Heel stoer dat je dit gaat doen!
Ik wil graag een smartwatch want mān huidige fitbit is echt op, maar degene die ik op het oog heb is meer dan 300 euro. En ik denk de hele tijd ja ik kan toch niet zomaar een smartwatch van >300 euro voor mezelf kopen?? Maar als ik dan denk waarom niet dan heb ik eigenlijk geen goed antwoord. Ik bedoel ik heb het geld ervoor, mān oude is stuk, ik ga hier weer jaren plezier van hebben. Maar ergens zit dan toch blijkbaar een soort calvinistische insteek van dat ik toch niet
zomaar
zoiets duurs voor mezelf kan kopen? Denk dat het toch vanuit vroeger komt ofzo, dat mijn ouders dat ook niet deden en dat je dat soort dingen voor je verjaardag of kerst vraagt. Maar ja dan moet ik nog drie maanden wachten en zoveel geduld heb ik niet. Sorry echt een non probleem maar ben wel benieuwd of mensen dit herkennen dat ook als je het kan betalen je niet zomaar iets duurs voor jezelf koopt.
Ik heb de afgelopen 2 weken geholpen met de verhuizing van mijn werk. En nu ga ik vandaag de sleutels van mijn nieuwe appartement ophalen. Dus ik ben de hele maand bezig met verhuizen ![]()
Nee herkende ik dit maar ![]()
ik kan altijd wel bedenken waarom ik iets verdien/nodig heb
Ik herken dit wel, ik kan zulke aankopen ook niet gewoon doen. Zo heb ik eigenlijk een nieuwe fiets nodig, maar gun dat mezelf dan niet.
Wat betreft zoān horloge, die heb ik wel gekocht, na lang wikken en wegen. Misschien helpt het jou om te weten dat ik die van mij in 2021 gekocht heb en deze het nog steeds doet en ik hem met veel plezier draag.
Herkenbaar! Ook bijvoorbeeld toen ik een nieuwe telefoon nodig had, omdat de oude niet goed meer functioneerde. Toen bedacht ik me dat het een gebruiksvoorwerp is dat ik elke dag gebruik. Hetzelfde geldt voor zoān horloge, misschien helpt dat om de gedachtegang dat je dit jezelf niet mag gunnen te doorbreken?
Ik ben echt extreem blij dat deze week zo goed als voorbij is. Het was een mix van gezelligheid meets meerdere dieptepunten! ![]()
![]()
Volgens mij is het maandag.
Volgens mij was het 15 uur geleden nog zondag.
Oeps. Goedemorgen.
Ik had een ereader + hoesje besteld bij cool.blue. Maar de kleur van het hoesje vond ik niet overeenkomen met de foto, dus wilde retour sturen, want lelijk⦠en nu krijg ik het geld terug, en mag ik het hoesje houden⦠wow bijzonder.
Is best wel eens vaker met āgoedkopereā dingen ja! Wonderlijk, maar dan wegen de kosten die zij moeten maken om het retour te nemen denk ik gewoon niet op tegen wat ze nog eraan zouden kunnen verdienen als ze het weer zouden kopen. (Of het zou gewoon uberhaupt op de vuilnisstapel belanden, nog waarschijnlijker)
Mijn moeder wilde graag nog eens met mij shoppen, dat vond ik cute, en nu hebben we vrijdag afgesproken. Ik had al helemaal zin om vesten en truien te kopen en nu wordt het vrijdag gewoon 27 graden met volle zon. Sfeerverpester, dat weer ![]()
Ik heb een Kobo Libra zonder hoesje. Als het hoesje daarvoor is bedoeld en het mijn kleur is wil ik 'm wel van je overnemen en dan heb je een dubbele meevaller ![]()
Ha nee helaas is voor een kobo clara bw
Haha love it dat herfstmensen steeds denken dat de herfst is begonnen en dat er dan weer zonnig weer aankomt ![]()
Haha ja officieel begint de herfst ook pas 21 september, dus het is nog gewoon zomer, maar wij herfstmensen zitten er al helemaal in!!
Zijn ennemies hebben hem uiteindelijk te pakken
gekregen.
Kut, preview werkt niet. Maar de Tinder swindler is opgepakt in Georgiƫ.
Was er niet iemand op het forum die ook met hem had gedate? Dat diamantverhaal komt me zo bekend voor.
Geen idee of het met hem was maar kan me die forummer heel goed herinneren ja. Zij was blond toch? En verhuisde toen naar Israel?