Wat je even kwijt wil #71

Wat nog verdrietiger is, is dat bekend is dat wamneer iemand geweldadig is naar dieren, er een grote kans is op huiselijk geweld.

4 likes

Ik heb lege wasmanden en er zit niks meer in de wasmachine, droger of op het wasrek. Wat een genot.

48 likes

3 minuten later, sokken en ondergoed.

14 likes

IMG_1099

3 likes

Ja, dat schoot later ook door me heen. Als je zo naar op straat in het openbaar tegen je hond doet hoe doe je thuis dan tegen je hond/kind/partner.

1 like

Ik wilde al een jaar een kast voor in de woonkamer maar ik had qua model en maat wat specifieke wensen. Nieuwe kasten die ik mooi vond en aan die wensen voldeden vond ik vaak te duur en tweedehands was het het vaak net niet of ook relatief duur voor wat het was.

En nu had ik dit weekend op een veiling hier in de buurt een geschikte kast gevonden, en is mijn bod van 15 euro definitief het hoogste bod na de sluiting :joy: Ik ga hem nog wel schilderen maar het is echt een enorm ding en ik ben echt blij dat ik geduld heb gehad en hier geen 1000+ aan heb besteed.

54 likes

Dit had ik mij nooit gerealiseerd ondanks dat het wel logisch is, zelf heb ik laatst ook een man aangesproken die zijn hond sloeg en zijn vrouw liep gewoon weg bij ons toen die man met mij in discussie ging.

4 likes

En jij hebt toch net als ik 2 kinderen waarvan de jongste onder de 6 maanden? Of verwar ik je nu met iemand anders? Echt hoe doe je dit dan, wat een droom :star_struck:

4 likes

Foto!!

4 likes

Nee joh, 1 baby maar. :joy: en ben misschien een loedermoeder want ga niet bij een klein (kots)vlekje m’n kind omkleden dus heb vaak ook niet meerdere outfits per dag. En zelfde geldt voor ons, als we niet weg hoeven dan zit er 9/10 keer een melkvlek op onze shirts.

5 likes

Oh haha nouja dan nog, goals :star_struck: En niks loedermoeder (vind ik dan) want ik doe het precies hetzelfde.

2 likes

Ik wilde net buiten iets weggooien in de prullenbak, sta ik op een egel, aaah fuck dat doet pijn. Gelukkig rolde hij zich meteen op en rende daarna weg. Schrok me helemaal dood.

4 likes
het gaat over een kind (niet mijn kind) dus niet klikken als je niet van kinderen houdt!!!

Ik ben geen mega kinderlover (autocorrect maakte er kinderlokker van haha) maar oh mijn god hoe veel ik van m’n nichtje van bijna twee houd :cry: ik zie haar niet zo super veel maar vandaag ben ik een halve dag oppassen en ze is zo vrolijk en lief en ik vind het zo leuk dat ze weet wie ik ben (props naar m’n broer en z’n vrouw, die gaan vanaf baby af aan elke avond voor het slapen gaan foto’s langs van ā€œalle mensen die van haar houdenā€ en daardoor kent ze iedereen eigenlijk heel goed ook al ziet ze niet iedereen zo vaak). En net ging ik haar naar bed brengen en ze gaat gewoon liggen en slapen? Zo zoet :cry: :heart_eyes: :heart:

52 likes

Vorige week al 3x gebeld naar het zkh, steeds kapot veel mensen in de wachtrij dus opgehangen. Ik kan de afspraak enkel telefonisch verplaatsen. Nu stonden er 2 mensen in de wachtrij en sta al 20 min in de wacht :sob:…

Reactie op verhaal over kind dus dan ook maar in spoiler

Ah mijn oudste kind is ook bijna 2 dus ik kan me dit helemaal voorstellen. Wij hebben voor hem een eigen fotoboekje met daarin foto’s van ons gezin en de familie (opa’s oma’s ooms tantes nichtjes), zodat hij daar ook vaak naar kan kijken. Hij kent ook alle namen en benoemt iedereen heel graag.
En dat gaan liggen en gaan slapen is ook echt schattig ja, dat doet mijn kind ook, ligt hij daar in z’n ledikantje tussen 6 knuffels en hop naar dromenland is hij dan.
Heerlijk dat je zo kunt genieten van je nichtje als tante zijnde, en ook mega fijn en bijzonder dat er dan al zo’n mooie band is al is het nog maar een klein hummeltje (maar ze hebben het allemaal al veel meer door dan je denkt volgens mij) :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes
kinderen

Ja wat goed! Heel leuke en mooie manier om je kind die banden mee te geven ook als hen die niet allemaal perse zo vaak ziet :heart: mijn nichtje herkent zelfs m’n hond haha. Toen ze een baby was woonde ik nog in de buurt en heb ik best wel vaak (kort) opgepast, maar sinds een jaar woon ik niet meer zo dichtbij en ik heb niet perse een relatie met m’n broer dat we elkaar veel zien, maar mijn band met haar betekent heel erg veel voor mij. Wel zoet dat ze zo lief ging slapen maar ik heb nu wel zin in dat ze wakker wordt, dan gaan we lekker op pad!!

4 likes

Ik ben dan altijd een beetje nieuwsgierig wat voor gesprekken dat zijn. Als ik vijf minuten aan de lijn ben met de tandarts/huisarts assistent, dan is dat al lang

Ik deed net een dutje en toen werd ik wakker gemaakt door iemand die agressief aanbelde :triumph: verwacht niemand dus niet open gedaan maar wel klaarwakker nu

3 likes

Vast iemand met een pakje voor de buren ofzo, dat is hier vaak (inclusief op het raam bonken)
Nare manier van wakker worden!

4 likes

Me too, gelukkig werd ik relatief kort na mijn bericht geholpen en was ik idd ook echt binnen 5 min klaar.

1 like