ik krijg haast een beetje deze vibe van dit verhaal:
de indianen vroeger in amerika die dan naar een white people boarding school moesten om ‘gewit’ te worden
ik krijg haast een beetje deze vibe van dit verhaal:
de indianen vroeger in amerika die dan naar een white people boarding school moesten om ‘gewit’ te worden
heb je dit stuk al gezien op haar website?
Overigens ook wel echt een dramatische situatie voor hem hoor. Het zal je gebeuren dat je 3 weken op vakantie gaat naar je vakantieliefde aan de andere kant van de wereld en je er dan achter komt dat je je in dat land helemaal niet thuis voelt en dat het allemaal heel ingewikkeld is. En dat dan vervolgens de grenzen van je thuisland dichtgaan en je gewoon jarenlang niet meer naar huis kan. Terwijl je na 3 maanden illegaal in Nederland bent, je geld opraakt en je volledig afhankelijk bent van je vakantieliefde waarmee het eigenlijk in die eerste weken al niet meer echt lekker botert.
Ja echt afschuwelijk
Wtf. Het lijkt wel alsof ze hem gebruikt voor een interessant verhaal zodat ze daar fotoseries, boeken en films over kan gaan maken.
free deze man
Hoop echt dat hij (misschien met kind?) teruggaat en haar hier laat.
Ik dacht al de hele tijd, waar ken ik dit verhaal toch van maar blijkbaar dus vanwege dit artikel - in mijn beleving was het alleen veeeell korter geleden dat ik dit had gelezen haha
Dit artikel heeft ze ook zelf geschreven over zichzelf?
op die homepage noemt ze het ook hun ‘allesverslindende’ liefde
Als je hun op foto’s ziet denk ik ook al sterk dat ze nooit ‘zo’n man’ (als in knapper uiterlijk) in Nederland had kunnen vinden en daarvoor iemand uit een arm land nodig had voor haar eigen validatie.
Zie je toch echt veel te vaak, een Nederlander die hier niet van de massa te onderscheiden is die dan in het buitenland iemand zoekt die ze kunnen imponeren.
Als je haar googelt staat ze op iedere foto ook zo geënsceneerd zwaar depri? Hij lachend, dat kind lachend en zij met een vreselijk lijdzame blik. Als er iemand uit mag zien alsof hij ieder moment in tranen kan uitbarsten, is hij het wel
zag net een ad van een di-rect concert op fb en:
wat is met deze looks?
is spike de nieuwe barry hay?
wat is met die rode lewk?
en die BAARD?
Hij lijkt een beetje op dat rare meisje uit de moomins
Schoonvader heeft veel invloed
Hahhahaha love dit beeld
Nou deze “liefde” verslindt deze man inderdaad, helemaal met de grond gelijkgemaakt (het leven van) die arme man.
Ho ho she’s an icon
Mijn kind van 6 komt net van zijn vader terug met een hele grote labubu en Stitch aan zn schooltas. Hij zegt zelf dat andere kinderen het niet hebben. Ik vind het persoonlijk niet een goed idee, want andere kinderen kunnen er ook jaloers van worden en het gaat sowieso kapot of wordt vies.
Is het normaal om knuffels aan de tas te hangen en ben ik gewoon negative nancy?
Weet niet wat een heel grote labubu is qua formaat, maar het is wel een trend om die knuffeltjes aan je tas te hangen als ‘bag charm’ inderdaad.
hahaha sorry ik had geen meetlint dus ik heb hem naast een banaan gehouden, en de labubu is ietsie groter.
En de Stitch is dan net iets kleiner.