Wat je even kwijt wil #71

Ik had een afspraak vanochtend en die heb ik gisteravond al afgezegd. Mijn kind sliep bij mijn ouders en toen heb ik gisteravond lekker een slaappil genomen en ben nu net pas wakker :clinking_glasses: love it

23 likes

Ik heb al de hele dag fucking veel zin in van die elleboog macaroni met ketchup, waarom?

3 likes

Omdat dat nondedju vieslekker is!

3 likes

Heel erg lekker, wel heftig qua hoeveelheid haha! Maar ga ‘m zeker nog een keer bestellen :ok_hand:

1 like

Er bestaat ook elleboog macaroni in maat groter (macaroni grande heet dat), dat is echt fantastisch

3 likes

Omggg ik wil deze ook zo graag proeven. Ben instaat om mn auto in te springen om er 1 te gaan halen

3 likes

Doeeeeen, is het waard

1 like

Kak daar was ik al bang voor! Zag ook al filmpjes op tiktok voorbij komen
Ga denk ik zondag :joy:

1 like

Ga nu.

En zondag :smirk:

4 likes

Nee kan ik niet aan mezelf verkopen. Geen excuus voor :joy::joy:

1 like

Nee de Mac moet het aan jou verkopen :joy:

3 likes

Wat zouden jullie kopen met een vvv-bon van 80 euro? Ik zoek inspiratie en wil eigenlijk niks bijleggen. Ik kom niet verder dan boeken, wat altijd prima is daar niet van.

1 like

Wachten tot dat ik iets nodig heb van coolblue of bol haha

9 likes

Ik koop dan eigenlijk altijd een nieuw flesje van mijn parfum. Denk dat ik daar nog nooit met alleen geld voor heb betaald.

7 likes

Planten

2 likes

cd, dvd, blu-ray of lp oh en grapic novels al valt dat wel een beetje onder boeken.

1 like

Een e-reader?

3 likes

Ik heb een keer een (te) dure fruitschaal van gskocht en een keer een echt wollen plaid. Dus vaak: iets voor in huis waar ik zelf het geld niet voor voer heb maar eigenlijk wel graag wil hebben

7 likes

Ik zag net een egeltje

41 likes

Ik lag vannacht dichter bij de muur dan ik dacht, ik draaide me om en klapte er zo met volle vaart tegen aan 🫣

4 likes