Nou dit is toch ook een beetje gek. Vraag die vent gewoon wat ie aan t doen is. Misschien doet ie wel hele andere dingen en zit jij daar met een ‘getuige’. Is toch ook genant?
Ik weet niet ik geloof dat ik liever daar je zat te generen omdat ik het fout heb dan dat je daar zit met zijn ‘nee joh niks’ tegen het jouw ‘zit je me te screenshotten’
Sowieso een waardeloze situatie dit
Ik belde gisteren aan bij zo’n huiskamer waar voornamelijk 80+ dames met elkaar zitten te kaarten en te knutselen, en terwijl ik door de gang naar die ruimte liep hoor ik die dames die de deur voor mij openen over mij tegen elkaar zeggen:
“Moet die poepen?”
“Nee die hoeft niet te poepen.”
En vanaf dat moment vraag ik me af of je vanaf een bepaalde leeftijd op willekeurige plekken gaat aanbellen omdat je moet poepen…?! ![]()
Ik pakte vanochtend een shirt van de waslijn en deed er vervolgens nog twee lagen kleding overheen tot ik erachter kwam dat het shirt nog nat was. Vanwege de haast heb ik me niet omgekleed dus nu zit ik met een nat shirt en natte beha op mijn werk ![]()
Of ze hebben een inside joke en je werd ff geroast ![]()
Hahaha ja dacht ik ook al; blijk ik ineens heel anders bekend te staan dan ik ooit kon bedenken. ![]()
Hahahahaha heb je die dokter weer die de hele dag zit te kakken, kan ze dat niet eens ergens anders doen
Ze waren niet toevallig Vlaams? ![]()
Vanuit mijn werk kan ik zeggen: vanaf een jaar of 60. Ik ben hier nog maar twee maanden, maar ik weet alles over poep-problemen, wie er wat heeft met zijn darmen, met zijn hart, hoeveel spataderen ze hebben, hoe erg hun aambeien zijn ("echt, het spoot eruit!) welke cup-maat ze vroeger hadden en wat nu, etc, etc. En ik heb niet eens een medisch beroep. Het zou mij niks verbazen dat ze zonder gene dus gewoon ergens aanbellen om te vragen of ze mogen poepen.
Wat een feest, de menopauze ![]()
De vriendin van m’n broertje is vandaag afgestudeerd als dokter en dit is echt weer zo’n moment dat ik het zo jammer vind dat ze helemaal aan de andere kant van de wereld wonen. Had me zo leuk geleken om daar bij te kunnen ze zo ver weg wonen maar met zulk soort grote dingen is het opeens heel duidelijk natuurlijk
Ik ga vanavond met mezelf uit. Uit eten en naar het theater. Ik zit nu im het restaurant. Jaren geleden deed k dat veel vaker en boeide me allemaal niet. Maar nu vind ik het opeens een beetje ongemakkelijk. Ik zit als enige aan een hoge tafel, voor mijn gevoel boven iedereen uit te torenen, terwijl de rest kakelend lachend aan lagere tafels zit ![]()
. Maar goed, ik ga zo heerlijk genieten van het lekkere eten.
Liep net naar huis en er liep een man achter me echt zo dicht op me, die liep nog net niet in mn nek te hijgen. Dus ik ging langzamer lopen omdat ik dacht dan haalt ie me vast in. Deed ie niet, dus ik keek om zo van wat doe je??? Gaat ie keihard lachen en zegt ie ‘HAHAHAHA ik bijt niet hoor!!!’ Echt onbegrijpelijk dat er nog steeds mannen bestaan die gewoon echt niet (willen) begrijpen dat je niet zo dicht op een vrouw moet gaan lopen. Hou wat meer afstand of haal me in
Ik ben voor het eerst mn dekbed aan het wassen (het dekbed zelf dus he niet het overtrek ben geen viespeukie) en vind het helemaal spannend ![]()
![]()
Ben benieuwd hoe die eruit komt
Life after 30 ![]()
Ik ben nog niet eens 30 kan je nagaan!!
Ga hierna mn badjassen en kleedjes van de bank wassen who this
Voordat ik je laatste alinea las dacht ik dat die opmerking gemaakt werd vanwege je gezichtsuitdrukking 🫠
Ik ben echt blij dat de VPRO Merijn heeft gestrikt, vind hem zo hilarisch
Ik heb recent een appartement gekocht en had voor mezelf besloten niet het biedlogboek op te vragen omdat ik echt als de dood was dat mijn bod tienduizenden euro’s meer dan degene onder me zou zijn ofzo. Daar zou ik dan zo van balen dat ik t liever eigenlijk helemaal niet wilde weten ![]()
Maar nu sprak ik net de verkoper en mijn bod was maar 400 euro boven nummer 2! Stelt me zo gerust haha, dat ik niet de enige gek was die er dit bedrag voor over had ![]()
Ik heb net gedroomd over Tim Hofman (?) Ik had ruzie want beschuldigde hem van een rolypolyopie relatie
.
Wat verzin ik allemaal voor woorden in mijn droom?