Wat je even kwijt wil #71

Alle dingen die ik probeer te gebruiken, hebben storing nu (Substack, Canva, Signal).

6 likes

Ja Amazon heeft gemoek. Canva.com/projects werkt wel gewoon bij mij, misschien bij jou ook?

2 likes

Oh ja, ik vroeg me al af wat de verbindende factor was. Thanks, ga ik proberen!

2 likes

Ik hoop zo dat die werkzaamheden rondom Den Bosch en Tilburg vandaag nog opgelost worden (ze krijgen geen stroom in de bekabeling ofzo) want anders heb ik een klein probleem :skull: mijn werklaptop ligt nog in een van de twee en ik moet morgen werken

1 like

Ik ging net een tosti maken en moest ineens denken aan een vriendinnetje van de middelbare die op een tosti altijd kaas en suiker deed wat dan zo lekker karameliseerde dus ik heb er weer een gemaakt en het is echt zo lekker. Echt perfect comfort food als je ongesteld moet worden.

13 likes

Ik ben de laatste tijd zo moe en een algeheel ‘meh’ gevoel dus ik heb voor begin november een huisje op een kleinschalig park in de natuur geboekt. Huisje heeft een ligbad en een sauna en ik ben alleen van plan om te gaan badderen, wandelen, lezen, puzzelen, films te kijken en te slapen. Heerlijk in m’n eentje :zzz: :woman_in_steamy_room:t2:

110 likes

Over 45 minuten komen er twee mensen va. De gemeente iets in mijn huis doen, maar ik schaam mij altijd een beetje voor mn huis. Ik heb wel opgeruimd, maar hwt blijft altijd een rommeltje. Ik heb sowieso te veel spullen en opruimen is niet mijn sterkste kant. Moet nu ook nog snwl de laatste dingen doen. :frowning:

3 likes

@Bertie ik las vandaag dat Nederland sinds afgelopen weekend overspoeld wordt door zwermen pimpelmezen! Aan hun ringen te zien komen ze uit Noord-Europa en Rusland. Het is heel bijzonder dat deze vogels langs Nederland trekken, waarschijnlijk komt het door voedseltekort in het noorden.

Dus die heb ik in de tuin gehad, ik had nog nooit zoveel pimpelmezen bij elkaar gezien.

4 likes

O, dat verklaart waarom ik er een stuk of zes gisteren zag

2 likes

Vroeger gebruikte ik wel eens Scoupy, dus ik ging weer kijken op die app, maar dat is echt compleet veranderd. Het is ongeveer een goksite geworden en je kan er nu ook beleggen :joy: ze hebben ook wel nog steeds cashbackacties, maar verder herken ik het niet meer terug

2 likes

Pff een van mijn oren zit verstopt en ik ben echt doof aan die kant. De hele dag zeg ik tegen mensen dat ze wat harder moeten praten maar dat doen ze niet. Op zo’n dag blijkt vooral dat mensen zenden zonder dat het uitmaakt wat je terugzegt.

Zojuist heb ik een gesprek gevoerd met iemand door steeds wat “ja” “ohh” en in algemeenheden te converseren. Soms verstond ik één woord en kon ik daardoor toch kort wat terugzeggen wat een soort van nuttig leek :laughing: maar eigenlijk maakte dat dus niet uit.

4 likes

Ja dat ontdekte ik laatst ook! Snapte er helemaal niks meer van

2 likes

Ik heb me wel weer laten verleiden en heb nu een huis en tuin cadeaubon en 7,50 euro in het cashback potje 🥹 ik trap overal in

6 likes

Er ligt een familielid van mij, heel close, kritiek in het ziekenhuis en hoe verdrietig het ook is en hoeveel pijn het ook doet om mn dierbaren zo verdrietig te zien ben ik zo dankbaar voor de band die we (familie) met elkaar hebben. Elke ochtend/middag/avond updates, bellen wie met elkaar rijdt naar het ziekenhuis, wie met wie of waar eet. De situatie is kut maar laat ook zien hoeveel we aan elkaar hebben :heart:

Einde dagboek

60 likes

Oh wat een topidee. Geniet ook van de voorpret!

3 likes

Ik ben deels doof en dit is echt mijn leven, zeker in drukke ruimtes. Je komt makkelijk weg met glimlachen, hmmhmm en een hoofdknik :joy:

1 like

Oh dat verklaart veel! Ik maar trots zijn dat ik de tuin zo goed had ingericht haha :joy: ze vreten ook echt veel

2 likes

Nog terugkomen hierop. Ze maken gelukkig gewoon schoon met onze producten. En ons huis is nog nooit eerder zo goed schoongemaakt. Ze zien zelf ook goed waar het vies is en maken daar schoon (bijv onder de zitkussens van de bank, of verstopte douchekopgaatjes). Deze ervaring heb ik niet eerder gehad.

13 likes

Wij hebben dit jaar drie dingen laten klussen / verbouwen en plaatsen door goed aangeschreven bedrijven en bij alle drie die dingen loopt het uit en moeten ze meerdere keren terugkomen om dingen af te maken, op te lossen en te repareren. Echt dikke pech maar ik ben zo achterlijk schijt klaar mee om de hele tijd maar weer rekening te moeten houden dat er mensen langs komen, dat het steeds weer vies wordt en dat je je ongemakkelijk voelt in je huis. Echt kan straks wel janken als alles echt helemaal af is hopelijk voor het nieuwe jaar.

12 likes

Oohh ik snap je zoooo goed! Echt zo kut om je telkens te gast te voelen in je eigen huis als er weer iemand bezig is.

2 likes