Ik zie al die filmpjes op TikTok voorbij komen van de OG K3 en stiekem zou ik ook echt graag naar zo’n concert willen.
Ga dan gewoon!
ik zit in een taylor swift haat algoritme naar aanleiding van kritieken op haar nieuwe album & i like it there ![]()
Ik heb al een miljoen keer ‘not interested’ geklikt bij alles over TS en ik word alsnog overladen met al die shit. Bah.
ja ik heb er ook weinig controle over maar de haat is wel echt fun!!!
taylor die orgasmeert op de zin ‘i pay the check before it kisses the mahogany grain’, Taylor: “that’s my favourite type of writing, where you have to think about oh what do those words mean”
en iemand die stiched het met
“it finally made sense to me why people have always been so amazed by her lyricism, when most of the time i have been underwhelmed… it’s because the girlies can’t read
the girlies are seeing metaphors similes & hyperboles for the first time because the text is so simple they are finally able to understand”
comments:
“music for colleen hoover readers”
“lil wayne’s ‘real g’s move in silence like the g in lasagne’ is a better bar than the whole album”
“this album is an argument against homeschooling”
HAhahaha ik wil ook in dit algoritme.
Is er een geldende link hiervan? @Kauai heb jij dat misschien gevonden? Heel goede deal namelijk maar op AH website staat
“Let op: deze actie is te koop t/m 21 september 2025”
Heb dit toen ook gezien, was wel het abonnement met reclame (voor het geval je het dan sowieso niet wilt).
Maakt mij eigenlijk niet uit!
Oh ik wist eigenlijk niet tot wanneer de actie geldig was, zie nu idd dat je hem niet meer kunt bestellen. Sorry!
Ik heb letterlijk alle termen die met Taylor Swift te maken hebben geblokkeerd en nog steeds krijg ik alleen maar posts over haar op zo’n beetje alle platformen waar ik graag scroll. Ik snap waar het vandaan komt want ik ben haar doelgroep en anderen zien het vast wel graag maar er ik vind het echt saai om continu over iemand lezen waar ik geen interesse in heb. Is bij mij nog erger dan Trump
Geef me artiesten waar ik wel naar luister aub ![]()
Mijn logeerkatten zijn geen vrienden maar liggen nu ineens samen op een stoel. En de grootste kenau slaapt gewoon rustig en ontspannen ![]()
.
Je hebt bij lange vertraging best snel recht op schadevergoeding, hier kan je kijken of je daaraan voldoet:
Maakt het uiteraard allemaal niet minder kut, hopelijk kan je snel vliegen!
Ik wil weer vaker ‘s avonds even wandelen, want dat vind ik fijn als ik het eenmaal aan het doen ben, maar ik heb ook vaak geen zin om m’n schoenen en jas aan te doen en daadwerkelijk te gaan.
Nu heb ik net als toetje m’n kwark die eigenlijk voor m’n ontbijt was opgegeten zodat ik wel naar buiten móét om nieuwe te kopen en nu ben ik zo chagrijnig op mezelf, want m’n bank ligt zo lekker ![]()
Ik ben net terug van een weekend Berlijn in mijn eentje en, hoe fijn ik het vind om mijn vriend en kind weer te zien, ik wil eigenlijk nu al zo snel mogelijk weer terug.
Zo’n fijne stad en ook heel fijn on ff een paar dagen echt alleen te zijn.
Ik ben samen met mijn zus op reis in Thailand en vandaag gaan we voor het eerst iets apart van elkaar doen. Ik ga in mijn eentje mee met een snorkeltour en ik vind het zo spannend. Het is helemaal buiten mijn comfortzone
.
Aaaah komt vast goed!! En troost je: onder water kun je toch niet socializen.
Oioioi gisteren is m’n kat geopereerd à €900,- en net werd ik door de garage gebeld dat m’n auto €1600,- aan onderhoud nodig heeft
pijnlijk
Ik heb zo’n chaotisch en vol hoofd vandaag, word er helemaal gestoord van. Mijn werk lukt ook echt minder soepel nu ugh
En de derde rekening komt nog ![]()