Wat je even kwijt wil #71

Was volgensmij niet de tinderswindler, maar wel iemand uit Israel die geld schuldig was aan diamantenhandelaars waardoor hij het land niet uit kon.

10 likes

Haar username had er letterlijk mee van doen. @Druppels klopt, maar geloof dat ze iets van een jaar later weer terug was. Ze heeft dat hier toen nog gepost over hoe het allemaal is gelopen en dat was echt niet leuk allemaal (understatement). Geen idee of ze hier nog onder andere naam zit.

10 likes

Ik ga sinds kort over de bestellingen op mijn werk en heb eindelijk Cola zero kunnen bestellen in plaats van Pepsi max en voel me nu heel succesvol.

66 likes

Maar die kneus is dus al eerder opgepakt, heeft 5 maanden vastgezeten. Werd wereldwijd bekend door de tinderswindler op netflix. Nu is hij weer opgepakt. Ze gaan dan hetzelfde riedeltje denk ik weer doen met hem? Hem een halfjaar vastzetten oid.

Ik was net benieuwd naar hoe het met een bepaalde docent van mijn opleiding ging maar ik was zijn naam vergeten dus zocht de naam van mijn hogeschool op in mijn mail. Ik ben langstudeerder geweest aan een opleiding die eigenlijk niks voor mij was, maar ik zat er al te diep in om nog op te geven, dus heb alles met hakken over de sloot gehaald na bijna acht jaar. Ik kwam allemaal mailtjes tegen met de meest verschrikkelijke dingen die ik ooit heb gemaakt waarin ik minimale moeite had gestoken. Ik heb nu weer helemaal dat beklemmende gevoel van die tijd, ik was ook bezig met allemaal dingen inhalen omdat die punten na drie jaar verliepen dus ik liep telkens achter de feiten aan.

Echt zonde van die acht jaar, ik had gewoon na een jaar wat anders moeten gaan doen maar ik was te druk met lamlendig zijn.

Ik had ook prima een andere studie kunnen doen die mij nu wél leuk lijkt en daardoor alsnog hetzelfde werk kunnen doen, maar dan net de richting die ik leuker vind dan waar ik nu zit.

22 likes

Lijkt me rot om dat gevoel weer te voelen, maar don’t be too hard on yourself. Met de kennis van nu is het altijd achteraf makkelijk zeggen ‘had ik maar’. In moeilijke tijden is je ratio vaak ver te zoeken, dan is gewoon doen wat je moet doen om overeind te blijven vaak al genoeg dagbesteding.

10 likes

Heb mezelf ingeschreven voor spinning heb nu al spijt

9 likes

Sterkte. Maak niet dezelfde fout als ik door gelijk al flink aan die weerstand knop te draaien.

1 like

Lief!

Ja ik bleef ook maar lezen en me ellendiger voelen maar ik kan er nu niks mee. Alleen al die excuses enzo, ik bekeek het nu vanuit de docent en dacht echt ‘wat erg dat die ermee moest dealen’ haha. Aan de andere kant kreeg ik ook echt slechte begeleiding eigenlijk, ik had iemand die me hielp maar dan was het ‘wat ga je deze week doen? Je moet je wel aan je planning houden hù’ en dat was het. Ik ben nu wel hard aan het werken om wel de juiste richting op te gaan, dus daar kan ik wel trots op zijn. En eigenlijk ben ik ook best trots op m’n uiteindelijke diploma want makkelijk was het niet.

9 likes

Er vlogen net 2 grote vliegtuigen superlaag over, ik schrok me kapot. Het klonk zo dichtbij dat ik dacht dat ze neerstortten. :pleading_face:
Buurman wist echter wat het was; Falcon Leap (luchtlandingsoefening). Blijkbaar vliegen ze over een groter gedeelte van Nederland deze weken.

4 likes

Ohh dit was bij ons vanmiddag. Ik dacht echt wtf is er aan de hand? Op flightradar zag ik dat het air force Italië, Polen en Duitsland was .

1 like

Was al heel lang van m’n thee aan het nippen en toen had ik hem voor 80% op en kwam ik er pas achter dat ik er nooit een theezakje in had gedaan

28 likes

Ja echt bizar hĂš, zo veel geluid zo dichtbij. Vanuit het niks.

Ik was te laat voor flightradar en ben daar ook niet superhandig mee, maar de buurman wist te achterhalen dat het Monk11 en Monk12 / Hercules C130 vliegtuigen waren.

1 like

Er zat een megaspin op het plafond in de slaapkamer en toen vroeg ik aan mijn vriend of hij hem weg wilde halen.
‘Het is niet gelukt. Hij viel naar beneden tussen de plint en muur.’

3 keer raden wie er nu op de bank gaat slapen :upside_down_face:

2 likes

De spin

40 likes

Over spinnen gesproken, wij hebben echt al maanden een spin in een hoekje en ik dacht dat hij inmiddels het loodje had gelegd en daar gewoon nog hing maar vandaag zat ie ineens aan de andere kant van het hoekje. Blijkbaar kan ie toch eten vangen daar.

Laatst had ie ook ineens twee vrienden op bezoek, die zijn ook weer verdwenen.

6 likes

ik heb een spin die in de muur woont, in een hoekje en tegen het plafond aan. ik heb hem nog nooit eruit zien gaan maar heel soms komt hij alleen met zijn hoofdje even naar buiten om te kijken. het is heel schattig :pleading_face: en soms moet ik lachen want dan moet ik aan kim kardashian achter de plant denken en dan ook aan bonnie (volgens mij) iig een influencer waarbij een van haar ouders ook zo verstopt achter iets stonden

20 likes

Haha het waren de ouders van Serena! Rob en Rita. :eyes:

11 likes

oja hahaha
echt jammer kan die post niet meer vinden

4 likes

Nee ik ook niet, haha heel raar dat “Serena moeder achter plant” googlen niet oplevert wat ik zoek. :joy:

6 likes