Wat je even kwijt wil #71

Niet over jezelf heen laten lopen en gewoon zeggen ‘dan ben ik er niet, want dan heb ik vakantie’. Dat geeft meer aanzien dan als je steeds je priveplannen omver gooit voor Hans van finance. Zou hij ook niet voor jou doen. Plus als je hier een keer aan begint verwachten ze het voor altijd.

19 likes

Ook de brief ontvangen dat mijn gegevens gelekt zijn. Ik merk toch dat ik er onrustig van word en ik dit echt niet leuk vind.

2 likes

Ik zat door een gesprek over werk wat terug te denken aan oude bijbanen en dat ik het werk achter de servicebalie bij de supermarkt eigenlijk best wel prima vond, echt ander soort werk maar niet per se minder leuk (door typfouten typte ik eerst “kinder peuk” :joy:) dan mijn huidige baan.

En toen besefte ik me dat dat werk bijna niet meer bestaat? De meeste supermarkten hebben geen servicebalie meer, of een met veel minder services/functies.

Toch gek om te beseffen ofzo

3 likes

Ja vreemd he, best veel banen zijn zo langzaamaan verdwenen (en uiteraard zijn er ook andere banen voor terug gekomen). Ik vond dat ook altijd leuk om te doen.

2 likes

Jullie hebben helemaal gelijk, het is ook echt irritant van mezelf. En hypocriet, aangezien ik dit al na enkele weken bij iemand anders als problematisch benoemde :clown_face:
Als excuus wil ik zeggen dat ik gewoon blij ben dat mijn eerste projecten eindelijk vorm beginnen te krijgen wat een goed gevoel geeft in de logge structuur dat mijn werkplek is. Ik ga het volgende week bespreken met mijn teamcoach omdat het over een groter onderhandelingsgesprek gaat waar ik al enkele maanden naartoe werk.

Echt teringsaai dat ik hier eigenlijk gewoon al twee dagen aan jullie kom vragen mij duidelijk te maken dat ik zielig bezig ben haha.

4 likes

Soms zijn dingen bij anderen veel makkelijker te zien dan bij jezelf. Je bent niet zielig bezig :hugs:

6 likes

Ik was net hardlopen en er liep een stel met hun hond en die man slaat zo zijn hond met z’n vlakke hand keihard op de wang van die hond. Dus ik roep niet je hond slaan! Die man met een wijzende vinger en boze blik naar mij dat bepaal ik zelf wel! Dus ik weer nee niet doen! En toen rende die hond een stukje bij die man vandaan. Toen riep die man heihard en heel agressief naar die hond KOM HIER! En z’n vrouw “Jan doe eens rustig!” En toen begon die man tegen me te schelden maar verstond het niet want rende al door en had mijn oortjes in.

Arme hond, ik vind dat zó erg :cry:

28 likes

Wat dapper van jou ook want voor hetzelfde geld geeft Jan jou ook een oplawaai

18 likes

Ja ik zag al eens eerder een man z’n hond stompen (:cry:) en toen zei ik van schrik niks waar ik later spijt van had. Dus had mezelf wel voorgenomen voortaan wat te zetten. Maar was inderdaad wel direct agressief. Engerd.

24 likes

Altijd weer die tering Jannen

5 likes

Jammer dat je hier geen melding van kan maken :pensive: wel dapper dat je er iets van hebt gezegd!

4 likes

Wat goed dat je hier wat van hebt gezegd :heart:

2 likes

Precies

2 likes

Je kan hier altijd een melding van maken bij 144! Is alleen lastig om verder te onderzoeken als er geen naam of iets bekend is :frowning:

Edit: even bijgevoegd voor als iemand een keer een melding wil maken. De slogan is ook mn favo ezelsbruggetje om het te onthouden: 144, red een dier.

3 likes

Het was Jan

13 likes

Tuurlijk maar lijkt me wel lastig als je niet weet waar die mensen wonen en geen bewijsmateriaal hebt.

3 likes

Hme kerst

9 likes

Die naam alleen al

4 likes

Kerst gaat maar over één baby: Jezus

Alle andere babies zijn dan irrelevant

10 likes

En ongewenst

5 likes