Als je haar googelt staat ze op iedere foto ook zo geënsceneerd zwaar depri? Hij lachend, dat kind lachend en zij met een vreselijk lijdzame blik. Als er iemand uit mag zien alsof hij ieder moment in tranen kan uitbarsten, is hij het wel
zag net een ad van een di-rect concert op fb en:
wat is met deze looks?
is spike de nieuwe barry hay?
wat is met die rode lewk?
en die BAARD?
Hij lijkt een beetje op dat rare meisje uit de moomins
Schoonvader heeft veel invloed ![]()
Hahhahaha love dit beeld
Nou deze “liefde” verslindt deze man inderdaad, helemaal met de grond gelijkgemaakt (het leven van) die arme man.
Ho ho she’s an icon
Mijn kind van 6 komt net van zijn vader terug met een hele grote labubu en Stitch aan zn schooltas. Hij zegt zelf dat andere kinderen het niet hebben. Ik vind het persoonlijk niet een goed idee, want andere kinderen kunnen er ook jaloers van worden en het gaat sowieso kapot of wordt vies.
Is het normaal om knuffels aan de tas te hangen en ben ik gewoon negative nancy? ![]()
Weet niet wat een heel grote labubu is qua formaat, maar het is wel een trend om die knuffeltjes aan je tas te hangen als ‘bag charm’ inderdaad.
hahaha sorry ik had geen meetlint dus ik heb hem naast een banaan gehouden, en de labubu is ietsie groter.
En de Stitch is dan net iets kleiner.
Hahah ja niet dat het formaat veel uitmaakt, maar die echte labubu’s (volgens mij zijn die iets kleiner, maar verder geen verstand van) zie je wel aan die tassen hangen. Maar goed ja kapot gaan en/of vies worden zal sowieso gebeuren lijkt me.
Ik ben 28 en heb dit ook en veel collega’s en vrienden ook
maar wij deden dat vroeger ook al
Ja aan zijn sporttas vind ik oke hoor, maar binnen zo’n school setting vind ik dat hij niet zo hoeft te shinen met materialistische dingen, daar gaat het me meer om.
Misschien kan je een compromis sluiten en kan hij er eentje meenemen
En dat wordt dan stitch en labubu gooi je per ongeluk in de prullenbak
Ja bovenaan (intro) lijkt het eerst wel alsof ze beiden worden geïnterviewd? En dan ineens een blok met “CV” over haar alleen.
En waar staat zijn leeftijd in dit artikel? Edit oh wacht ik zie het:
zij (36) en hij (27)
Ik herkende het verhaal ook meteen! Vond het toen al sneu voor die man
Ik had voor het eerst boodschappen besteld bij de jumbo, ik had alleen niet goed gelezen dat de actie geldig is voor de bezorgdag en niet voor de besteldag. Ik dacht lekker in te slaan met een 1+1 gratis actie. Nou niet dus, gewoon de volle mep betaald.
Wat verdrietig. Als je echt van iemand houdt laat je diegene toch ook gaan? Zou kapot gaan als iemand zo ongelukkig wordt van bij mij in Nederland zijn. Dit is ook niet echt een gezonde dynamiek om een kind in op te voeden.
Ik snap deze logica niet? Who cares?
Ja