![]()
Wij hadden deze week een muis in de docking van onze robotstofzuiger
hij heeft alle kabels kapot gemaakt ![]()
Zo kak!