Wat je even kwijt wil #71

Ik heb echt een hekel aan de muziek van Jan Smit, maar ik heb nu al vijf keer ‘Zeg me zeg me’ geluisterd. Echt stom dat hij niet op Spotify staat.

4 likes

Ja vind ik ook echt jammer!!

2 likes

Ik zag m’n wekker vanacht van 2:59 naar 2:00 springen en dat vond ik leuker dan ik eigenlijk wil toegeven :nerd_face:

52 likes

Ja heerlijk! Ik vind wintertijd juist heel fijn. Biologisch klok wordt een uur teruggezet zonder dat ik er iets voor hoef te doen. En ik heb de hele dag het idee dat het al veel later is, en dan blijkt dat ik nog veel meer tijd heb dan ik dacht.

9 likes

Zo vaak natgeregend onderweg :rofl::rofl: maar heb het overleefd.

3 likes

Ik las dit en dacht ‘oh heb ik niet, de dag vliegt voorbij’ en toen bleek het pas 1 uur te zijn :joy::joy:

ik heb vrijdag zeer impulsief 20 cm van mijn haar af laten knippen (nu tot op mijn schouders) en ik ben er zooooo blij mee

33 likes

Jaaa I feel you. Ik heb dit vorige week ook gedaan en echt de beste beslissing sinds tijden! Zelfs dat ik dacht shit dit had ik echt in de zomer al moeten doen hahaha. Alles is lichter en luchtiger (ik heb ook wel echt een volle bos haar) maar ben nu ook zo snel klaar met klaarmaken, haren wassen is geen gedoe meer, etc.

Oh shit is dit het moment dat ik korter ben gegaan en denk: “ja lekker praktisch wel!!” :weary:

7 likes

:joy: Voor je het weet ben je kortpittig!

2 likes

maar écht haha, het scheelt zoveel tijd. ik was elke dag minstens een kwartier mijn haar aan het dysonen voordat ik er een beetje toonbaar uitzag en dit ziet er gewoon zonder effort leuk uit

1 like

Ik denk hier ook al een paar maanden over maar ik wil dan wel dat het écht leuk geknipt wordt en ben dan toch bang voor zo’n suf kapsel en dat kan ik niet hebben want ik heb ook al een stoeltje achterop mijn fiets. Ik ben dan ook bang dat ik er gewoon de haarstructuur en het hoofd niet voor heb. (terwijl ik vroeger heel vaak korter haar had maar toen was ik nog fris & fruitig)

2 likes

Ik zag hem ook verspringen. Voelde als soort happy new wintertijd moment.

Wat is Yeşilgöz toch eng. En eigenlijk al die politici, maar krijg bij haar altijd extra de kriebels

13 likes

ze is bevriend met stacey rookhuizen OOK ENG

7 likes

HUH HOE DAN

Ik zie die twee samen echt helemaal niet voor me

2 likes

ik heb ze samen zien linedancen. moest ik ook ff van bijkomen.
stacey maakt ook de vvd campagnes

4 likes

Ze lachen allebei even nep

1 like

Ik kijk bijna nooit films en als ik dan toch soms besluit om er eentje te kijken, valt het altijd zo erg tegen. Net anderhalf uur van mijn leven verspild (aan House of dynamite, bespaar jezelf de moeite :sob:) Series vallen juist weer bijna nooit tegen.

2 likes

Je maakt dan misschien ook gewoon zelf slechte filmkeuzes :crazy_face: ik zag dit weekend Monster (Hirokazu Kore-eda) en was echt blown away

3 likes

Zoveel vragen

3 likes