Daarna even iets leuks doen om te laden, aflevering van een serie kijken oid? Ik beloon mezelf echt als een klein kind om soms dingen gedaan te krijgen. Succes!
Ja nou ik heb gebeld maar het was echt vreselijk hahaha. Hij bleef maar met allemaal redenen komen waarom het toch wel zou kunnen. Fijn voor mijn ego dat ze me blijkbaar zooo graag willen hebben maar dit is gewoon niet het juiste moment.
Goed bezig!! Misschien geeft zijn reactie en gedrag ook wel een bevestiging voor jezelf waarom je de baan niet zit zitten.
Iee wat een drammer, goed dat je het niet gedaan hebt! Echt weer zo’n middelmatige betweter als manager (stel ik me dan zo voor he)
Zin om alle vampire diaries terug te kijken dus 30 dagen nog gratis amazon prime en ben benieuwd hoe ver ik kom. Zit nu ook gedeeltelijk ziek thuis dus is wel een leuke en fijne afleiding.
Nog erger: hij is de directeur . Ik kreeg net weer een appje van HR of ik nog een extra gesprek wil met persoon X en Y dus ik gok dat mijn nee niet duidelijk genoeg is doorgedrongen. Wel een goede bevestiging dat ik het echt niet moet doen.
Pff. Klinkt alsof je dit alleen maar af kan doen met een duidelijke 'nee is nee en blijft ook nee en ik ga ons contact hierbij beëindigen '. Irritant zeg
Het bliksemt en onweert en regent keihard, ik zit zalig onder de overkapping. Mooie live tv
Jouw nee is echt wel doorgedrongen maar deze persoon kan geen nee accepteren dat heb je misschien ook wel aangevoeld als je het telefoontje zo aan het uitstellen was. Zo superfijn dat je niet onder diegene komt te werken, bah
Er zat net een muis op mijn keukenblad!
Gvd ik heb voor het eerst een oorontsteking wat doet dat zeer zeg. En nu ook nog zo’n klote oortampon in mijn oor die er 2 dagen in moet
Wij hadden deze week een muis in de docking van onze robotstofzuiger hij heeft alle kabels kapot gemaakt
Zo kak!
Sterkte! Dat doet zo’n zeer:(
Omg ik ben zo dom, ben vergeten Hello Fresh stop te zetten en nu komt het zaterdag terwijl ik dan zelf een weekend weg ben… is het iemand hier wel eens gelukt om een bestelling nog te annuleren nadat de deadline verstreken is?
Nope! Is er niemand aan wie je het kan doneren? Of eventueel kijken of je alsnog voor die Voedselbank optie kan gaan.
Ik ga zo om 9 uur bellen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is, misschien dat het bezorgmoment nog aangepast kan worden? En anders kijk ik een van de buurvrouwen lief aan.
Ja, ze hebben het bij mij eenmalig kunnen ‘annuleren’ maar ze schenken het dan inderdaad aan de voedselbank
Ik heb net iets gedaan dat ik al maanden aan het uitstellen was en het kostte me, wat, 10 minuten? Misschien een kwartier.
Weer zo’n ‘waarom ben ik zo’ moment. Maar zal ik ooit leren minder uit te stellen? Ik vrees van niet.
Ik kreeg dat idd als optie als de buren écht niet konden. Maar de buurvrouw is gelukkig thuis dus het is geregeld!
Ik twijfel of de schnitzels die ik net heb gegeten goed waren. Roken een beetje zurig, maar op een goede manier want het deed me denken aan augurk. Alleen google zegt meteen: rot vlees!!! Dus of niks aan het handje of dit wordt ergens in de komende dagen detoxen.