Maakt mij eigenlijk niet uit!
Oh ik wist eigenlijk niet tot wanneer de actie geldig was, zie nu idd dat je hem niet meer kunt bestellen. Sorry!
Ik heb letterlijk alle termen die met Taylor Swift te maken hebben geblokkeerd en nog steeds krijg ik alleen maar posts over haar op zo’n beetje alle platformen waar ik graag scroll. Ik snap waar het vandaan komt want ik ben haar doelgroep en anderen zien het vast wel graag maar er ik vind het echt saai om continu over iemand lezen waar ik geen interesse in heb. Is bij mij nog erger dan Trump
Geef me artiesten waar ik wel naar luister aub ![]()
Mijn logeerkatten zijn geen vrienden maar liggen nu ineens samen op een stoel. En de grootste kenau slaapt gewoon rustig en ontspannen ![]()
.
Je hebt bij lange vertraging best snel recht op schadevergoeding, hier kan je kijken of je daaraan voldoet:
Maakt het uiteraard allemaal niet minder kut, hopelijk kan je snel vliegen!
Ik wil weer vaker ‘s avonds even wandelen, want dat vind ik fijn als ik het eenmaal aan het doen ben, maar ik heb ook vaak geen zin om m’n schoenen en jas aan te doen en daadwerkelijk te gaan.
Nu heb ik net als toetje m’n kwark die eigenlijk voor m’n ontbijt was opgegeten zodat ik wel naar buiten móét om nieuwe te kopen en nu ben ik zo chagrijnig op mezelf, want m’n bank ligt zo lekker ![]()
Ik ben net terug van een weekend Berlijn in mijn eentje en, hoe fijn ik het vind om mijn vriend en kind weer te zien, ik wil eigenlijk nu al zo snel mogelijk weer terug.
Zo’n fijne stad en ook heel fijn on ff een paar dagen echt alleen te zijn.
Ik ben samen met mijn zus op reis in Thailand en vandaag gaan we voor het eerst iets apart van elkaar doen. Ik ga in mijn eentje mee met een snorkeltour en ik vind het zo spannend. Het is helemaal buiten mijn comfortzone
.
Aaaah komt vast goed!! En troost je: onder water kun je toch niet socializen.
Oioioi gisteren is m’n kat geopereerd à €900,- en net werd ik door de garage gebeld dat m’n auto €1600,- aan onderhoud nodig heeft
pijnlijk
Ik heb zo’n chaotisch en vol hoofd vandaag, word er helemaal gestoord van. Mijn werk lukt ook echt minder soepel nu ugh
En de derde rekening komt nog ![]()
Mijn ouders vertelden dat ze laatst bijna van de weg waren gedrukt door een vrachtwagen van een transportbedrijf. Ze reden 80 op een eenbaansweg waar je, jawel, 80 mocht. Toen kwam er een vrachtwagen vlak achter hun rijden, echt op een halve meter afstand. Mijn vader ging niet harder rijden. Die vrachtwagen begon te toeteren en te knipperen met z’n lichten en probeerde zelfs in te halen. Het werd echt gevaarlijk, dus uiteindelijk zijn ze maar even aan de kant gegaan. Maar ik werd er zo pislink van.
Toen ik het bedrijf googelde stonden er nog 2 (!) reviews van mensen die eenzelfde soort ervaring hadden. Ik heb nu echt zin om dat hele bedrijf kapot te bombarderen met slechte reviews.
Klacht indienen bij het bedrijf! En ook vermelden waar het was. Wellicht kunnen ze dan achterhalen welke chauffeur het was. En doen ze er hopelijk ook iets mee
Eerder een melding maken bij de politie
Ik heb een mail gestuurd, m’n moeder had het tijdstip, locatie en zelfs het kenteken genoteerd. Ik hoop dat ze die idioot ontslaan
Ik ben echt blij dat ik weer thuis ben. Wil ondanks dat de terugreis echt horror was nog wel vaker een solotripje doen!
Hmmm vorige maand ook nog een dubbele rekening van Waternet gehad dus hoop dat dit het ff is
Ik heb een dure luxe croissant voor mezelf gekocht tijdens een boodschappenrondje door de stad en mn dag is echt 110% beter geworden🥐
Kan dit iedereen aanraden