Wat je even kwijt wil #71

Ja en dan heb ik het over het omhoog laten staan van de wc bril nog niet eens gehad haha.

1 like

Ughhh ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en sinds vanmiddag is m’n mood zó bizar omgeslagen. Echt gewoon in een kwartier ofzo van me prima voelen naar mega chagrijnig, down en depri zonder enige aanleiding. Zit mezelf echt super erg in de weg en weet echt niet wat ik moet doen. Waarschijnlijk vanavond ineens kei hard janken ofzo.

Ik haat hormonen :pleading_face:

11 likes

Zo balen! Ik vind dit besef zo’n tegenvaller: ik dacht vroeger altijd als je iets uitbesteed bij een ‘goed’ bedrijf dat je dan redelijk vlekkeloos je klus geklaard krijgt (voor dat bizarre geld) Wij hebben ook al zo vaak een tegenvaller gehad en dan niet goed reagerende bedrijven vervolgens pff.

2 likes

Ik ben op vakantie maar word zo moedeloos van alle zwerfhonden hier (Italië). Vooral omdat ons appartement voor een wandelpad langs het strand zit, waar elke 1 op de 2 personen een dure rashond heeft en vervolgens de zwerfhonden die op de stranden er naast zitten compleet negeert of ze weg jaagt (terwijl de honden mensen negeren of heel schuw benaderen). En op de weggetjes op het platteland zijn er ook zoveel en ze lopen steeds op de rand van of op de weg :sob:

3 likes

Ja echt hè. Ik wil juist gewoon dingen los laten maar je moet er zo op blijven zitten. Het is dat ik deze dingen zelf gewoon niet zelf kan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Mn buurman appte gisteren of hij wat takjes uit mn boom mocht halen. Daar zitten allemaal van die mooie rode besjes aan. Zodat zijn moeder daar weer kerststukjes van kon maken. Zo aandoenlijk. Vorig jaar kwam hij ook een zelfgemaakt kerststukje brengen die zn moeder had gemaakt. :pleading_face: toen we de kerstspullen gingen opruimen heb ik dat kerststukje er ook bij gezet want wilde het niet weggooien. Zal er nu wel niet meer uitzien maarja its the thought that counts!

62 likes

Dierbare helaas overleden maar nu weer mega :sparkles:dankbaar :sparkles: dat we met zn alle de uitvaart en dergelijke goed kunnen regelen. Geen dagenlange discussies, goed knopen door kunnen hakken samen.

18 likes

Waar is @Rozevarken. Zijn alle mods pleite? 🫨

3 likes

Bereid je alvast voor op de sluiting van het forum.

1 like

Misschien kunnen we een mod verkiezing houden

Nee alsjeblieft niet. Volgens mij hebben we sinds het vertrek van Lula gezien dat het dus ook prima zonder mods gaat.

2 likes

Ik zag @Nescio vandaag nog reageren

4 likes

Hoi ben er gewoon hoor!

21 likes

Haha hoezo zo dramatisch?

4 likes

Ik ben nu op een heel lieve buurthond aan het passen, en dat is een golden retriever. Maar sinds ik deze filmpjes heb gezien, kan ik niet meer op dezelfde manier naar haar kijken :joy:

https://www.tiktok.com/@lvbyrnth/video/7527013291126820119

https://www.tiktok.com/@the_ai_guy12/video/7532728080230616334

Hahaha dit is wel idd typisch golden retriever energy :joy:

1 like

Ik ga vanavond naar een ADE feestje genaamd minor & multisex :smiling_face_with_tear: niet goed voor mijn digitale footprint

1 like

Een ventje van een jaar of 12 liet me helemaal voorgaan om in te stappen bij de tram. Zo beleefd! Keerzijde is dat hij misschien denkt dat ik 100 jaar oud ben, maar toch heel schattig.

43 likes

Ik heb mij enige tijd geleden opgegeven voor een halve wandelmarathon en morgen is het zover en gaat het de hele dag regenen :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones: wat een ellende

7 likes

Nieuwe baan gestart sinds vorige week, na maanden thuis zitten. Fulltime training ging helemaal goed ondanks dat ik normaal gesproken parttime werk. Enorm trots op mizjelf.

68 likes