Er is een reden waarom dat topic en de regels zijn gewijzigd
Ja maar dit is een topic van 7 jaar geleden, zonde om daar nu nog verdrietig van te worden? De regels zijn ook allang aangepast.
Haha nee is hij niet!
Er gaat echt weinig boven in een net verschoond bed liggen ![]()
Ik houd zo van dit regenweer. Zo heerlijk hardlopen in het bos is dat ![]()
Ik zag een reegeit en wat zwijnen, ‘verse’ paddenstoelen, en kwam geen enkel mens tegen.
Echt de hemel.
De echte connaisseur zou dit (NSFL) op een glazen salontafel doen.
Gewoon nieuwsgierig; ben je al weleens wolven tegengekomen?
Iets 8 minuten in de magnetron ipv oven doen is niet zo’n goed idee
Vorig jaar 1 keer, verder vooral veel sporen als in verse wolvendrollen.
Twee weken terug had ik waarschijnlijk een wolf een poos parallel aan me lopen (wolf dus in de bosjes/bomen en ik op het pad), want ik liep een lusje en toen ik terugkwam op begin van lus lag er een warme wolvendrol (zat amper 20min tussen) midden op mijn pad.
Ik vermoed dat dit de eerste keer is dat het woord ‘wolvendrol’ op het forum is verschenen ![]()
Ik heb hier nog steeds buikpijn van :(. Hoe eenzaam zal die man zijn ook.
Ik heb een fotoboek gemaakt van mijn vakantie naar Tanzania en dat ding is gewoon 100+ pagina’s en zou me 100+ euro kosten ook
heftigg, moet echt even selectiever worden
Heb je het bij albelli gemaakt? Dan zou ik even wachten op de ‘extra pagina’s gratis’ actie.
Nee ‘once upon’ en daar wil ik het ook wel bij doen zodat ik de zelfde stijl heb als van mijn andere reizen! Zij hebben ook wel eens 25% sale dus even wachten denk.
Even die influ mommys op insta zoeken. Die hebben vaak van die kortingen bij once upon.
Kan ook in Canva en dan door hun laten afdrukken
Die 25% was afgelopen week nog dus die heb je net gemist
Gewoon een hashtag opzoeken op insta, er is altijd wel iemand met een kortingscode bij zulke bedrijven
Zwijnen ben ik dus echt bang voor om die tegen te komen… hangen bij ons allemaal blaadjes voor op. Die kunnen echt mega hard rennen blijkbaar.