Ja hier blijkbaar niet dus. Maar heb al besloten dit niet allemaal te kopen. Vind het echt onzin. En als dit niet ok is, dan ga ik wel weer verder zoeken qua schoonmaak
Groot gelijk, ik zou het niet prettig vinden als ik niet zelf mag beslissen of er wel of niet met bio/eco producten in mijn eigen huis schoongemaakt mag worden.
Ik ben wel benieuwd naar de argumentatie waarom ze per se met die andere merken werken en hetgeen wat je hebt, niet goed genoeg is.
Huh?
Hebben ze ook een argument daarvoor waarom er niks eco mag zijn? Je zou denken dat dit wordt aangemoedigd toch juist
Omdat dat volgens hen niet goed/grondig schoonmaakt
In een ziekenhuis ofzo snap ik dit, maar gewoon thuis?
Het is op zich wel voor te stellen toch dat als jij wordt aangekeken op hoe schoon het is en hoe snel je je taken gedaan krijgt, je gewoon wil werken met de spullen waarvan je weet dat die (voor jou) werken. Ik kan mij ook wel voorstellen dat er verschil zit tussen merken en eco/niet eco in hoe snel/âgoedâ het schoonmaakt/er schoon uit ziet.
Ja prima maar ik moet er wonen en in mijn huis komt geen bleek bijvoorbeeld dus met zoân eis zocht ik verder
Ooit een schoonmaakster die hield van allesreiniger met een bepaalde geur en iedereen had het er benauwd van, dat werkt dan gewoon niet
Ja ik vind het ook niet gek om dan verder te zoeken hoor, maar ik snap gewoon ook wel dat je als schoonmaker eisen stelt aan de producten waar je mee moet werken. Ik zou ook wel een beetje flexibiliteit verwachten maar ik kan mij ook voorstellen dat er mensen zijn die van alles het goedkoopste huismerk kopen en dan klagen als het niet schoon genoeg is of als er niet genoeg gedaan is in die twee uur oid ![]()
Dat laatste heb je zeker gelijk in, sowieso twee uur voor een heel huis dan kun je niet de max verwachten natuurlijk
Huh waarom staat dit hier (niet zwart)? Mis ik iets?
Eerlijk betaald dus
Ooooohhhh hahahahahahah ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag net een auto met een nederlands kenteken maar het stuur zat aan de andere kant huh.
Geimporteerd waarschijnlijk
Waren hooligans in Utrecht vanmiddag, nou gezeik want ze liepen op de busbaan dus er stond een soort file aan bussen. Allemaal politie er bij, ook politiebusjes overal. Een politiebus moet er langs dus een buschauffeur gooit zijn stadsbus achteruit (zonder op te letten) en rijdt keihard tegen de stadsbus erachter, spiegel eraf, deuken etc, tientallen mensen die daar staan.
Loopt een agent langs âWĂT EEN MONGOOOL IS DAT ZEG MENSEN, ja sorry hoor dat mag ik niet zeggen maar Ă©cht een mongoolâ
Ja vond ik mooi
Ik vind dit echt een mooi contrast met de discussie in het nieuwstopic waar agenten zo opgehemeld worden, echt altijd onberispelijk gedrag van de wouten inderdaad!!
Ik zat in een bus in die file aan bussen zonder enig idee wat er aan de hand was daar, maar voetbal dus
stom gedoe
Vannacht was de hond opeens aan keffen, dus ik met hem naar buiten om 03.00, rondje gewandeld en hond opgelucht. Zo stil midden in de nacht!
Jammer dat ik daarna niet meer kon inslapen.
Ik las âjammer dat ik hem daarna niet kon inslapenâ ![]()
Neeee, hij is echt mijn kind hoor ![]()