Wat je even kwijt wil #71

ja ik dacht dus van niet hahaha maar misschien toch? ik hoop het

2 likes

Ik zit in de trein en zoveel mensen zijn aan het day drinken maar ik niet en dat is oneeeerlijk.

11 likes

Ik heb net daygedronken (?) en het was echt smerig

2 likes

Ik ben op een stranddag vanuit m’n werkgever en mijn plan was day drinking maar ze schenken nog geen alcohol

4 likes

Vind ik niet kunnen

5 likes

Ja armoe

3 likes

Ik kwam bij het opruimen het poĆ«ziealbum van m’n oma tegen, uit 1931 :smiling_face_with_three_hearts:

Maar vind t zo grappig om te zien dat de rijmpjes die in mijn jeugd werden gebruikt dus ook al 94 jaar geleden werden gebruikt! Zijn poƫziealbums nog steeds een ding tegenwoordig? En met soortgelijke rijmpjes?

Ik vond deze altijd heel kut trouwens, hoezo ga je mn pagina zitten omvouwen :angry:

47 likes

Je oma kon ook netjes borduren

1 like

Ik ben vandaag 6 jaar getrouwd :sunglasses:

58 likes

Ik heb een blauwe plek op mijn tong??
En niet zo’n kleintje ook

1 like

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

3 likes

Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik er hard op gebeten heb en had vannacht iets te veel gedronken :smiling_face_with_tear:

Er is zondag? (dacht eerst vanavond) een bloedmaan, ik hoop dat het beetje helder is…

9 likes

Zo lief!! En leuk dat borduurwerkje

Bij mij had een Canadees familielid er iets Engels ingeschreven

Roses are red
Violets are blue
Dear chachaloco
We do love you

Ik kon geen Engels maar ik vond het echt belachelijk dat er geen lieve chachaloco boven het versje stond!!

2 likes

Ik voelde me echt down al een paar dagen en was er wel klaar mee dus nu heb ik net mamma mia 2 gekeken en het helpt toch :sweat_smile: Harry en Bill die op die boot de titanic nadoen :heart:

10 likes

Wat een heeerlijke dag vandaaag :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Dat is echt rot. Hopelijk heb je daarvoor wel een beetje genoten. Ik zou je ziek melden op werk, dan krijg je in ieder geval je vakantiedag weer terug.

7 likes

Meld je je wel ziek bij je werkgever? Dan krijg je je vakantiedagen terug.

4 likes

'S ochtends vroeg in het bos wandelen is fijn, maar je bent feitelijk ook een soort wandelende ragebol die alle paden spinnenwebvrij aan het maken is.

45 likes

Meestal doet @lariks dat voor ons!

21 likes