Wat je even kwijt wil #71

‘robenrita kim kardashian plant’

4 likes

volgens mij was die post hier van lula, kut als dit erfgoed weg is haha

Ik kijk vaak huizen op funda. Voornamelijk omdat ik nieuwsgierig ben. Maar gister zag ik een woning die ik direct had ingericht in m’n hoofd. Ik heb nul intentie om het te kopen en toch voelt het dan jammer dat het voorbij gaat. Dat iemand anders het gaat kopen en ik niet weet of ze dan dezelfde visie hebben of nog betere ideeën

7 likes

Ik zit in de trein en er zit een man constant te staren. Telkens als ik kijk, kijkt hij weer vlug weg. Echt ongemakkelijk.

2 likes

Belhhh ik had vanochtend een afspraak om 8 uur, dacht ik. Bleek om half 8 te zijn. Voel me nu zo stom, terwijl het en al verzet is, dit gewoon kan gebeuren, het andersom ook al eens voorgekomen is. En dat diegene me ook niet heeft geappt of gebeld van hé waar blijf je, terwijl ik dus eigenlijk vanaf tien over half in de wachtkamer zat voor mijn acht uur afspraak.

Hoe kom ik van dit schuldgevoel af? Relativeren helpt me dus niet

3 likes

Waar precies voel je je schuldig om? Dat je je vergist hebt? Dat een ander op jou gewacht heeft? Dat je nog eens in die wachtkamer moet zitten en dan denken heb ik het nu wel goed? Zo maar even wat dingen, mij helpt het om goed te denken wat is het concrete probleem nu eigenlijk en dan voornemen de volgende keer het anders aan te pakken

3 likes

Bij mijn apotheek hebben ze meerdere afhaalautomaten. Via sms krijg je dan bericht in welke kleur automaat het ligt. En dan staat het in hoofdletters in welke KLEUR het ligt. Vind dat altijd zo agressief staan terwijl ik zelf ook wel eens in hoofdletters type lol.

1 like

Ik zit in een soort mid/third-life crisis ofzo maar ik ben allemaal nieuwe dingen aan het leren en ik vind het zo leuk. Echt lang geleden dat ik de motivatie had om ergens echt goed in te worden, en nu zijn het drie dingen tegelijkertijd.

11 likes

Ik ook, want ik wil een neuspiercing. :joy:

22 likes

SAME hahahaha

Echt een sad moeke moeve (voor mij, iemand die nooit een piercing wilde, niet voor andere hotties met neuspiercings)

4 likes

ik vind dit echt zo’n raar verhaal, door dat leeftijdsverschil ook? witte vrouw van 30 neemt een eilandjongen van 20 of 21 mee naar Nederland die eigenlijk gewoon terug wil naar zijn thuis maar na 2 jaar (noodgedwongen door corona?) samen is ze zwanger en wil zij niet met kind in zijn thuisland wonen dus pech voor hem, 27 en al 5/6 jaar in een land waar hij eigenlijk niet wil zijn en nu ook niet echt meer weg kan

15 likes

Ohhh volgens mij is zij eerder ook al in een programma geweest? Echt een raar verhaal en verschrikkelijk voor die man. Ik vind het ook bizar dat je een kind neemt en dan pas gaat nadenken of je wel op Kiribati wil wonen, je kunt toch wel bedenken dat medische zorg daar niet zo goed is? Het interview gaat ook alleen maar over haar.

5 likes

ja :joy: hij komt zga niet aan het woord

ook supertypisch dat ze nog 0 keer in haar leven over racisme had nagedacht

9 likes

Ik ga vanmiddag een septum laten zetten :smiling_face_with_tear: de neuspiercing heb ik al (die nam ik op mn 36e haha)

8 likes

Fucking bizar.

Hij heeft zich in alles moeten aanpassen en is helemaal niet happy hier, maar zíj heeft zoveel consessies moeten doen voor hem wtf. En haar omgeving klinkt ook enorm als ‘geen Franse kaasjes doordeweeks’ met allemaal van die jeroenen die vinden dat iedereen gewoon zoals zij moeten zijn. Zij klinkt ook helemaal niet wereld vind ik, terwijl ze veel gereisd heeft, maar ze lijkt heel erg uit te gaan van Nederland = normaal

Die fucking vispas, arme arme man.

Edit: ze staan ook in het parool. Hij had zijn land nog nooit verlaten voor hij haar kende, zij had de wereld over gereisd. Hij was net 20, zij 30.

En ze heeft dus een boek geschreven en dat gaat verfilmd worden neeeeeee stop

Echt onsympathieke vrouw dit zeg:

6 likes

Inderdaad echt een heel raar en beetje treurig verhaal. Hij voelt zich hier niet thuis maar voor de rest lijken ze toch ook totaal niet bij elkaar te passen? Ze hebben andere normen en waarden, andere hobby’s en wensen, etc. Ze zegt zelfs: “Maar dat onderliggende… tja, moet je het lijden noemen? Ongemak? Dat speelt een grote rol in ons leven.” Sorry hoor maar voor wie doe je dit nou. De enige reden dat ze bij elkaar zijn en hij hier is lijkt hun zoon te zijn. Ooh ja en ze kunnen zo lekker snel samen een muurtje witten natuurlijk.

Edit: sorry ben echt een beetje verbijsterd door dit verhaal dus heb er eigenlijk nog meer over te zeggen. Uit niets blijkt ook waarom ze op hem gevallen is destijds en hij op haar? Het klinkt bijna een beetje white savior achtig. Zij spot een aantrekkelijke “exotische” jonge man die ze vervolgens mee naar Nederland neemt om hem hier helemaal naar haar hand te zetten (haar eigen woorden). Ik denk dat haar idee was dat hij zich naadloos zou invoegen in haar leven. Plan mislukt want hij laat zich niet zo makkelijk maar naar haar hand en Westerse normen en waarden zetten en nu zitten ze min of meer aan elkaar vast door hun zoon.

20 likes

Wat een opgave ook, iemand helpen met de belastingaangifte, dan zet je jezelf toch echt wel opzij :roll_eyes:

7 likes

ja echt waar is die liefde op gebaseerd… ‘dit is de richting die ik op moet in mijn leven’ en ‘als wij samen een leven zouden hebben, dan zou alles goed zijn’. welke richting? het is zo witte rijke vrouw in een arm warm land op vakantie ‘de mensen zijn hier zo gelukkig met niets, dat wil ik ook maar dan wel met alle luxe van rijk zijn’. alsof ze dacht: als ik als Hollandse vrouw van 30 deze ~exotische jongen van 20 toevoeg aan mijn leven en in Nederland zo kneed als ik wil heb ik altijd een stukje vakantie bij me. alleen een beetje vergeten dat die jongen van 20 gewoon een eigen mens is.
heel erg kinderlijk en iets dat een vakantieliefde had moeten blijven.
en dan ook een boek schrijven over dat liefde ‘hard werken’ is?? die hele relatie staat scheef van de machtsverhoudingen en haar vriend zit zonder eigen geld en met haar kind gevangen omdat zij niet naar zijn thuisland wil. dat zij nog samen zijn heeft echt niets te maken met liefde of hard werken.

18 likes

Het grootste probleem van deze relatie als ik dit zo lees is dat zij hem… haat?? Damn deze man kan niks goed doen zeg

Ook de hele tijd dat ‘we zijn aan het onderzoeken’, ik vind dat zo’n vreselijke pseudo gewichtige manier van ‘nadenken’ zeggen (en in dit geval; nadenken over hoe ze die vent tegen wil en dank weer mee kan slepen)

9 likes

Luisterde net een interview met haar en dan zegt ze ook dat hij super graag terug wil, dat toen ze daar na 3,5 jaar waren hij helemaal opbloeide, maar ze kunnen niet daarheen want ja dan woont háár familie weer zo ver weg.

1 like