Wat je even kwijt wil #71

maar écht haha, het scheelt zoveel tijd. ik was elke dag minstens een kwartier mijn haar aan het dysonen voordat ik er een beetje toonbaar uitzag en dit ziet er gewoon zonder effort leuk uit

1 like

Ik denk hier ook al een paar maanden over maar ik wil dan wel dat het écht leuk geknipt wordt en ben dan toch bang voor zo’n suf kapsel en dat kan ik niet hebben want ik heb ook al een stoeltje achterop mijn fiets. Ik ben dan ook bang dat ik er gewoon de haarstructuur en het hoofd niet voor heb. (terwijl ik vroeger heel vaak korter haar had maar toen was ik nog fris & fruitig)

2 likes

Ik zag hem ook verspringen. Voelde als soort happy new wintertijd moment.

Wat is Yeşilgöz toch eng. En eigenlijk al die politici, maar krijg bij haar altijd extra de kriebels

14 likes

ze is bevriend met stacey rookhuizen OOK ENG

7 likes

HUH HOE DAN

Ik zie die twee samen echt helemaal niet voor me

2 likes

ik heb ze samen zien linedancen. moest ik ook ff van bijkomen.
stacey maakt ook de vvd campagnes

5 likes

Ze lachen allebei even nep

2 likes

Ik kijk bijna nooit films en als ik dan toch soms besluit om er eentje te kijken, valt het altijd zo erg tegen. Net anderhalf uur van mijn leven verspild (aan House of dynamite, bespaar jezelf de moeite :sob:) Series vallen juist weer bijna nooit tegen.

3 likes

Je maakt dan misschien ook gewoon zelf slechte filmkeuzes :crazy_face: ik zag dit weekend Monster (Hirokazu Kore-eda) en was echt blown away

3 likes

Zoveel vragen

3 likes

Wat goed! Mag ik vragen wat je situatie thuis is? Alsin partner en kids of gewoon even weg van sociale verplichtingen?

2 likes

Haha ja touché :joy: dan ga ik die film dit weekend een kans geven!

5 likes

Heb een partner en jong kind inderdaad. En werk fulltime. Ik ervaar het over het algemeen helemaal niet als zwaar maar de donkere dagen zijn sowieso niet mijn sterkste periode van het jaar. Vorig jaar heb ik in de winter om de week een dag ouderschapsverlof opgenomen terwijl kind op de opvang was om op die dagen precies te doen waar ik zelf zin in had. Dagjes sauna, winkelen, uitgebreid in bad of bakken… dat soort dingen. Mijn manier van self care

29 likes

Ik ga elke paar maanden drie nachten in mijn eentje in een huisje in het bos zitten en de high van zo veel me time zou ik het liefst in mijn aderen injecteren. Ik vind mijn leven heel leuk maar er gaat toch niks boven een paar dagen regressie naar je tiener-zelf en een weekendje rotten.

39 likes

Insert pakketjesrant

Ugjuhhh ik had iets ik Vinted gekocht en ze hebben het weer terug gestuurd/het is kwijt/weet niet en ben er echt super chagrijnig om. Ik kreeg dinsdag een melding dat het er was en dacht: oh ben vrijdag thuis, dan ga ik het ophalen. Toen was het kwijt, ik moest later maar terugkomen. En nu kon de QR niet gescand worden en zie ik in mijn spam dat ik het voor 26-10 (dus zondag) moest ophalen maar ze waren zaterdag en zondag dicht?! Dus dat ging helemaal niet. En nu is het dus weg? Kwijt? Krijg ik niks meer terug?! En ik wou het item ook gewoon graag :sob:

August out

2 likes

kun je niet even contact opnemen met de verzender? ik was laatst ook te laat met een vinted-pakketje ophalen door omstandigheden en toen heeft de verkoper het mij opnieuw laten kopen (van de eerste keer kreeg ik via vinted mijn geld terug) en weer opnieuw opgestuurd, en nu heb ik het alsnog

1 like

Heerlijk. M’n goede voornemen voor 2026 om dit te gaan regelen, lijkt me zo fijn.

2 likes

Ja ik wil dit ook echt graag gaan doen, over 1 of 2 jaar als mijn jongste kind ietsje ouder is. Mijn vriend heeft vaak een paar weekenden weg/vakanties per jaar met vrienden, maar ik heb dat nooit. Goeie manier om er toch zelf ook ff tussenuit te gaan, topidee @grace

2 likes

Ik wil dit nu ook! Heb best wel veel haar ook en hangt nu over mn borsten. Maar er zit weinig model in… Volgende week heb ik een dag vrij, misschien dan maar doen.