Je hebt zuur varkensvlees gegeten en je twijfelt of het goed was?? vinger in je keel meid
Wat een gezeik, die BIG herregistratie. Was de eerste keer (moet elke 5 jaar). Ik moest helemaal opzoeken wanneer ik van werkgever ben gewisseld (dat was al drie keer) en ook hoeveel uur ziekteverzuim ik heb gehad (want langdurig ziek geweest) en ik hoop maar dat ze alles goedkeuren. Had in ieder geval ondanks het ziekteverzuim alsnog meer dan genoeg werkervaringsuren
Jij hebt echt ballen hhaha
Ik zit op de wc op de camping en er zat net iemand in het hokje naast me. Ik hoorde haar ( ik denk een haar) maandverband van haar onderbroek trekken. Ik hoorde âplopâ een tampon verwijderd worden. Nieuw pakje open, nieuwe maandverband werd geplakt. Vrouw loopt weg en wast haar handen niet⊠ok.
Nouja t waren hongaarse schnitzels dus gekruid en vond het kruidig zuur ruiken, zure trok ook weg en las online zowel dit is foute boel als kan door t gas in de verpakking komen. Waren nog bijna een week goed, geen bolle verpakking dus gok dat t wel goed komt en anders is het een wijze les. Smaakten in ieder geval prima en niet zuur dus heb goede hoop
Mocht ik na morgen niet meer hier komen dan weten jullie genoeg en raad ik aan dit niet na te doen
Haha Andre Hazes heeft hier een concert in de buurt en hij tettert helemaal door mân huis heen.
Hahahah love dit
Same.
Ik had liever gehad dat UB40 gisteren door was gegaan. Dan was ik heel de avond in de tuin gaan luisteren.
Oké het is nog niet de tijd om een heet bad te nemen. Zit me toch met een rode kop en snelle hartslag op de bank uit te puffen. Heb maar even iets uit de vriezer gehaald om mijn hoofd te koelen. Meine gute.
Pardon
En nu duimen dat je er niet uitgepikt wordt want dan is pittig
Leef je nog?
Ja! Nergens last van dus ik denk dat er niks aan de hand was!
Alles goedgekeurd dus deze 5 jaar weer veilig!! Haha
Ik heb een week geen koffie op (na 15 jaar elke dag koffie) en voel me eindelijk weer een beetje ânormaalâ na dagen lang hoofdpijn haha
Ik ben zo chagrijnig. Ik trek echt niks vandaag.
Ik heb een shitload aan appels in huis (was over van een vriendenweekend) en had ineens het ingenieuze idee om applecrumble te maken en nu ruikt het huis zo lekker
Ik vind dit zo zielig, heel de vakantie dezelfde kleding en geen eten maar pas als hij letterlijk verdwijnt doet de organisatie er iets aan, echt vreemde mensen allemaal vind ik.
Ik heb afgelopen zaterdag wat random geurkaarsen uit een tuincentrum in de wagen gegooid en nu heb ik er 1 aangestoken Zo mierzoet, het ruikt net naar een tienerkamer met van die goedkope deo. Ik heb alleen de stickers eraf gehaald dus geen idee hoe die geur heet. Het heeft een fel oranje kleur. Nouja, het is iig niet vies.