Was dit vrijwillig?
Ja sinds een jaar lijkt mijn buik niet meer tegen koffie te kunnen⦠Probeer nu een paar weken zonder en dan kijk ik of decaf wel goed gaat.
Mijn vriend ging een schaal terug brengen naar de buren waar we druiven in hadden gekregen. Komt ie terug met die schaal met nieuwe druiven haha. Ook goed.
Ik kom er net achter dat mijn vorige bovenbuurvrouw nog steeds ingeschreven staat op ons adres (we deelden een huisnummer). Er woont inmiddels al een jaar ofzo iemand anders. Ik krijg huurtoeslag en zorgtoeslag, ik weet eigenlijk niet zeker of dit nou op een manier invloed heeft? Er kwam ook nog af en toe post voor haar maar vandaag ook iets van de Belastingdienst dus ik dacht huh. Ze is naar het buitenland verhuisd. Heb haar nummer geloof ik nog wel. Weet niet zo goed of ik nou iets moet doen of dat het niet boeit?
Aangeven bij de gemeente en onderzoek laten doen.
Ahw ik vind dit echt heel sneu
Jezus schandalig, ook dat ze lekker gewoon nog excursies hebben gedaan op de terugweg, wat een idioten
Het voetbalseizoen is weer begonnen, en morgenochtend staat de eerste wedstrijd voor de deur. Ik heb zo de pleuris geen zin in⦠winter moet nog beginnen ook. Waarom moet het zo vroeg?
Same! Half acht de deur uit hier
Jaa precies zelfde tijd. Daaag weekend.
Echt bizar ook dat bericht in de groepsapp ābelangrijkste is dat hij gevonden is en nog leeftā als je dus bang bent dat iemand in levensgevaar is dan handel je toch niet op deze manier
Ik gok kinderen die op voetbal zitten haha
Ik moet rijden voor mijn zoon, no way Jose dat ik zelf in actie kom.
Ik heb buren die veel zelf doen aan het opknappen van hun huis zonder er per se heel veel verstand van te hebben. Daar had ik eerder niet echt last van maar nu hebben ze zoān domme keuze gemaakt waardoor ik nu lekkage heb en ik kan wel janken. Ik ben ook hormonaal, dat zal meespelen maar ik baal zo ontzettend als ik denk aan wat dit de komende tijd allemaal weer voor gevolgen voor mij heeft
Hell nah! Kinderenā¦
Wow echt schandalig! Ook gewoon dat die man niet eens een geldig identiteitsbewijs bij had maar alleen een kopie.
ik ben vandaag voor het eerst (2x 5min) in een ijsbad gegaan en het viel me zo mee. ik had echt verwacht dat het een kwelling was maar ik vond het prima te doen.
Dan ben je waarschijnlijk gewoon heel goed met ademhalen/rustig blijven/doorzetten? Ik vind het knap hoor!