Wat je even kwijt wil #71

Hahah ja niet dat het formaat veel uitmaakt, maar die echte labubu’s (volgens mij zijn die iets kleiner, maar verder geen verstand van) zie je wel aan die tassen hangen. Maar goed ja kapot gaan en/of vies worden zal sowieso gebeuren lijkt me.

3 likes

Ik ben 28 en heb dit ook en veel collega’s en vrienden ook :joy: maar wij deden dat vroeger ook al

1 like

Ja aan zijn sporttas vind ik oke hoor, maar binnen zo’n school setting vind ik dat hij niet zo hoeft te shinen met materialistische dingen, daar gaat het me meer om.

Misschien kan je een compromis sluiten en kan hij er eentje meenemen

En dat wordt dan stitch en labubu gooi je per ongeluk in de prullenbak

3 likes

Ja bovenaan (intro) lijkt het eerst wel alsof ze beiden worden geïnterviewd? En dan ineens een blok met “CV” over haar alleen.

En waar staat zijn leeftijd in dit artikel? Edit oh wacht ik zie het:
zij (36) en hij (27)

1 like

Ik herkende het verhaal ook meteen! Vond het toen al sneu voor die man

1 like

Ik had voor het eerst boodschappen besteld bij de jumbo, ik had alleen niet goed gelezen dat de actie geldig is voor de bezorgdag en niet voor de besteldag. Ik dacht lekker in te slaan met een 1+1 gratis actie. Nou niet dus, gewoon de volle mep betaald.

1 like

Wat verdrietig. Als je echt van iemand houdt laat je diegene toch ook gaan? Zou kapot gaan als iemand zo ongelukkig wordt van bij mij in Nederland zijn. Dit is ook niet echt een gezonde dynamiek om een kind in op te voeden.

4 likes

Ik snap deze logica niet? Who cares?

15 likes

Ja

15 likes

Ik lees dit en vind het echt heel schattig

1 like

Er gaat hier echt al 10 minuten lang een brandalarm af in het politiebureau naast mijn huis en dat terwijl ik vandaag thuis werk en dus nog kon slapen nu😭

2 likes

Same girl hier begonnen de wegwerkzaamheden om 06:00. Wat niet mag. En nu zijn ze weer stil :slightly_smiling_face: en ik klaarwakker.

2 likes

wat een spinnen overal he jongens

4 likes

Ik heb afgelopen weekend een training gedaan en ik heb zo veel inzichten gekregen over mijn overtuigingen en aannames en hoe dit mijn beeld heeft gevormd over anderen en van de wereld en dat dit echt niet goed en gezond was. Hoe ik reageer soms op familie, vrienden, collega’s, op het forum of aan de telefoon was echt met een negatieve insteek.
Het was echt verschrikkelijk confronterend en zwaar. Ik heb zo veel gehuild (wat ik in jaren niet heb gedaan) en gehyperventileerd en veel spijt gevoeld over dingen die ik gedaan heb.
Het voelt nu echt alsof ik met een schone lei kan starten voor mezelf. Ik heb deze week echt al concrete stappen gezet op werk door gesprekken aan te gaan met collega’s en heb ik vanavond een afspraak staan met een oude vriendin erover.
Waarbij ik me ook heel goed besef dat het leuk is dat ík met een schone lei start maar dit mogelijk niet zo voelt of ervaren wordt door anderen en ik dat ook moet accepteren. Maar nu denk ik, liever eerlijk en open dan blijven verstoppen achter mijn attitude.

45 likes

Ach jeetje… wat een ervaring lijkt mij dat. ik hoor wel vaker, vooral van collega’s, over zulk soort trainingen en ik ben dan toch wel benieuwd wat voor soort training dit dan bijvoorbeeld was? Zou je dat willen delen?

2 likes

Klinkt heftig. En is het echt zo? Was je echt zo’n ‘naar’ persoon zoals je het zelf een beetje zegt? Want zo kom je niet op me over op dit forum bijvoorbeeld. Misschien kun je het eerst een beetje laten landen ipv overal je excuses te gaan aanbieden en alles alleen bij jezelf neer te leggen. Misschien is het niet zo zwart-wit.

18 likes

Ik ben van donderdag tot zondag naar een locatie gegaan (in dit geval een klooster) waar je met een groep mensen (20) opdrachten doet, gecoacht wordt en tools en informatie krijgt om dieper tot je te jezelf en gedrag, overtuigingen, aannames etc komen. Mocht je interesse hebben kan ik je de website doorsturen waar ik de training heb gevolgd. Ik heb dit wel via werk vergoed gekregen want er hangt wel een prijskaartje aan.

@ZusjevanJoost in de basis wel, ik was niet tevreden met mezelf en baalde soms ook oprecht van mijn reacties. Ik kon gewoon niet de vinger er op leggen hoe ik dit zelf kon oplossen. Terwijl ik nu bewust ervan ben geworden waarom ik bepaald gedrag vertoon maar ook hoe ik kan zien dat het glas niet half leeg is maar half vol.
Dus ik ben niet specifiek excuses gaan aanbieden maar bijvoorbeeld een gesprek aan gegaan met een collega waarvan ik het idee kreeg dat zij vond dat ze boven mij staat en daarom kattig reageerde om te bekijken; klopt mijn idee. En ik heb zo’n prettig gesprek met haar gehad omdat zij toen de ruimte kreeg om te vertellen dit niet haar bedoeling is. Ze kon toen ook direct aangeven dat haar gedrag wel dit idee kon uitlokken bij mij. Dus het gesprek was enorm verhelderend!
Ik ben natuurlijk (al vind ik dat zelf) geen slecht mens, maar ik denk wel dat ik vaker mijn slechtere kant soms heb laten zien dan mijn beste kant.

1 like

Ik heb nu wel een vermoeden denk ik waar je naar toe bent geweest, maar als je de website wilt delen nog, heel graag!

Ben daarbij ook wel benieuwd naar je aanleiding hiervoor. De meesten die ik ken die het hebben gedaan omdat ze bijv. in een traject oid zitten om leidinggevende te worden. Ik zelf heb die ambitie niet, maar dit soort dingen vind ik dus wel echt reuze interessant! Zowel om van anderen te horen als om zelf eens te ervaren. Al kan ik mij voorstellen, ook nav. wat collega’s zeggen en wat jij nu omschrijft, dat het ook heel heftig kan zijn.

2 likes

Ik was even snel mn oktoberfest outfit aan het passen. Maar kreeg de rits niet meer open en mn werkmeeting begon.
Dus was iets te laat en heb er snel groot shirt overheen gegooid :rofl:

29 likes