Wat je even kwijt wil #71

Justin bieber is hier kinda hot
??? @ mezelf

27 likes

Justin Bieber is objectief gezien toch ook best wel een knappe man om te zien?

12 likes

Zou je ‘m met mij willen delen? Probeerde je een privé berichtje te sturen maar dat lukt niet. Ik ben namelijk ook op zoek naar zelf ontwikkeling/leiderschap achtige cursussen.

4 likes

Mijn dag begon vandaag heel hoopvol en is echt in zo’n mineur geëindigd. Ben helemaal aan het balen en ook nog ongsteld.

Misschien moet ik ook maa naar het klooster. Gelukkig heeft partner pizza in de oven gegooid terwijl de kinderen aan de groente moeten moehahah

3 likes

Dit denk ik ook elke maand wel minstens 1x haha

8 likes

Heel soms denk ik ‘zou ik ondertussen niet gewoon kunnen zingen?’ en dan neem ik mezelf op terwijl ik met een koptelefoon op meezing.

En dan luister ik het terug en lach ik me kapot :rofl: het lijkt zelfs elk jaar valser te worden.

38 likes

Die opnames moet je eigenlijk allemaal bewaren en af laten spelen op je uitvaart ofzo :joy:

16 likes

Hahaha dit zou echt een geniale grap zijn

2 likes

September is spinnenmaand!

3 likes

Heb net mijn treinreis geboekt naar Oostenrijk. Volgende week vrijdag ga ik mijn moeder verrassen die daar dan op vakantie is :hugs:

Mijn stiefvader zit in het complot, hopen dat alles goed gaat verder.

47 likes

Ik had me ingeschreven voor een beginnerscursus Italiaans, maar het is afgezegd vanwege te weinig inschrijvingen.
Ik vind het jammer want ik had me er erg op verheugd.

13 likes

Mijn Instagram algoritme is de laatste tijd zo goed, doet me denken aan de tijd van Vines.

4 likes

Echt zo’n random gedachte, maar ik vraag me echt af wat mensen gedacht zouden hebben als ze deze zin 25 jaar geleden zouden lezen. Wat is Instagram?? Een soort msn? En what the heck is een algoritme???

Ik heb vandaag m’n record touwtje springen verbeterd. 200 x achter elkaar zonder fouten. En moest niet eens stoppen omdat ik buiten adem was, maar omdat de spieren in m’n kuit en scheenbeen gingen verkrampen. Ik begon een paar maanden geleden met 35 als tops. Ben best trots.

46 likes

Ik zit in een vrij oude trein en ik vind het zooo vies als je dan de hele tijd zo’n oude vieze tapijtgeur ruikt vanaf die stoelen :face_vomiting: soms heb je ook van die oudere tourbussen met zo’n vieze geur van dat oude tapijt echt bah, krijg daar 400x ergere wagenziekte van

10 likes

Ik heb al een agenda voor 2026 gekocht en een kalender die ik graag wil komt ook bijna uit. Echt het allerleukste aan de laatste maanden van het jaar.

9 likes

Ik dacht even dat het dre hazes was

6 likes

Ik zit echt zo lekker in de zon in mn pauze, echt 0 zin om weer naar binnen te gaan😭

3 likes

Als ‘t goed is net m’n extreem kutte WFT (schade zakelijk) examen gehaald dus nu vakantie :heart_eyes:

19 likes

Lees dit nu pas, maar dit is jammer voor hun dan? Leren ze van dat ze niet alles kunnen krijgen wat hun vriendjes hebben

8 likes

Ik heb me zojuist ingeschreven in mijn stad voor een huisarts en apotheek. 3 jaar gekut met de dokter en apotheek 65 km verderop, maar het werd tijd. :joy:

6 likes