Wat je even kwijt wil #71

Ik heb dus sinds twee maanden een kantoor baan. Elke dag na de hele dag zitten heb ik zo’n pijn aan mn billen.

1 like

Ik hoorde muziek en dacht “godverdomme welke aso speelt muziek op dit uur” dus ik check waar het vandaan komt en it’s me, het komt uit mijn badkamer. :slightly_smiling_face:

18 likes

Wat een fantastische nacht is dit.

Eerst wordt er bijna in onze auto ingebroken (gelukkig wakker geworden van geluid en kunnen schreeuwen dat ze weg gingen) en net weer wakker geworden van een knal. Was het een shampoofles in de douche die op de grond viel. Maar hartslag weer op standje 83738. Ben bang dat er niet veel meer wordt geslapen. :yawning_face:

Het is wel een randstad zeehond.

12 likes

Misschien is ie op zoek naar een havermelk cappu

17 likes

Ik vraag mij af of ze Rotterdam gaat mijden. 020 heeft haar voorlopig geclaimd

1 like

Ik heb deze beroemde zeehond gezien. Vond het echt wel heel lief.

17 likes

Oh wat leuk, waar hangt ie inmiddels uit?

Zo liep ik laatst in de supermarkt en er was opeens hele harde muziek. Echt hele irritante storende muziek. Waar ik ook liep, was die kutmuziek. Was het dus mn eigen telefoon die vanuit mn was van die fotos/herinneringen aan het afspelen was met een muziekje eronder :grimacing:

20 likes

Aalsmeer geloof ik.

1 like

Wie zijn de mensen die muntdrop eten???

6 likes

Hoi

13 likes

Hahaha überhaupt dropjes maar die taaie meuk is inderdaad vies

2 likes

:raising_hand_woman:t3:

2 likes

Kk lekker

8 likes

🫡

1 like

Muntdrop en salmiakriksen 🫶

8 likes

Ik vreet de hele dag door muntdrop op werk, heerlijk💕

2 likes

Wij hebben nieuwe schoonmakers (niet zwart) en een hele lijst van schoonmaakmiddelen gekregen die ze nodig hebben. We hebben alles in huis, maar andere merken, maar dat is niet goed genoeg :smiling_face_with_tear:. En niks mag bio/eco.

2 likes

Is het niet gebruikelijk dat jij aangeeft wat je graag wil dat gebruikt wordt in jouw huis?

14 likes