Zo oneerlijk is dat haha. Maar ik hoop voor je dat het snel over is!
Oh ik wist ook niet dat dat een ding was. Dacht al dat er iets mis was met mn hormonen ofzo omdat ik opeens stink zweet had en ik dat helemaal niet ken van mezelf de afgelopen jaren
Ja absoluut
@Marquez Ja oh my ik kan me echt zo even niet voorstellen dat dit goed komt?
@Bennielava Google maar eens, it blew my mind ahahaha
De enige reden waarom ik nog steeds niet ben overgestapt
Heb die fase al 2 keer een kans gegeven maar nee sorry ik kom er niet doorheen hoor ![]()
Need more succesverhalen
Ik had eerst zo’n nuud stick en dat bleef best lang beetje gedoe (geen extreme stank langdurig haha maar wel dat ik mezelf echt regelmatig rook na het sporten bijv wat ik anders niet zo had), maar toen ik overging naar de crème was het zo voorbij!
Hoelang heb je het volgehouden per keer? Ik tik nu bijna de week aan maar wil gewoon echt niet meer ![]()
![]()
(Heb zo ook nog een 5K run aahahha sjonge ff verkeerde timing)
Zo veel dom geld uitgegeven deze week. Verkeersboetes, gloednieuwe oorbel kwijtgeraakt en een parkeerkaartje kwijtgeraakt dus mocht ipv 2 uur de volledige dag aftikken ![]()
![]()
![]()
Ja ook zoiets, weekje denk ik ![]()
Ik gebruikte Wild en na 1,5/2 weken was ik door die ontwenningsperiode heen. Daarna echt geen geur meer gehad of iets @Enthusiasm
Wijnarrangement nekt je sowieso altijd, ik ben echt een keer zo asociaal dronken een Michelin restaurant uitgelopen dat ik nu maar halve glazen neem😅
Hahaha ik heb een keer niet doorgehad dat ze bleven bijschenken. Top avond gehad hoor, maar baal ook wel dat ik bij de latere gangen niet heel bewust meer heb gegeten.
Ik heb halve glazen gevraagd en kreeg volle ![]()
Ohhhh
Oke dit motiveert wel dat het na een week niet perse al weg hoeft te zijn dus ik ga nog volhouden ![]()
ik gebruik bijna nooit deo en ruik mezelf zelden. of moet dit in het opbiecht topic? ik zit echt met verbazing te lezen?
Nee ik ken dit ook niet hoor! Misschien net zoiets als dat sommige mensen veel zweten en anderen niet?
Of dat jullie zo gewend zijn aan je eigen zweet lucht dat je het niet meer ruikt
Net als dat je je parfum niet meer ruikt naar verloop van tijd
Dit vind ik zoiets kuts, geef je tering veel geld uit aan een parfum die je lekker vindt (want ik vind goedkope parfums ook echt altijd goedkoop ruiken) en dan ruik je het dus zelf bijna nooit. Ik doe het dus altijd op met het idee dat ik hoop dat mensen denken goh die meid ruikt lekker. Maar wel echt zuur dat dit zo werkt.
Haha ja mee eens! Het helpt wel om wat verschillende parfums te hebben en af te kunnen wisselen. Dan heb je steeds weer een ‘nieuwe’ geurprikkel ofzo. Merk dat ik het dan net wat vaker blijf ruiken.
Vind dit ook zo irritant!! Dan ruik ik allemaal mensen om me heen maar niet mezelf ![]()