Wat je even kwijt wil #71

Wat goed dat je hier wat van hebt gezegd :heart:

2 likes

Precies

2 likes

Je kan hier altijd een melding van maken bij 144! Is alleen lastig om verder te onderzoeken als er geen naam of iets bekend is :frowning:

Edit: even bijgevoegd voor als iemand een keer een melding wil maken. De slogan is ook mn favo ezelsbruggetje om het te onthouden: 144, red een dier.

3 likes

Het was Jan

13 likes

Tuurlijk maar lijkt me wel lastig als je niet weet waar die mensen wonen en geen bewijsmateriaal hebt.

3 likes

Hme kerst

9 likes

Die naam alleen al

4 likes

Kerst gaat maar over één baby: Jezus

Alle andere babies zijn dan irrelevant

10 likes

En ongewenst

5 likes

Wat nog verdrietiger is, is dat bekend is dat wamneer iemand geweldadig is naar dieren, er een grote kans is op huiselijk geweld.

4 likes

Ik heb lege wasmanden en er zit niks meer in de wasmachine, droger of op het wasrek. Wat een genot.

48 likes

3 minuten later, sokken en ondergoed.

14 likes

IMG_1099

4 likes

Ja, dat schoot later ook door me heen. Als je zo naar op straat in het openbaar tegen je hond doet hoe doe je thuis dan tegen je hond/kind/partner.

1 like

Ik wilde al een jaar een kast voor in de woonkamer maar ik had qua model en maat wat specifieke wensen. Nieuwe kasten die ik mooi vond en aan die wensen voldeden vond ik vaak te duur en tweedehands was het het vaak net niet of ook relatief duur voor wat het was.

En nu had ik dit weekend op een veiling hier in de buurt een geschikte kast gevonden, en is mijn bod van 15 euro definitief het hoogste bod na de sluiting :joy: Ik ga hem nog wel schilderen maar het is echt een enorm ding en ik ben echt blij dat ik geduld heb gehad en hier geen 1000+ aan heb besteed.

54 likes

Dit had ik mij nooit gerealiseerd ondanks dat het wel logisch is, zelf heb ik laatst ook een man aangesproken die zijn hond sloeg en zijn vrouw liep gewoon weg bij ons toen die man met mij in discussie ging.

4 likes

En jij hebt toch net als ik 2 kinderen waarvan de jongste onder de 6 maanden? Of verwar ik je nu met iemand anders? Echt hoe doe je dit dan, wat een droom :star_struck:

4 likes

Foto!!

4 likes

Nee joh, 1 baby maar. :joy: en ben misschien een loedermoeder want ga niet bij een klein (kots)vlekje m’n kind omkleden dus heb vaak ook niet meerdere outfits per dag. En zelfde geldt voor ons, als we niet weg hoeven dan zit er 9/10 keer een melkvlek op onze shirts.

5 likes

Oh haha nouja dan nog, goals :star_struck: En niks loedermoeder (vind ik dan) want ik doe het precies hetzelfde.

2 likes