Vorig jaar 1 keer, verder vooral veel sporen als in verse wolvendrollen.
Twee weken terug had ik waarschijnlijk een wolf een poos parallel aan me lopen (wolf dus in de bosjes/bomen en ik op het pad), want ik liep een lusje en toen ik terugkwam op begin van lus lag er een warme wolvendrol (zat amper 20min tussen) midden op mijn pad.
Ik vermoed dat dit de eerste keer is dat het woord âwolvendrolâ op het forum is verschenen
Ik heb hier nog steeds buikpijn van :(. Hoe eenzaam zal die man zijn ook.
Ik heb een fotoboek gemaakt van mijn vakantie naar Tanzania en dat ding is gewoon 100+ paginaâs en zou me 100+ euro kosten ook heftigg, moet echt even selectiever worden
Heb je het bij albelli gemaakt? Dan zou ik even wachten op de âextra paginaâs gratisâ actie.
Nee âonce uponâ en daar wil ik het ook wel bij doen zodat ik de zelfde stijl heb als van mijn andere reizen! Zij hebben ook wel eens 25% sale dus even wachten denk.
Even die influ mommys op insta zoeken. Die hebben vaak van die kortingen bij once upon.
Kan ook in Canva en dan door hun laten afdrukken
Die 25% was afgelopen week nog dus die heb je net gemist
Gewoon een hashtag opzoeken op insta, er is altijd wel iemand met een kortingscode bij zulke bedrijven
Zwijnen ben ik dus echt bang voor om die tegen te komen⊠hangen bij ons allemaal blaadjes voor op. Die kunnen echt mega hard rennen blijkbaar.
Ik koop dus eigenlijk qua soda alleen maar sprite zero. Nu zie ik dat er op die fles staat. Beat spicy food. Ik begrijp het niet? Heeft nog nooit tegen spicy food geholpen. Maar ik zal overduidelijk wel iets missen.
Sprite kan pittig eten versterken
Oja? Maar beat betekent toch verslaan en niet versterken? Ik drink vaak Sprite bij pittig eten en heb dat niet echt gemerkt.
Klopt! Sprite zegt zelf het volgende : De limoen-lime smaak neutraliseert het pittige effect, waardoor je niet overhit raakt.
Ik las juist dit!
Sprite is not necessarily the best beverage for soothing the heat from spicy food, as sodaâs carbonation can actually worsen the burning sensation, according to sources. However, the brand has actively embraced spicy foods with its âHurts Real Goodâ campaign, which uses Spriteâs carbonation and lemon-lime flavor to amplify the thrill of spicy sensations rather than douse them
Haha, alsof die miliprocent limoen enig effect zou kunnen hebben.
Oh ja geen idee, dit stond op hun eigen websiteđ
Ik las bs over de gen z generatie, buldak ramen etc. Hahaha kan het hier niet direct in kopieren.