Haha en jij dacht nu kan iedereen daaraan denken
Gedeelde smart enzo
Haha ik vind dit echt grappig
Bij ons was bifi code voor mensen die we kut vonden, vanwege dit verhaal.
Ja ik zag dat bericht voorbij komen op Facebook (I know) en echt binnen 2 uur reageerde die man. Zo grappig!
Ik heb me vanmiddag aangemeld als geĆÆnteresseerde bij de vrijwillige brandweer. Wil dat al zo lang. Ben alleen bang dat ik nooit door al die tests heen ga komen
Ben heel benieuwd naar dat proces (asking for me) dus als je daar tzt wat over kwijt wilt graag
Haha ja hoor. Heb nu een poosje staan praten. Ze gaan eerst in gesprek. Dan komt er een keuring door een bedrijfsarts. Ook gaan ze nog dingen testen die je in je werk tegen kunt komen. Ofwel, kun je omgaan met hoogte (hoogwerker), zwemmen met gear, lopen, tillen enzovoorts. Pas als dat allemaal voldoende is kun je de opleiding gaan doen.
Wow wat een impact heeft dit verhaal
Ik kijk al heel het weekend wk atletiek en het is zo goed.
Pittig hoor! Voor nu vet veel succes!
Heel stoer dat je dit gaat doen!
Ik wil graag een smartwatch want mān huidige fitbit is echt op, maar degene die ik op het oog heb is meer dan 300 euro. En ik denk de hele tijd ja ik kan toch niet zomaar een smartwatch van >300 euro voor mezelf kopen?? Maar als ik dan denk waarom niet dan heb ik eigenlijk geen goed antwoord. Ik bedoel ik heb het geld ervoor, mān oude is stuk, ik ga hier weer jaren plezier van hebben. Maar ergens zit dan toch blijkbaar een soort calvinistische insteek van dat ik toch niet zomaar
zoiets duurs voor mezelf kan kopen? Denk dat het toch vanuit vroeger komt ofzo, dat mijn ouders dat ook niet deden en dat je dat soort dingen voor je verjaardag of kerst vraagt. Maar ja dan moet ik nog drie maanden wachten en zoveel geduld heb ik niet. Sorry echt een non probleem maar ben wel benieuwd of mensen dit herkennen dat ook als je het kan betalen je niet zomaar iets duurs voor jezelf koopt.
Ik heb de afgelopen 2 weken geholpen met de verhuizing van mijn werk. En nu ga ik vandaag de sleutels van mijn nieuwe appartement ophalen. Dus ik ben de hele maand bezig met verhuizen
Nee herkende ik dit maar ik kan altijd wel bedenken waarom ik iets verdien/nodig heb
Ik herken dit wel, ik kan zulke aankopen ook niet gewoon doen. Zo heb ik eigenlijk een nieuwe fiets nodig, maar gun dat mezelf dan niet.
Wat betreft zoān horloge, die heb ik wel gekocht, na lang wikken en wegen. Misschien helpt het jou om te weten dat ik die van mij in 2021 gekocht heb en deze het nog steeds doet en ik hem met veel plezier draag.
Herkenbaar! Ook bijvoorbeeld toen ik een nieuwe telefoon nodig had, omdat de oude niet goed meer functioneerde. Toen bedacht ik me dat het een gebruiksvoorwerp is dat ik elke dag gebruik. Hetzelfde geldt voor zoān horloge, misschien helpt dat om de gedachtegang dat je dit jezelf niet mag gunnen te doorbreken?
Ik ben echt extreem blij dat deze week zo goed als voorbij is. Het was een mix van gezelligheid meets meerdere dieptepunten!
Volgens mij is het maandag.
Volgens mij was het 15 uur geleden nog zondag.
Oeps. Goedemorgen.