Wat je even kwijt wil #71

Leef je nog?

5 likes

Ja! Nergens last van dus ik denk dat er niks aan de hand was!

8 likes

Alles goedgekeurd dus deze 5 jaar weer veilig!! Haha

5 likes

Ik heb een week geen koffie op (na 15 jaar elke dag koffie) en voel me eindelijk weer een beetje “normaal” na dagen lang hoofdpijn haha

5 likes

Ik ben zo chagrijnig. Ik trek echt niks vandaag.

2 likes

Ik heb een shitload aan appels in huis (was over van een vriendenweekend) en had ineens het ingenieuze idee om applecrumble te maken en nu ruikt het huis zo lekker :heart_eyes:

31 likes

Ik vind dit zo zielig, heel de vakantie dezelfde kleding en geen eten maar pas als hij letterlijk verdwijnt doet de organisatie er iets aan, echt vreemde mensen allemaal vind ik.

13 likes

Ik heb afgelopen zaterdag wat random geurkaarsen uit een tuincentrum in de wagen gegooid en nu heb ik er 1 aangestoken Zo mierzoet, het ruikt net naar een tienerkamer met van die goedkope deo. Ik heb alleen de stickers eraf gehaald dus geen idee hoe die geur heet. Het heeft een fel oranje kleur. Nouja, het is iig niet vies.

4 likes

Was dit vrijwillig?

2 likes

Ja :smiling_face_with_tear: sinds een jaar lijkt mijn buik niet meer tegen koffie te kunnen… Probeer nu een paar weken zonder en dan kijk ik of decaf wel goed gaat.

2 likes

Mijn vriend ging een schaal terug brengen naar de buren waar we druiven in hadden gekregen. Komt ie terug met die schaal met nieuwe druiven haha. Ook goed. :joy:

29 likes

Ik kom er net achter dat mijn vorige bovenbuurvrouw nog steeds ingeschreven staat op ons adres (we deelden een huisnummer). Er woont inmiddels al een jaar ofzo iemand anders. Ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag, ik weet eigenlijk niet zeker of dit nou op een manier invloed heeft? Er kwam ook nog af en toe post voor haar maar vandaag ook iets van de Belastingdienst dus ik dacht huh. Ze is naar het buitenland verhuisd. Heb haar nummer geloof ik nog wel. Weet niet zo goed of ik nou iets moet doen of dat het niet boeit?

1 like

Aangeven bij de gemeente en onderzoek laten doen.

19 likes

Ahw ik vind dit echt heel sneu

4 likes

Jezus schandalig, ook dat ze lekker gewoon nog excursies hebben gedaan op de terugweg, wat een idioten

3 likes

Ja dit idd @jasmijntheetje het kan zeker invloed hebben op je (recht op) toeslagen

3 likes

Het voetbalseizoen is weer begonnen, en morgenochtend staat de eerste wedstrijd voor de deur. Ik heb zo de pleuris geen zin in… winter moet nog beginnen ook. Waarom moet het zo vroeg?

Same! Half acht de deur uit hier :sob::sob:

2 likes

Jaa precies zelfde tijd. Daaag weekend.

@Spencer jullie voetballen vrijwillig lijkt me dan? ik zou hierom al stoppen :smiling_face_with_tear:

12 likes