Wat je even kwijt wil #71

Ik heb gisteravond een comment geplaatst op Tiktok die nu 30.000 likes heeft en het is echt m’n hoogtepunt van de week

80 likes

Haha ik heb dit op insta met een comments met 5000 likes maar ik vind het zo vervelend. Ik krijg de meldingen van nieuwe likes niet uitgezet en krijg nog wekelijks meldingen van een comments die een half jaar oud is.

1 like

Nu willen we natuurlijk weten waar het over ging

20 likes

Wie klaagde hier nou laatst over die foto’s van Vinted truien? Ik kom nu dit tegen op TikTok. Is dit dezelfde? :skull:

7 likes

Mocht voor afgelopen kerst een ring uitzoeken van m’n schoonouders en heb toen een beetje expres geen al te dure gekozen want ik ken mezelf en ik raak nog wel eens wat kwijt dusssssssssss dan zou ik ‘m eventueel in nood zelf opnieuw kunnen kopen. Nou een goede 8,5 maand later moet ik inderdaad concluderen dat die ring al een tijdje spoorloos is. Heb nog afgewacht of ik ‘m tegen ging komen maar nope en ben ondertussen verhuisd ook en ‘m toen ook niet gevonden dus net precies dezelfde nieuwe ring besteld, niet failliet en niemand hoef t te weten. Zeer content mee :sunglasses:

101 likes

Het is een tiktok van Shaiie_Foeva die normaal altijd potlucks beoordeelt maar nu een video over Charlie Kirk gepost had (met een soort van onderbouwing that he had it coming)

Dit was mijn comment😅

Als je haar niet kent snap je hier niks van haha

22 likes

Hahahah zij is zo grappig

5 likes

The Judas cradle for you and your uber driver

8 likes

Alsof ik door een tractor ben overreden. Kind wou bij mij slapen. Onder 1 deken en 1 kussen. Ik ben kapot! & ongesteld. Ooh alles doet mij pijn.

1 like

Ik heb als kind ooit stiekem de break out in de bieb gelezen en daar had een lezer een vraag ingestuurd of het veilig was om te masturberen met een bifiworstje en ik moet hier nog altijd aan denken als ik bifiworstjes zie.

Dat moest ik na al die jaren echt even kwijt.

40 likes

Haha en jij dacht nu kan iedereen daaraan denken :sweat_smile:

6 likes

Gedeelde smart enzo

5 likes

Haha ik vind dit echt grappig

29 likes

Bij ons was bifi code voor mensen die we kut vonden, vanwege dit verhaal.

1 like

Ja ik zag dat bericht voorbij komen op Facebook (I know) en echt binnen 2 uur reageerde die man. Zo grappig!

Ik heb me vanmiddag aangemeld als geïnteresseerde bij de vrijwillige brandweer. Wil dat al zo lang. Ben alleen bang dat ik nooit door al die tests heen ga komen :grimacing:

34 likes

Ben heel benieuwd naar dat proces (asking for me) dus als je daar tzt wat over kwijt wilt graag :smiley:

4 likes

Haha ja hoor. Heb nu een poosje staan praten. Ze gaan eerst in gesprek. Dan komt er een keuring door een bedrijfsarts. Ook gaan ze nog dingen testen die je in je werk tegen kunt komen. Ofwel, kun je omgaan met hoogte (hoogwerker), zwemmen met gear, lopen, tillen enzovoorts. Pas als dat allemaal voldoende is kun je de opleiding gaan doen.

3 likes

Wow wat een impact heeft dit verhaal

5 likes

Ik kijk al heel het weekend wk atletiek en het is zo goed.

9 likes

Pittig hoor! Voor nu vet veel succes!:crossed_fingers:t2:

1 like