Wat je even kwijt wil #71

Ik was hier als kind echt mega fan van!

image

15 likes

Ik wilde ons biedingslogboek ook niet inzien,‘maar o.a. een hele goede vriend had ook een bod gedaan en dus het zou toch wel bij ons ooit terecht komen, dus dan liever maar zelf beslissen wanneer die informatie me toekomt dan opeens openbaar ermee overvallen te worden.

Wij hebben wel echt veel te veel overboden
 en met momenten steekt dat nog wel eens. Maar aan de andere kant zijn we zo blij met dit huis en vonden dit huis het geld wel waard. Mijn vriend kan dit wel beter relativeren dan ik hoor haha

8 likes

Oh herkenbaar. Wij hebben achteraf gezien ook teveel op dit huis geboden. Maar wat je zegt: wij vonden dat het waard. En we zijn wel heel blij met het huis en blij dat de zoektocht erop zat. Dat is ook wat waard!

3 likes

Ja ergens maakt het natuurlijk niet uit want het gaat erom wat je er zelf voor overhebt natuurlijk. Maar ik vond t zo lastig in te schatten en had op een gegeven moment ook de theorie dat mijn verkoopmakelaar wel klaar met me was (was al even op zoek) en me dus pushte meer te bieden :sweat_smile:

1 like

Ja maar toch, als ik zou zien dat ik 20k overboden heb dan zou ik wel voor altijd zuur zijn en denken gvd voor die 20k hadden we een nieuwe badkamer of compleet nieuwe meubels kunnen kopen ofzo.

9 likes

Wij hebben er nu al een aantal keer naast gegrepen en ik zit nu juist op het punt dat ik denk ‘het maakt me niet meer uit wat de nummer 2 heeft geboden’ ik wil gewoon graag eindelijk eens een keer het hoogste bod hebben. Uiteraard wel binnen de grenzen van wat we zelf voor een huis kunnen en willen betalen.

3 likes

Ik zou maar zo redeneren; als je nu 20k teveel biedt, maar wel het huis hebt ben je in veel gevallen goedkoper uit dan als je een halfjaar langer zoekt.

45 likes

Ik heb een sportschool abbonement afgesloten en ga dalijk voor de eerste keer weer sporten na 20 jaar ofz. Ik schijt me echt 7 kleuren in mijn broek, ben gewoon zenuwachtig want weet toch niet hoe alles werkt :joy:

22 likes

Iedereen is meer dan bereid om je te helpen, komt vast goed!

4 likes

Ik ben weleens 50k overboden en toen dacht ik ook, deze mensen vinden dit het geld waard om niet meer te hoeven zoeken. Snap het ook wel want het is zo frustrerend als je er telkens naast vist.

3 likes

Dit hebben wij, en ik heb echt een beetje spijt dat ik het biedlogboek opgevraagd heb. Maar inderdaad, ik ga er vanuit dat dit gevoel wel slijt. En een ‘perfect’ bod kun je toch eigenlijk nooit uitbrengen (nouja behalve hierboven dan)

3 likes

Precies dit.

2 likes

Nee, maar ik wel :speaking_head::speaking_head::speaking_head: zou ik hem toegebeten hebben

2 likes

Ja plus wat hierboven ook gezegd wordt: hoe langer het duurt voor je wat vind hoe hoger de prijzen worden.

Er komt nu gemiddeld denk ik 1x per maand/twee maanden een interessant huis online, dan valt een deel nog af bij bezichtiging dus ja ik denk dat het bod van de anderen me op een gegeven moment echt een worst zal wezen als wij uiteindelijk beet hebben.

4 likes

Ik ben terug van het sporten, was maar een beetje eng hahha. Ik ben trots op mezelf :muscle:

65 likes

Ik zit al de hele dag aan te hikken tegen een afspraak om 13:00 uur, waar ik ECHT geen zin in heb. Was net een bericht aan het typen met verzoek tot afzeggen of verplaatsen, krijg ik een appje dat diegene met migraine naar huis gaat en dus zelf niet kan. :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2: (Uiteraard niet blij voor de persoon en migraine, wel voor mezelf).

36 likes

Ik ben onderweg om die nieuwe grote McDonalds burger te eten en kijk er letterlijk al de hele week naar uit :drooling_face:

18 likes

Niet doennnnnn! Heb m vorige week op en wil elke dag terug want vond m echt te lekker

7 likes

Oh nee nu moet die wel verplaatst worden zeker en is het probleem opgeschoven hahah

2 likes

Omg wat een droom

4 likes