Vandaag is World suïcide prevention day. Dat wilde ik eigenlijk even kwijt
Ik ga over 2 weken op vakantie buiten Europa (Marokko dus maar net erbuiten haha) maar ik heb voor de zekerheid maar even de pincodes van m’n betaalpas en CC opgevraagd want ik heb al zolang alleen contactloos betaald dat ik het liever even dubbelcheck
Sterkte
Dit begrijp ik niet
Ze vond marokko vgm heel kut
Ik vond het fantastisch tho dus veel plezier!! Waar ga je allemaal heen?
Marokko is echt mega leuk!
Ik ben bezig met de bestelling van @Wolf voor haar 2 katjes en ze worden zoo leuk! 🥹 Het was even puzzelen want voor mij voor het eerst dat ik langharige katjes maak en ik vind het zo lief dat ze vertrouwen heeft
Jaa staat ook echt wel in mijn top 10 fav landen! Supermooi en divers
En echt supermooie handgemaakte souvenirs, daar maak je mij heel blij mee, van die ambacht dingen. Ik heb een prachtig wollen kleed meegenomen en ook keramiek voor de keuken.
Ja die souks zijn fantastisch. Alleen daarvoor zou ik nog eens teruggaan. Spijt dat ik niet zo’n kleed heb meegenomen. Wel een mooi schilderij op geitenhuid
Sinds ik jouw werk heb gezien wilde ik dat ik een kat had
Toen ik voor het eerst buiten Europa op vakantie ging, stond het vinkje bij ‘betalen buiten Europa’ uit. Snapte niet waarom mijn betaalpas het niet deed
Ah dat vind ik echt een lief compliment! Mocht je een ander diertje willen dan kan dat ook hoor! Iemand had het al over een papegaai haha
Wat maak je? Ik heb ook katten
@Nysmn ik kan het niet meer vinden, maar volgens mij was jij het toch met een fotoboek van OnceUpon? Zie net een kortingscode voorbij komen, michelle25. (Op insta, wiegeeftkorting)
Dankjewel wat lief!
Ohw ja ik was ooit 1x alleen in Marrakech en dat vond ik een 0/10 would not recommend maar nu ga ik met een groep (voor als ‘t je wat zegt de kroegpraatreis met Liesbeth Rasker roast me if you will).
We starten in Marrakech en dan naar Imlil, Aroumd, Aït Benhaddou, Todrakloof, nacht in de Erg Chebbi woestijn, Taroudant/Oulad Brhil, Essaouira en dan weer naar Marrakech. Ben erg benieuwd want ik ben een vakantieganger en geen reiziger dus ik vind het erg spannend haha
@Kauai ben nu ook wel benieuwd wat je maakt!
Oh wat leuk zeg, ik volg haar wel.maar die podcast niet (vanwege die vriendin van haar met die irritante hijg stem). Maar wat is het idee met allemaal onbekende vrouwen een langere reis maken? Route klinkt leuk, heb ik ook gedaan en vond het vooral heel divers!
Ah ik vond Marrakech ook niet zo top hoor maar de rest heel leuk!
Van waar je heen gaat ben ik alleen naar Ait ben Haddou & de woestijn geweest en dat was beide ook het mooiste voor mij. De mensen in Ait ben haddou waren het aardigst ook, en was gewoon heel erg mooi!
In Ait ben haddou heb je ‘Khaleesi terrace’, een cafeetje met prachtig uitzicht en leuke mensen dus vind ik een aanrader.
10 dagen met 10 personen + zijzelf + reisgids. Ik luister weinig podcasts maar volg haar al langer, nog van voor die kroegpraatmomenten. Omdat het wel allemaal volgers van haar zijn verwacht ik niet dat er ineens mensen met extreem andere denkbeelden bij zitten (anti feminist, extreem pvv/fvd) dus dat voelde voor mij soort ‘veilig’ om zoiets eens te proberen. Maar nog steeds: onbekende mensen zijn eng hahahaha
Supertof dat je dat doet! Heb er ook over nagedacht, maar te eng en al een te volle planning. Laat je weten hoe het ging?