Wat je even kwijt wil #71

Echt bizar ook dat bericht in de groepsapp “belangrijkste is dat hij gevonden is en nog leeft” als je dus bang bent dat iemand in levensgevaar is dan handel je toch niet op deze manier

9 likes

Ik gok kinderen die op voetbal zitten haha

Ik moet rijden voor mijn zoon, no way Jose dat ik zelf in actie kom.

1 like

Ik heb buren die veel zelf doen aan het opknappen van hun huis zonder er per se heel veel verstand van te hebben. Daar had ik eerder niet echt last van maar nu hebben ze zo’n domme keuze gemaakt waardoor ik nu lekkage heb en ik kan wel janken. Ik ben ook hormonaal, dat zal meespelen maar ik baal zo ontzettend als ik denk aan wat dit de komende tijd allemaal weer voor gevolgen voor mij heeft :cry:

10 likes

Hell nah! Kinderen…

3 likes

Wow echt schandalig! Ook gewoon dat die man niet eens een geldig identiteitsbewijs bij had maar alleen een kopie.

ik ben vandaag voor het eerst (2x 5min) in een ijsbad gegaan en het viel me zo mee. ik had echt verwacht dat het een kwelling was maar ik vond het prima te doen.

3 likes

Dan ben je waarschijnlijk gewoon heel goed met ademhalen/rustig blijven/doorzetten? Ik vind het knap hoor!

2 likes

ja ik dacht dus van niet hahaha maar misschien toch? ik hoop het

2 likes

Ik zit in de trein en zoveel mensen zijn aan het day drinken maar ik niet en dat is oneeeerlijk.

11 likes

Ik heb net daygedronken (?) en het was echt smerig

2 likes

Ik ben op een stranddag vanuit m’n werkgever en mijn plan was day drinking maar ze schenken nog geen alcohol

4 likes

Vind ik niet kunnen

6 likes

Ja armoe

3 likes

Ik kwam bij het opruimen het poëziealbum van m’n oma tegen, uit 1931 :smiling_face_with_three_hearts:

Maar vind t zo grappig om te zien dat de rijmpjes die in mijn jeugd werden gebruikt dus ook al 94 jaar geleden werden gebruikt! Zijn poëziealbums nog steeds een ding tegenwoordig? En met soortgelijke rijmpjes?

Ik vond deze altijd heel kut trouwens, hoezo ga je mn pagina zitten omvouwen :angry:

47 likes

Je oma kon ook netjes borduren

1 like

Ik ben vandaag 6 jaar getrouwd :sunglasses:

58 likes

Ik heb een blauwe plek op mijn tong??
En niet zo’n kleintje ook

1 like

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

4 likes

Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik er hard op gebeten heb en had vannacht iets te veel gedronken :smiling_face_with_tear: