Haha maar dit is wel echt zo, elke keer wanneer ik mijn banden heb opgepompt denk ik ‘dit moet ik vaker doen’ ![]()
Wij hadden vanmiddag burenborrel en toen het afgelopen was hebben we nog een drankje bij een buurman gedaan. Ik vond het op een gegeven moment wel weer mooi geweest. Mijn vriend bleef nog even voor nog een drankje, maar ik denk dat ie inmiddels bij de buurman is ingetrokken ![]()
Ik vertelde vandaag iemand dat ik single was. Kreeg ik als antwoord: Mijn zoon ook, maar hij valt op mooie vrouwen?!
Hahaha sorry, maar dit is zo een onverwachte kutopmerking dat ik denk dat ik echt in de lach zou schieten.
Die kan op de lijst van nutteloze opmerkingen. ![]()
Het is inmiddels 4 uur geweest en ik heb nog geen oog dicht gedaan. Heb echt nog nooit zo’n slechte nacht meegemaakt geloof ik.
Helaas overdag ook geen tijd om bij te slapen vandaag ![]()
Echt leuk, mijn vriend heeft een opdracht van zijn oude werk (waar hij zo goed als depressief weg is gegaan, zijn beste vriend is er directeur) aangenomen en ik hoor niets anders dan gebonk en gevloek uit zijn kantoortje komen. Hij is inmiddels in de slaapkamer gaan liggen geloof ik. ![]()
![]()
![]()
“Oh, jammer, ik val ook alleen op mooie mannen”.
Ik vind het knap dat hij nog vrienden is met die directeur. Zeker als je zo beroerd wegging
Die was toen nog medewerker en inmiddels directeur. En neemt zijn feedback mee het bedrijf in. En hij had een heel andere functie dan hem. Maar goed hij heeft nu wel gevraagd of hij dit even snel kon fixen, maar het is dus niet snel te fixen want het is groter dan gedacht. En mijn vriend dacht oooh even wat bijverdienen.
Maar volgens mij heeft hij niet aangegeven dat dit is wat het is en iemand anders mag het verder oplossen. ![]()
Nah, die man kan er niks aan doen dat zijn ouders zoiets zegt.
“Oh mooi, ik heb toch al geen behoefte aan onaardige schoonouders”.
Ik ben altijd zo onder de indruk van de zelf gemaakte taarten in het baktopic tijdens verjaardagen etc. Ik ben al blij als ik mijn huis heb schoongemaakt, mezelf een beetje toonbaar heb kunnen maken, de HEMA taart op tafel staat en het avondeten in de maak is voor de hele meute ![]()
Is toch ook prima? Bakken vind ik bij echt iets dat je ook echt leuk moet vinden en anders vooral niet aan moet beginnen. Bakken is voor mij echt een hobby dus dat voelt niet als iets dat ‘ook nog moet’.
Ja ik zou het zo leuk vinden, maar ben er dan te onrustig voor denk ik. Misschien moet ik eerst beginnen met bakken zonder speciale gelegenheid
Je hebt voor iedereen gekookt. Dat is ook wat waard.
Bij mij krijg je diepvriespizza’s
Als je een keer echt wil gaan bakken zou ik dat inderdaad lekker zonder gelegenheid doen, als het dan fout gaat is er niks aan de hand.
Wij hadden recent twee verjaardagen en beide keren vroeg mijn schoonvader over de taart: “Zelfgebakken?” Waarop ik blij heb geantwoord: “Nee, zelf gekocht!”
Ik ben een spel aan het voorbereiden waarbij ik vrienden twee of drie raadsels wil laten oplossen, maar als ik google op difficult riddles kom ik niet echt (leuke) raadsel tegen die ik echt moeilijk vind. Heb nu vooral 't idee dat ze binnen twee minuten door alle dingen heen zijn.
Het youtube account van TED-ed heeft leuke voor volwassenen!
Update: hij kwam kort na die post thuis nadat ie eerst per ongeluk met de sleutel in het sleutelgat van de voordeur van de bovenbuurman stond te rommelen. Toen de deur niet openging ook totaal niet doorhebben dat het de verkeerde was ondanks het loeigrote huisnummer op de voordeur. Heeft ie aangebeld en daarna dacht ie ja nee baron doet zo laat niet open als ze alleen is, dus ik probeer het nog een keer met de sleutel. Trekt de bovenbuurman ineens de deur open hahahahah. Die kon erom lachen gelukkig ![]()