Wat je even kwijt wil #71

Bereid je alvast voor op de sluiting van het forum.

1 like

Misschien kunnen we een mod verkiezing houden

Nee alsjeblieft niet. Volgens mij hebben we sinds het vertrek van Lula gezien dat het dus ook prima zonder mods gaat.

2 likes

Ik zag @Nescio vandaag nog reageren

4 likes

Haha hoezo zo dramatisch?

4 likes

Ik ben nu op een heel lieve buurthond aan het passen, en dat is een golden retriever. Maar sinds ik deze filmpjes heb gezien, kan ik niet meer op dezelfde manier naar haar kijken :joy:

https://www.tiktok.com/@lvbyrnth/video/7527013291126820119

https://www.tiktok.com/@the_ai_guy12/video/7532728080230616334

Hahaha dit is wel idd typisch golden retriever energy :joy:

1 like

Ik ga vanavond naar een ADE feestje genaamd minor & multisex :smiling_face_with_tear: niet goed voor mijn digitale footprint

1 like

Een ventje van een jaar of 12 liet me helemaal voorgaan om in te stappen bij de tram. Zo beleefd! Keerzijde is dat hij misschien denkt dat ik 100 jaar oud ben, maar toch heel schattig.

43 likes

Ik heb mij enige tijd geleden opgegeven voor een halve wandelmarathon en morgen is het zover en gaat het de hele dag regenen :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones: wat een ellende

7 likes

Nieuwe baan gestart sinds vorige week, na maanden thuis zitten. Fulltime training ging helemaal goed ondanks dat ik normaal gesproken parttime werk. Enorm trots op mizjelf.

68 likes

Ik heb echt een hekel aan de muziek van Jan Smit, maar ik heb nu al vijf keer ‘Zeg me zeg me’ geluisterd. Echt stom dat hij niet op Spotify staat.

4 likes

Ja vind ik ook echt jammer!!

3 likes

Ik zag m’n wekker vanacht van 2:59 naar 2:00 springen en dat vond ik leuker dan ik eigenlijk wil toegeven :nerd_face:

52 likes

Ja heerlijk! Ik vind wintertijd juist heel fijn. Biologisch klok wordt een uur teruggezet zonder dat ik er iets voor hoef te doen. En ik heb de hele dag het idee dat het al veel later is, en dan blijkt dat ik nog veel meer tijd heb dan ik dacht.

9 likes

Zo vaak natgeregend onderweg :rofl::rofl: maar heb het overleefd.

3 likes

Ik las dit en dacht ‘oh heb ik niet, de dag vliegt voorbij’ en toen bleek het pas 1 uur te zijn :joy::joy:

ik heb vrijdag zeer impulsief 20 cm van mijn haar af laten knippen (nu tot op mijn schouders) en ik ben er zooooo blij mee

33 likes

Jaaa I feel you. Ik heb dit vorige week ook gedaan en echt de beste beslissing sinds tijden! Zelfs dat ik dacht shit dit had ik echt in de zomer al moeten doen hahaha. Alles is lichter en luchtiger (ik heb ook wel echt een volle bos haar) maar ben nu ook zo snel klaar met klaarmaken, haren wassen is geen gedoe meer, etc.

Oh shit is dit het moment dat ik korter ben gegaan en denk: “ja lekker praktisch wel!!” :weary:

7 likes

:joy: Voor je het weet ben je kortpittig!

2 likes