Ik had deze week een ochtend een spin op mondhoogte, was een aparte ervaring zeg maar.
Dit doet me denken aan dat ik van de week een hele grote spin buiten heb gezet. Ik had haar in een glas gedaan en wilde haar buiten op de vensterbank zetten maar ze wilde niet uit het glas. Toen zag ik dat ze superveel eitjes op haar rug had en dacht ik ohhh jij zoekt een veilig plekje. Toen haar bij de planten gehouden en ze rende er meteen uit, de planten in 🥹
Awh.
Er zit in de dahlia’s een viervlekwielwebspin en die vind ik ook zo mooie, maakt ook sterke webben!
Ik weet dat sommige mensen hier van alles van vinden maar heb alweer twee tripjes naar Dubai staan binnen nu en een jaar en ik kan niet wachten
Oprechte vraag: wat doe je daar dan en hoelang ben je er? En is het niet ontzettend duur? Kan me er echt niks bij voorstellen!
Een familielid van mij woont daar! Dus op familiebezoek. Vaak moet hij gewoon werken dus ga ik overdag naar een strandtentje of naar een mall of lekker in zijn huis chillen. Ik ken ook veel van zijn vrienden daar en zijn vrouw dus altijd wat te doen. Ik blijf een weekje! Het is wel duur maar shoppen bijvoorbeeld is vergelijkbaar maar met NL.
In voorjaar 2026 geven ze hun trouwfeest (al voor de wet getrouwd), dus dan ben ik daar een paar dagen denk ik. Weet ik nog niet precies, het wordt door hun geregeld.
Hij betaald altijd mn ticket en krijg “zakgeld” daar en hoef natuurlijk niet voor de accommodatie te betalen want slaap bij hun!
Kan jij tijdreizen? Wat nice.
Hahaha 2026 dus
Nu zie ik echt voor me dat dit familielid zo’n finance bro is die in zijn cursus van 7999 euro wel wil uitleggen hoe jij ook op je 30e kan stoppen met werken en pensionado in Dubai kan zijn!!
Ik zit ff in 2018 strak in je zwempak topic te lezen en wat een ellende. Zondigen, cheat days. Er worden doelen genoemd waarbij mensen ondergewicht hebben. Eetlijstjes van 1200 cal. Ik moet weer “streng” zijn voor mezelf
Ben echt een beetje in shock, je bent juist lief voor jezelf als je actiever bent, gebalenceerd eet en daarbij dan ook mss wat gewicht verliest (als dat nodig is).
Mijn kantoor zit dus boven de opleiding waar ik studeerde en nu het schooljaar weer begonnen is vind ik het zo leuk om te zien hoe druk het hier is en hoeveel nieuwe studenten er weer zijn
En je wordt er niet eens voor op je borst gescheten door een oude dikke man, is meer dan veel insta girls in Dubai kunnen zeggen.
Er is een reden waarom dat topic en de regels zijn gewijzigd
Ja maar dit is een topic van 7 jaar geleden, zonde om daar nu nog verdrietig van te worden? De regels zijn ook allang aangepast.
Haha nee is hij niet!
Er gaat echt weinig boven in een net verschoond bed liggen
Ik houd zo van dit regenweer. Zo heerlijk hardlopen in het bos is dat
Ik zag een reegeit en wat zwijnen, ‘verse’ paddenstoelen, en kwam geen enkel mens tegen.
Echt de hemel.
De echte connaisseur zou dit (NSFL) op een glazen salontafel doen.
Gewoon nieuwsgierig; ben je al weleens wolven tegengekomen?
Iets 8 minuten in de magnetron ipv oven doen is niet zo’n goed idee