Ik koop dus eigenlijk qua soda alleen maar sprite zero. Nu zie ik dat er op die fles staat. Beat spicy food. Ik begrijp het niet? Heeft nog nooit tegen spicy food geholpen. Maar ik zal overduidelijk wel iets missen.
Sprite kan pittig eten versterken
Oja? Maar beat betekent toch verslaan en niet versterken? Ik drink vaak Sprite bij pittig eten en heb dat niet echt gemerkt.
Klopt! Sprite zegt zelf het volgende : De limoen-lime smaak neutraliseert het pittige effect, waardoor je niet overhit raakt.
Ik las juist dit!
Sprite is not necessarily the best beverage for soothing the heat from spicy food, as soda’s carbonation can actually worsen the burning sensation, according to sources. However, the brand has actively embraced spicy foods with its “Hurts Real Good” campaign, which uses Sprite’s carbonation and lemon-lime flavor to amplify the thrill of spicy sensations rather than douse them
Haha, alsof die miliprocent limoen enig effect zou kunnen hebben.
Oh ja geen idee, dit stond op hun eigen website😅
Ik las bs over de gen z generatie, buldak ramen etc. Hahaha kan het hier niet direct in kopieren.
Vandaag is World suïcide prevention day. Dat wilde ik eigenlijk even kwijt ![]()
Ik ga over 2 weken op vakantie buiten Europa (Marokko dus maar net erbuiten haha) maar ik heb voor de zekerheid maar even de pincodes van m’n betaalpas en CC opgevraagd want ik heb al zolang alleen contactloos betaald dat ik het liever even dubbelcheck ![]()
Sterkte
Dit begrijp ik niet
Ze vond marokko vgm heel kut
Ik vond het fantastisch tho dus veel plezier!! Waar ga je allemaal heen?
Marokko is echt mega leuk!
Ik ben bezig met de bestelling van @Wolf voor haar 2 katjes en ze worden zoo leuk! 🥹 Het was even puzzelen want voor mij voor het eerst dat ik langharige katjes maak en ik vind het zo lief dat ze vertrouwen heeft ![]()
Jaa staat ook echt wel in mijn top 10 fav landen! Supermooi en divers ![]()
En echt supermooie handgemaakte souvenirs, daar maak je mij heel blij mee, van die ambacht dingen. Ik heb een prachtig wollen kleed meegenomen en ook keramiek voor de keuken.
Ja die souks zijn fantastisch. Alleen daarvoor zou ik nog eens teruggaan. Spijt dat ik niet zo’n kleed heb meegenomen. Wel een mooi schilderij op geitenhuid ![]()
Sinds ik jouw werk heb gezien wilde ik dat ik een kat had
Toen ik voor het eerst buiten Europa op vakantie ging, stond het vinkje bij ‘betalen buiten Europa’ uit. Snapte niet waarom mijn betaalpas het niet deed ![]()
Ah dat vind ik echt een lief compliment! Mocht je een ander diertje willen dan kan dat ook hoor! Iemand had het al over een papegaai haha