Wat je even kwijt wil #71

Ik ben altijd heel slecht in stil zitten en vind alleen thuis zijn op een weekend avond eigenlijk altijd heel saai.

Maar vanavond ben ik alleen thuis. Ik heb ik me een uur geleden op de bank geïnstalleerd voor de TV met een 1 persoons borrelplankje en een dekentje en de kaarsjes aan en ik ben helemaal in m’n sas. Geen idee wie dit is maar beetje vreten beetje forummen, living my best life.

Edit: OMG life got even better m’n kat is zojuist ook nog op m’n schoot komen liggen dat doet ze echt nooit

72 likes

Mijn weekenden zijn bijna allemaal zo and I love it!

27 likes

Weet je wat echt jammer is, als je op een feestje bent en je bent in gesprek maar je hoort ook flarden van een ander gesprek wat echt veel interessanter is maar je kunt natuurlijk niet zomaar het gesprek afkappen waar je mee bezig bent.

159 likes

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan met een run (7.5km) en ben helemaal geen hardloper, had lastminute besloten om mee te doen en in oktober 3x geoefend dus ik dacht dit wordt niks. Heb 'm toch binnen een nette tijd weten uit te lopen, ben zo trots!

57 likes

Jaaaa of dat je met z’n allen in gesprek bent en dat diegene naast je dan een of ander saai kontverhaal aan je gaat vervellen? Dan denk ik altijd nee, stil, we waren met z’n allen aan het praten over een bepaald onderwerp en nu mis ik dat door jouw saaie verhaal

53 likes

Oh god ik heb zo’n vriendin in mijn vriendengroep. Die luistert dan eerst mee en als blijkt dat ze niks kan inbrengen dan gaat ze tegen 1 iemand een heel ander random gesprek openen. Ik kan dat soms ook gewoon niet opbrengen om daarnaar te luisteren en inmiddels soms ook niet meer als zij een gesprek begint, dan ben ik gewoon al afgehaakt .En ik heb zo’n collega, maar die kan je ook gewoon onderbreken als je midden in een verhaal bent :joy:

6 likes

Ik heb over een week vakantie en heb net een headspa voor mijzelf geboekt alvast. Ben heel benieuwd, wil dit al zo lang eens doen!

14 likes

Ik had een feestje maar het was mét kinderen. Normaal zou ik dan om 2:00 uur thuis komen met 90% kans op een kater. Nu heb ik de wasmachine al aan, gedoucht, skincare gedaan en lig ik met pizza in bed :heart::heart::heart: echt chill

29 likes

Mijn vriendinnen zijn blijkbaar op stap en ik ben niet meegevraagd terwijl ik al een paar keer heb gezegd dat ik graag weer een keer uit wil gaan. Ik lig ziek in bed maar dat weten zij verder niet, toch best lastig om zoiets dan niet persoonlijk op te vatten :upside_down_face:

19 likes

Ik heb zo’n geweldig vogelparadijs gemaakt van mijn tuin ik ben helemaal in m’n nopjes. Ze leren ook heel goed op te passen voor mijn katten, en verder heb ik al het eten hoog opgehangen met zitplekjes erbij. Het is het hele weekend al feest met koolmezen, pimpelmezen, roodborstjes en ook grote vogels zoals eksters en gaaien voor de pinda’s die ik heb neergelegd. Ik word hier zo blij van :heart_eyes:

59 likes

Wauw jaloers!

Ik had een vetbol opgehangen naast mijn raam en een dag later zat er opeens een hele grote rat op mijn (buiten) vensterbank. Hele bol werd aangevroten. Ik woon niet eens op de begane grond. Zo jammer!

Vorig jaar zaten er parkieten van te eten! Wellicht dag ik de ratten toen heb gemist…

6 likes

Hier komen ze sinds een paar weken ook weer veel meer de tuinen in, zo gezellig. Vanochtend een zwerm van wel 30+ pimpelmeesjes en koolmeesjes die als een malle rondvlogen, badjes namen en van het vogelvoer en de meidoorn aten.

Ze zaten ook het insectenhotel van de buurvrouw leeg te pikken :sweat_smile: :frowning:

5 likes

Ik ben voor het eerst naar de opera dit jaar en nu merk ik pas hoeveel ik ben afgevallen haha, minder gepropt in die zitjes.

23 likes

Zit veilig in Japan! We konden naast elkaar zitten omdat met stom toeval iemand anders ook deze fout gemaakt had en omdat een andere meneer zeer wel willend was is er zo geswitched dat iedereen blij was!!!

73 likes

Ik heb het zo gepland dat ik mn haar was als ik thuis werk, want kost toch meer tijd dan een normale douche. Nu heeft mn manager de kantoordagen deze week omgegooid waardoor ik op beide dagen mn haar moet wassen :triumph:

2 likes

Zijn er meer mensen die ooit op het Cosmogirlforum zaten en een soort van war flashbacks kregen van die podcast Op zoek naar Marlotte :smiling_face_with_tear:

2 likes

Denk dat iedereen op elk forum zo’n verhaal herkent haha, daarom is het ook zo bizar dat die psychiater en de journalisten doen alsof ze hier te maken hebben met een super uniek super ziek iemand, terwijl dit al sinds het begin van het internet overal gebeurt.

12 likes

Ja dat vond ik ook irritant inderdaad, had dat dan ook even gegoogeld haha, er zijn zelfs termen voor anders dan pseudologia phantastica of waar had die psychiater het over.

4 likes

Pseudologica fantastica klinkt wel als iets uit de Efteling

28 likes

Op het egf was ook zo’n verhaal in het zw/k topic. Ging om een meid die zogenaamd met extreme zwangerscapsmisselijkheid in het ziekenhuis lag en toen ging haar vriend (?) zogenaamd op egf updates over har posten. En ze had al iets van 3 kinderen op vrij jonge leeftijd (okee dat kan wel) en de oudste was uit een verkrachting? En daar praatte ze heel open over. En ineens was ze zwanger van een tweeling en heel ziek daardoor. Anyway, dit klinkt als een koortsdroom, maar het bleek dus ook allemaal verzonnen.