Ik had een ereader + hoesje besteld bij cool.blue. Maar de kleur van het hoesje vond ik niet overeenkomen met de foto, dus wilde retour sturen, want lelijk… en nu krijg ik het geld terug, en mag ik het hoesje houden… wow bijzonder.
Is best wel eens vaker met “goedkopere” dingen ja! Wonderlijk, maar dan wegen de kosten die zij moeten maken om het retour te nemen denk ik gewoon niet op tegen wat ze nog eraan zouden kunnen verdienen als ze het weer zouden kopen. (Of het zou gewoon uberhaupt op de vuilnisstapel belanden, nog waarschijnlijker)
Mijn moeder wilde graag nog eens met mij shoppen, dat vond ik cute, en nu hebben we vrijdag afgesproken. Ik had al helemaal zin om vesten en truien te kopen en nu wordt het vrijdag gewoon 27 graden met volle zon. Sfeerverpester, dat weer
Ik heb een Kobo Libra zonder hoesje. Als het hoesje daarvoor is bedoeld en het mijn kleur is wil ik 'm wel van je overnemen en dan heb je een dubbele meevaller
Ha nee helaas is voor een kobo clara bw
Haha love it dat herfstmensen steeds denken dat de herfst is begonnen en dat er dan weer zonnig weer aankomt
Haha ja officieel begint de herfst ook pas 21 september, dus het is nog gewoon zomer, maar wij herfstmensen zitten er al helemaal in!!
Zijn ennemies hebben hem uiteindelijk te pakken
gekregen.
Kut, preview werkt niet. Maar de Tinder swindler is opgepakt in Georgië.
Was er niet iemand op het forum die ook met hem had gedate? Dat diamantverhaal komt me zo bekend voor.
Geen idee of het met hem was maar kan me die forummer heel goed herinneren ja. Zij was blond toch? En verhuisde toen naar Israel?
Was volgensmij niet de tinderswindler, maar wel iemand uit Israel die geld schuldig was aan diamantenhandelaars waardoor hij het land niet uit kon.
Haar username had er letterlijk mee van doen. @Druppels klopt, maar geloof dat ze iets van een jaar later weer terug was. Ze heeft dat hier toen nog gepost over hoe het allemaal is gelopen en dat was echt niet leuk allemaal (understatement). Geen idee of ze hier nog onder andere naam zit.
Ik ga sinds kort over de bestellingen op mijn werk en heb eindelijk Cola zero kunnen bestellen in plaats van Pepsi max en voel me nu heel succesvol.
Maar die kneus is dus al eerder opgepakt, heeft 5 maanden vastgezeten. Werd wereldwijd bekend door de tinderswindler op netflix. Nu is hij weer opgepakt. Ze gaan dan hetzelfde riedeltje denk ik weer doen met hem? Hem een halfjaar vastzetten oid.
Ik was net benieuwd naar hoe het met een bepaalde docent van mijn opleiding ging maar ik was zijn naam vergeten dus zocht de naam van mijn hogeschool op in mijn mail. Ik ben langstudeerder geweest aan een opleiding die eigenlijk niks voor mij was, maar ik zat er al te diep in om nog op te geven, dus heb alles met hakken over de sloot gehaald na bijna acht jaar. Ik kwam allemaal mailtjes tegen met de meest verschrikkelijke dingen die ik ooit heb gemaakt waarin ik minimale moeite had gestoken. Ik heb nu weer helemaal dat beklemmende gevoel van die tijd, ik was ook bezig met allemaal dingen inhalen omdat die punten na drie jaar verliepen dus ik liep telkens achter de feiten aan.
Echt zonde van die acht jaar, ik had gewoon na een jaar wat anders moeten gaan doen maar ik was te druk met lamlendig zijn.
Ik had ook prima een andere studie kunnen doen die mij nu wél leuk lijkt en daardoor alsnog hetzelfde werk kunnen doen, maar dan net de richting die ik leuker vind dan waar ik nu zit.
Lijkt me rot om dat gevoel weer te voelen, maar don’t be too hard on yourself. Met de kennis van nu is het altijd achteraf makkelijk zeggen ‘had ik maar’. In moeilijke tijden is je ratio vaak ver te zoeken, dan is gewoon doen wat je moet doen om overeind te blijven vaak al genoeg dagbesteding.
Heb mezelf ingeschreven voor spinning heb nu al spijt
Sterkte. Maak niet dezelfde fout als ik door gelijk al flink aan die weerstand knop te draaien.
Lief!
Ja ik bleef ook maar lezen en me ellendiger voelen maar ik kan er nu niks mee. Alleen al die excuses enzo, ik bekeek het nu vanuit de docent en dacht echt ‘wat erg dat die ermee moest dealen’ haha. Aan de andere kant kreeg ik ook echt slechte begeleiding eigenlijk, ik had iemand die me hielp maar dan was het ‘wat ga je deze week doen? Je moet je wel aan je planning houden hè’ en dat was het. Ik ben nu wel hard aan het werken om wel de juiste richting op te gaan, dus daar kan ik wel trots op zijn. En eigenlijk ben ik ook best trots op m’n uiteindelijke diploma want makkelijk was het niet.
Er vlogen net 2 grote vliegtuigen superlaag over, ik schrok me kapot. Het klonk zo dichtbij dat ik dacht dat ze neerstortten.
Buurman wist echter wat het was; Falcon Leap (luchtlandingsoefening). Blijkbaar vliegen ze over een groter gedeelte van Nederland deze weken.