Ohh dit was bij ons vanmiddag. Ik dacht echt wtf is er aan de hand? Op flightradar zag ik dat het air force Italië, Polen en Duitsland was .
Was al heel lang van m’n thee aan het nippen en toen had ik hem voor 80% op en kwam ik er pas achter dat ik er nooit een theezakje in had gedaan
Ja echt bizar hè, zo veel geluid zo dichtbij. Vanuit het niks.
Ik was te laat voor flightradar en ben daar ook niet superhandig mee, maar de buurman wist te achterhalen dat het Monk11 en Monk12 / Hercules C130 vliegtuigen waren.
Er zat een megaspin op het plafond in de slaapkamer en toen vroeg ik aan mijn vriend of hij hem weg wilde halen.
‘Het is niet gelukt. Hij viel naar beneden tussen de plint en muur.’
3 keer raden wie er nu op de bank gaat slapen
De spin
Over spinnen gesproken, wij hebben echt al maanden een spin in een hoekje en ik dacht dat hij inmiddels het loodje had gelegd en daar gewoon nog hing maar vandaag zat ie ineens aan de andere kant van het hoekje. Blijkbaar kan ie toch eten vangen daar.
Laatst had ie ook ineens twee vrienden op bezoek, die zijn ook weer verdwenen.
ik heb een spin die in de muur woont, in een hoekje en tegen het plafond aan. ik heb hem nog nooit eruit zien gaan maar heel soms komt hij alleen met zijn hoofdje even naar buiten om te kijken. het is heel schattig en soms moet ik lachen want dan moet ik aan kim kardashian achter de plant denken en dan ook aan bonnie (volgens mij) iig een influencer waarbij een van haar ouders ook zo verstopt achter iets stonden
Haha het waren de ouders van Serena! Rob en Rita.
oja hahaha
echt jammer kan die post niet meer vinden
Nee ik ook niet, haha heel raar dat “Serena moeder achter plant” googlen niet oplevert wat ik zoek.
‘robenrita kim kardashian plant’
volgens mij was die post hier van lula, kut als dit erfgoed weg is haha
Ik kijk vaak huizen op funda. Voornamelijk omdat ik nieuwsgierig ben. Maar gister zag ik een woning die ik direct had ingericht in m’n hoofd. Ik heb nul intentie om het te kopen en toch voelt het dan jammer dat het voorbij gaat. Dat iemand anders het gaat kopen en ik niet weet of ze dan dezelfde visie hebben of nog betere ideeën
Ik zit in de trein en er zit een man constant te staren. Telkens als ik kijk, kijkt hij weer vlug weg. Echt ongemakkelijk.
Belhhh ik had vanochtend een afspraak om 8 uur, dacht ik. Bleek om half 8 te zijn. Voel me nu zo stom, terwijl het en al verzet is, dit gewoon kan gebeuren, het andersom ook al eens voorgekomen is. En dat diegene me ook niet heeft geappt of gebeld van hé waar blijf je, terwijl ik dus eigenlijk vanaf tien over half in de wachtkamer zat voor mijn acht uur afspraak.
Hoe kom ik van dit schuldgevoel af? Relativeren helpt me dus niet
Waar precies voel je je schuldig om? Dat je je vergist hebt? Dat een ander op jou gewacht heeft? Dat je nog eens in die wachtkamer moet zitten en dan denken heb ik het nu wel goed? Zo maar even wat dingen, mij helpt het om goed te denken wat is het concrete probleem nu eigenlijk en dan voornemen de volgende keer het anders aan te pakken
Bij mijn apotheek hebben ze meerdere afhaalautomaten. Via sms krijg je dan bericht in welke kleur automaat het ligt. En dan staat het in hoofdletters in welke KLEUR het ligt. Vind dat altijd zo agressief staan terwijl ik zelf ook wel eens in hoofdletters type lol.
Ik zit in een soort mid/third-life crisis ofzo maar ik ben allemaal nieuwe dingen aan het leren en ik vind het zo leuk. Echt lang geleden dat ik de motivatie had om ergens echt goed in te worden, en nu zijn het drie dingen tegelijkertijd.
Ik ook, want ik wil een neuspiercing.
SAME hahahaha
Echt een sad moeke moeve (voor mij, iemand die nooit een piercing wilde, niet voor andere hotties met neuspiercings)