Bedankt voor de tips allemaal!
Ik heb een vriendin helpen met verhuizen en had onderschat hoeveel WERK en stress dat is
ben kapot. Haar vriend was ook mega snauwerig tegen haar vond dat echt rot om te zien en wist niet zo goed of ik er iets over moest zeggen want we kennen elkaar nog niet zo super lang.
Tijdens een stressvolle situatie als een verhuizing zou ik daar niks van zeggen, grote kans dat zij ook gewoon veel stress hebben en het op elkaar afreageren.
Ik fiets net naar huis zit er ineens een krab op straat? Wist niet dat die hier zaten maar ok
![]()
Was het echt een krab en geen (rivier)kreeftje? https://www.parool.nl/amsterdam/rode-rivierkreeftjes-op-het-fietspad-zet-ze-niet-verderop-in-de-sloot-uit~bc936790/
Jaa goed dat je het zegt! Je hebt gelijk. Ik kan me ook wel voorstellen dat een verhuizing heel stressvol is en iedereen daar op zijn manier mee om gaat.
Was het niet toevallig een rood Amerikaanse rivierkreeft? Ik kwam ze een maand geleden ook tegen midden op een fietspad, heel veel waren doodgereden en dat vond ik zo zielig dus de paar die nog leefden heb ik naar de overkant geholpen. En later kwam ik erachter dat het een invasieve soort is die mega veel schade veroorzaakt aan de biodiversiteit hier ![]()
![]()
@babushkababy @Willam-Belli nee het was echt 100% zeker een krab
Had al even gegoogled en zag dat het misschien een wolhandkrab is geweest (ook een invasieve exoot)
Als je snel kijkt, lijkt het een beetje op een vogelspin! ![]()
Ik ben bezig met overstappen naar een natuurlijke deo en dus âontgiftenâ van die oude maar de tandjes wat duurt dat lang en wat stiiiiink ik
Mân vriend natuurlijk al na twee dagen meer nĂ©rgens last van ![]()
Is dit echt een ding?
Ja haha bij veel mensen wel. Je geur is dan echt even niet normaal, maar zodra je daar doorheen bent werkt het voor veel mensen heel goed.
Zo oneerlijk is dat haha. Maar ik hoop voor je dat het snel over is!
Oh ik wist ook niet dat dat een ding was. Dacht al dat er iets mis was met mn hormonen ofzo omdat ik opeens stink zweet had en ik dat helemaal niet ken van mezelf de afgelopen jaren
Ja absoluut
@Marquez Ja oh my ik kan me echt zo even niet voorstellen dat dit goed komt?
@Bennielava Google maar eens, it blew my mind ahahaha
De enige reden waarom ik nog steeds niet ben overgestapt
Heb die fase al 2 keer een kans gegeven maar nee sorry ik kom er niet doorheen hoor ![]()
Need more succesverhalen
Ik had eerst zoân nuud stick en dat bleef best lang beetje gedoe (geen extreme stank langdurig haha maar wel dat ik mezelf echt regelmatig rook na het sporten bijv wat ik anders niet zo had), maar toen ik overging naar de crĂšme was het zo voorbij!
Hoelang heb je het volgehouden per keer? Ik tik nu bijna de week aan maar wil gewoon echt niet meer ![]()
![]()
(Heb zo ook nog een 5K run aahahha sjonge ff verkeerde timing)
Zo veel dom geld uitgegeven deze week. Verkeersboetes, gloednieuwe oorbel kwijtgeraakt en een parkeerkaartje kwijtgeraakt dus mocht ipv 2 uur de volledige dag aftikken ![]()
![]()
![]()