Wat je even kwijt wil #71

Ik heb met korting een eerste klas treinticket gekocht voor morgen en ben wildly excited

19 likes

Heb vanochtend om 7 uur mn vriend naar schiphol gebracht en ik zit nu zo te knikkebollen. Volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg naar bed gegaan op een zaterdag :joy:

1 like

Wow , bedankt voor deze tip! Jeugdsentiment.

2 likes

Ik kreeg laatst een voucher voor een retourrit in de eerste klas nadat ik een heel gezellig (ik lam) gesprek had met twee conducteurs. Binnenkort naar Maastricht :pinched_fingers:t2: (woon in het midden van het land)

6 likes

Ja ik krijg deze korting heel af en toe bij de NS (oa bij Wintercity, aanrader om je aan te melden) en dat is zooo chill.

Kreeg 1x toen ik in de middag een treinreis van 2 uur moest maken toevallig die ochtend een actie in m’n mailbox dat je voor 1 euro een 1e klas upgrade kon krijgen. Dat was wel echt briljante timing.

4 likes

In het kader van treinen heb ik het somehow gepresteerd om vandaag in 9 treinen te zitten (nog één te gaan hierna) en ik heb toch vragen bij mijn levenskeuzes (ben de randstad niet uit geweest voor mensen die denken joh dan heb je vast een grootse afstand afgelegd naar een prachtige plek)

6 likes

Ja ik moet idd vandaag twee keer twee uur en heb heel veel werk te doen dus helemaal zin in m’n rode stoeltje :pray:

4 likes

Mijn tip zou zijn om hem te volgen. Vaak vinden kinderen het al super leuk om hun speelgoed te laten zien. Dus ik zou gewoon vragen of hij dat wil doen en dan hem iets laten kiezen en te volgen in zn spel.

Wat mijn kind van 3.5 ook heel leuk vindt, is lijnen op de vloer plakken met washitape en daar dan overheen springen of van de ene naar de andere lijn.

3 likes

Onderweg naar de rode lijn en de hele weg in colonne gefietst met mensen in het rood, alle tramhaltes rood, mensen die hun huizen uit komen, een motorstoet met Palestina vlaggen, dit warmt toch je koude hart :heart:

103 likes

Ik heb wel veel vragen bij wie deze route voor de demo had bedacht en waarom, wat een ellende om Museumplein af te komen door die smalle straatjes

3 likes

Ja ik moest ook van tevoren 7 keer op de kaart kijken om te snappen wat de bedoeling was. Maar goed ik moest sowieso vrij snel alweer afhaken ivm een totaal overprikkelde kleuter wiens zelfgemaakte protestbord op de grond achter hem aan sleepte :joy:

9 likes

Ik heb er letterlijk 2,5 uur over gedaan om uiteindelijk via de Honthorststraat de Hobbemastraat te bereiken dus hebben daarna nog wel een stuk van de route gelopen maar had het ook even niet in me om daarna nog dat hele stuk te lopen oeps hahaha

Maar goed uiteindelijk gewoon heel goed en vet dat er zoveel mensen waren. Hoop dat het toch een keer wat gaat veranderen in de politiek

9 likes

Ik zie al die filmpjes op TikTok voorbij komen van de OG K3 en stiekem zou ik ook echt graag naar zo’n concert willen.

3 likes

Ga dan gewoon!

2 likes

ik zit in een taylor swift haat algoritme naar aanleiding van kritieken op haar nieuwe album & i like it there :heartpulse:

21 likes

Ik heb al een miljoen keer ‘not interested’ geklikt bij alles over TS en ik word alsnog overladen met al die shit. Bah.

7 likes

ja ik heb er ook weinig controle over maar de haat is wel echt fun!!!

taylor die orgasmeert op de zin ‘i pay the check before it kisses the mahogany grain’, Taylor: “that’s my favourite type of writing, where you have to think about oh what do those words mean”

en iemand die stiched het met
“it finally made sense to me why people have always been so amazed by her lyricism, when most of the time i have been underwhelmed
 it’s because the girlies can’t read :face_exhaling: the girlies are seeing metaphors similes & hyperboles for the first time because the text is so simple they are finally able to understand”

comments:
“music for colleen hoover readers”

“lil wayne’s ‘real g’s move in silence like the g in lasagne’ is a better bar than the whole album”

“this album is an argument against homeschooling”

12 likes

HAhahaha ik wil ook in dit algoritme.

5 likes

Is er een geldende link hiervan? @Kauai heb jij dat misschien gevonden? Heel goede deal namelijk maar op AH website staat
“Let op: deze actie is te koop t/m 21 september 2025”

Heb dit toen ook gezien, was wel het abonnement met reclame (voor het geval je het dan sowieso niet wilt).

1 like