Wat je even kwijt wil #71

Het is zo gek, maar een familielid is vanmorgen geholpen aan een plekje in het gezicht en ik zit daar nu gewoon helemaal eng en misselijk op de bank. Het is geen grote wond, en het ziet er absoluut niet vies uit (eigenlijk alleen 3 hechtingen) Echt waar komt dit vandaan joh. Vroeger keek ik ingang oost en andere ziekenhuis programma’s en nu zit ik al duizelig om een sneetje.

Als mijn vriend straks thuis komt verras ik hem lekker met sushi​:grin::grin::sushi:! Oke ook omdat ik er zelf echt wel zin in het maar vooral sushi uitgekozen die hij lekker vind. En heb alvast op pathe thuis en film gehuurd om te kijken.

15 likes

Ik heb nog heeerlijk een dagje in de zee gezwommen vandaag en nu zit ik op de bank en voel ik de golven nog steeds :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Ik word zo moe van mezelf momenteel omdat ik door bewijsdrang op werk nu al voor de vierde keer mijn twee weken vakantie aan het omgooien ben voor vergaderingen. Echt clown shit van mezelf :clown_face:

3 likes

Ik moest mn buren wegbrengen naar een bruiloft, thema gala in een kasteel. Ze zagen er super mooi uit en het kasteel ook en ik ben stikjaloers!!! Waarom gaat er niemand in mijn omgeving trouwen ik wil ook een gala bruiloft :weary::weary:

20 likes

Don’t do it girl, it’s not worth it

19 likes

Ik heb het bekende hema elektrische warmtedeken maar ik vind hem helemaal niet warm (genoeg) worden😕

1 like

Maar werk is echt maar werk! Het is juist zoooo heerlijk om er niet bij te hoeven zijn. Deur achter je dicht trekken en denken succes ermee ik zie jullie over 2 weken weer :wave: :whistling: (tenminste ik kan echt genieten van dat gevoel op z’n tijd)

2 likes

Niemand, maar dan ook nie-mand is onmisbaar.

18 likes

Warmtedekens worden volgens mij ook nooit warmer dan 38 graden/lichaamstemperatuur.

2 likes

Best feeling ever!

3 likes

Niet lullig bedoeld, maar misschien helpt het: ik denk dat dat best eens het tegenovergestelde effect kan hebben.

8 likes

Ook niet als je er nog een deken bovenop doet?

4 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte.

2 likes

Hoe bedoel je?

1 like

Ik pakte net mijn mobiel en er liep een spin op en toen heb ik mijn mobiel gekatapulteerd.

6 likes

Je noemt zelf bewijsdrang; wat is het dat je wilt laten zien? En hoe draagt het opgeven van je vakantie daar volgens jou aan bij?

6 likes

Is ie nog heel?

1 like

Alleen een barst in zo’n extra glas op mijn scherm. Niet mijn mobiel zelf gelukkig.

3 likes

nou in plaats van dat mensen denken ‘wow wat toegewijd’ kan het overkomen als dat je je grenzen niet helder hebt, je je plannen steeds wijzigt en (belangrijkste in mijn ogen) niet goed voor jezelf zorgt.

22 likes