Wat je even kwijt wil #71

Dit was precies wat ik gister had, ik voel me nu wel weer aardig oke.

3 likes

Oh shit dit heb ik ook letterlijk sinds 3 uur geleden, inclusief darmperikelen en spierpijn. Vanochtend voelde ik me echt nog prima. :tired_face:

3 likes

Ik heb een fiets nodig in de stad van m’n werk, en het is voor een fietsritje van 7 minuten dus iets heel eenvoudigs voldoet. Ik geloof dat m’n werkgever een fietsplan heeft dus ik zou ook een “betere” fiets kunnen kopen via dat fietsplan en die in mn thuisstad gebruiken, en mn huidige omafiets in mn werkplaats zetten

MAAR ik ben zo aan m’n barrel gehecht? Ik wil die niet degraderen naar werkfiets op een plek waar ik niet woon :joy:

3 likes

Kan je geen gebruik maken van OV fiets? Als je werkgever OV vergoedt valt dat er waarschijnlijk ook onder.

2 likes

Nee, dat valt er helaas niet onder :rage:

Ik heb een pizza besteld, alleen geen bevestiging in m’n mail. Maar het kan ook zijn dat ik dat adres geblokkeerd heb, ik weet ook niet meer zeker of ik nu kwart voor 6 of 7 als bezorgtijd heb gezet. Nog even een kwartiertje wachten en dan hoop ik dat het goed gekomen is, anders moet ik bellen en ik heb daar geen zin in. #firstworldproblems

1 like

Kun je dan niet een fiets stelen, nee grapje. Maar een wrak kopen ergens om daar te zetten en declareren :joy: ?

Edit: als ik snel ff google doorspit zijn er best wat gratis op te halen

6 likes

En?

2 likes

Ben zo blij met mijn vriendinnen. Eentje gaat uit zichzelf steeds mee naar ziekenhuisafspraken voor klachten waar ik me best zorgen om maak, en is dan zulk lief en fijn gezelschap, en een ander vertelde vandaag dat ze laatst op een evenement was met een afschuwelijke ex van mij en hem net zo lang strak heeft aangekeken tot hij weg ging 🫶

52 likes

Ik ben de laatste dagen zo onwijs moe en niet helemaal fit. Ben dus niet ziek oid. De berichten hiernover misselijkheid helpen ook niet heel erg.
Ga vandaag op familie bezoek aan de andere kant van het land. Hopelijk blijf ik me oke voelen.

2 likes

Hij was er 5 over half 7, dus heb geen moeite meer hoeven doen :upside_down_face:

4 likes

Het is volgens mij de eerste dag deze herfst dat het onder de 10 graden is en ik heb al 3 mensen voorbij zien lopen in een korte broek? Ben echt in de war. Is het nog steeds oktober 2025?

En nu stel ik me voor dat je dus op een dag wakker wordt en het is opeens een heel ander jaar/seizoen, ik zou echt flippen :joy:

1 like

Nou het voelt in ieder geval niet als onder de tien graden, liep net buiten en in de zon was t gewoon te warm voor een tussenjas

14 likes

Helemaal niet!

3 likes

Ik ben best bekend met (fysieke) pijn, maar ben me toch slecht in griep doorstaan. Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet.

9 likes

Ja same momenteel. Ik lach altijd om de manflu, wellicht onterecht want nu ik mijn eigen longen aan het ophoesten ben voel ik me ook erg zielig.

2 likes

Ik vind feestjes geven leuk maar ik haat dat moment waarop je wacht tot de eerste gast binnenkomt :sob::joy: hopelijk is iedereen er gauw!

35 likes

Ik dacht laatst dat bijna half 8 was en toen ging ik alles klaarzetten voor een feestje, en toen zat ik voldaan op de bank en toen was het nog maar half 7 :grinning:

4 likes

Ik heb mn jas ook uitgedaan vanmiddag. Zweette me rot.

1 like

Ja dit

29 likes