Mijn man stelde voor om pastinaak te eten, maar ik kan alleen maar denken aan Geordie Shore. ![]()
Ik ga vaak dingen doen met mijn neefje van 3 en hij vindt het heel leuk als we ergens naartoe gaan zoals de kinderboerderij of een speeltuin. En de bibliotheek ook want daar kan hij ook kleuren en helpen met boeken opruimen enzo. Spinnen en kastanjes zoeken in het park vindt hij ook leuk. En alles waar hij bij kan helpen in en rondom huis. Dus cake bakken of in de tuin blaadjes opvegen en planten watergeven enzo
Wil ik het weten?
Ik moet eigenlijk veel doen vandaag maar ik zit even te kijken en niks moet echt dus ik blijf mooi binnen met dit prutweer
Ik heb net mijn weegschaal weggegooid. Ik heb hem 15 jaar ānodigā gehad en nu wil ik dat ding me niet langer laten beĆÆnvloeden. Ik meet om de 5 weken op de sportschool en dat geeft een veel uitgebreider resultaat qua vet, spieren etc.
Wat een opluchting.
Het is nu kust marathon in Zeeland. Dat is al een horror op zich, maar al helemaal in deze omstandigheden ![]()
Ik lig echt op ramkoers met alles en iedereen vandaag. Vind alles kut en iedereen stom en gek geworden. Heb denk ik iets te veel influencersbullshit geconsumeerd en mensen met een ābijzondere blikā op de wereld gesproken ![]()
Ik ben voor het eerst echt alleen op een mini solotrip en het bevalt echt ziek goed š„¹ was eerst een beetje huiverig en vond het best spannend! Maar zo chill om gewoon lekker in mijn eentje te kunnen dwalen en een siesta te doen wanneer ik er zin in heb.
Ja iemand uit mijn hardloopgroep doet mee. Nou heeft hij al veel marathon ervaring, maar wat lijkt me dit loodzwaar.
Ik had vandaag Backyard ultra simulatie hardlooptraining. Dan start je elk heel uur met een ronde van 6.7km. Plan was 10 rondes, ik liep er 10. Lekker veel regen.
Het onweert nu, dus prima om klaar te zijn.
Wauw wat knap!
Ik was in februari weer begonnen met seizoen 1 van greys anatomy en heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 21 gekeken.
Nu op zoek naar een nieuwe langere serie om tegaan kijken.
Ik heb net een app gestuurd naar iemand waar ik duidelijk mijn grens heb aangegeven en dus geen contact meer wil met het verzoek om dit te respecteren. En zweet me er kapot van maar het voelt als een last die van mijn schouders valt.
Ik wist niet dat mensen ouder dan 16 naar Pommelien luisterden.
Als je Australische tv leuk vindt: McLeodās Dauhgters! Seizoenen van 30 afleveringen, 9 seizoenen ![]()
Edit: te zien op Amazon Prime
Heb je dit online gekeken? Zo ja waar?
Disney+!
Dankje! Heb ik helaas niet, misschien kan ik het voor een paar maanden nemen.
Er is best vaak een deal voor de eerste 3 maanden 2,99 ipv 5,99 oid
Via de AH kun je nu een jaarabonnement nemen voor ā¬30.
Edit: actie is blijkbaar al verlopen
Vriend weg, kind slaapt, beamer aan en tv marathon in bed. Zo hou ik de herfst wel vol š«¶