Wat je even kwijt wil #71

Ik lig lekker op de bank een K3 reünie livestream te kijken hahaha

5 likes

Dit klinkt alsof het de eerste keer was dat je konijnen zag

4 likes

Waar kan je dit kijken? :joy:

6 likes

TikTok hahaha! Zoeken op user Marc Ligthart

2 likes

Dank je! Heb helaas geen TikTok :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ook, voel mij echt oud maar oh wat fantastisch dit!:heart_eyes:

3 likes

Jammer dat hij er doorheen kwekt :joy:

4 likes

Hahahah hij zingt nu wel hard mee ja :rofl::rofl: Maar hij heeft ook momenten waarop hij stil is. Dit is ook wel echt een top liedje.

1 like

Voor de mensen die ook geen TikTok hebben: deze YT gebruiker is ook aan het uploaden (onder Shorts) https://youtube.com/@diariesaboutthelifeoflisa

Echt nostalgie dit!

5 likes

Ik moet wel echt lachen om die man die 2 rijen voor die Marc staat en nog geen 1 keer heeft bewogen terwijl iedereen er om heen aan het dansen is :joy:

2 likes

Die is onder dwang mee :joy:

3 likes

heeft het kind geen gender omdat het nog maar 1,5 is?

1 like

Mn vriend gaat morgen op zakenreis en ik vind het ZO stom

3 likes

Hahaha nee joh, maar wtf doen konijnen op een parkeerplaats langs een ringweg/snelweg?
Ik woon zelf ook in een stad maar spot daar niet dagelijks konijnen in het wild.

1 like

Ik heb geen idee waar ik dit normaal moet vragen maar ik heb binnenkort een tante dag voor mn neefje van 3,5 en nichtje van 3 maanden en mijn schoonzus (de moeder) is er bij gewoon in hun huis en ik ga er vanuit dat ik vooral mijn neefje van 3.5 moet vermaken. Ik wil echt even iets leuks verzinnen maar heeft iemand een idee wat ik kan doen? Misschien iets creatiefs, of met dieren of just go with the flow en we zien het dan wel?

4 likes

Tenzij de persoon waarover je praat zich identificeert als non-binair is het toch ook gewoon interessantdoenerij haha wtf

9 likes

hahaha dit was precies mijn dag, hele dag Taylor en Pommelien luisteren.

6 likes

Read the room….

18 likes

Ligt er misschien ook aan of ze veel knutselen etc. Als je dat zelf leuk vindt om te doen maar geen rommel wilt maken kun je ook (dikke) verf in een ziplock zakje doen. En dat zakje op her raam of op de tafel tapen. Het kind kan dan met de vinger op dat zakje drukken om te ‘verven’. Dit vond mijn nichtje fantastisch om te doen

3 likes

Je kan dit in tips, ervaringen aanrader zw/k vragen. Maar ik zou wel iets leuks al bedenken en dat iig doen of proberen. Ook even met je zus vooraf bespreken zodat zij het bij de peuter kan noemen. Ik paste vorige week op m’n nichtje (zonder dat m’n dochter erbij was) en die keek er enorm naar uit dat we naar de kinderboerderij gingen, had ze het de hele week over.

2 likes