Wat je even kwijt wil #71

Wat goed! Mag ik vragen wat je situatie thuis is? Alsin partner en kids of gewoon even weg van sociale verplichtingen?

2 likes

Haha ja touchƩ :joy: dan ga ik die film dit weekend een kans geven!

4 likes

Heb een partner en jong kind inderdaad. En werk fulltime. Ik ervaar het over het algemeen helemaal niet als zwaar maar de donkere dagen zijn sowieso niet mijn sterkste periode van het jaar. Vorig jaar heb ik in de winter om de week een dag ouderschapsverlof opgenomen terwijl kind op de opvang was om op die dagen precies te doen waar ik zelf zin in had. Dagjes sauna, winkelen, uitgebreid in bad of bakken… dat soort dingen. Mijn manier van self care

27 likes

Ik ga elke paar maanden drie nachten in mijn eentje in een huisje in het bos zitten en de high van zo veel me time zou ik het liefst in mijn aderen injecteren. Ik vind mijn leven heel leuk maar er gaat toch niks boven een paar dagen regressie naar je tiener-zelf en een weekendje rotten.

38 likes

Insert pakketjesrant

Ugjuhhh ik had iets ik Vinted gekocht en ze hebben het weer terug gestuurd/het is kwijt/weet niet en ben er echt super chagrijnig om. Ik kreeg dinsdag een melding dat het er was en dacht: oh ben vrijdag thuis, dan ga ik het ophalen. Toen was het kwijt, ik moest later maar terugkomen. En nu kon de QR niet gescand worden en zie ik in mijn spam dat ik het voor 26-10 (dus zondag) moest ophalen maar ze waren zaterdag en zondag dicht?! Dus dat ging helemaal niet. En nu is het dus weg? Kwijt? Krijg ik niks meer terug?! En ik wou het item ook gewoon graag :sob:

August out

2 likes

kun je niet even contact opnemen met de verzender? ik was laatst ook te laat met een vinted-pakketje ophalen door omstandigheden en toen heeft de verkoper het mij opnieuw laten kopen (van de eerste keer kreeg ik via vinted mijn geld terug) en weer opnieuw opgestuurd, en nu heb ik het alsnog

1 like

Heerlijk. M’n goede voornemen voor 2026 om dit te gaan regelen, lijkt me zo fijn.

2 likes

Ja ik wil dit ook echt graag gaan doen, over 1 of 2 jaar als mijn jongste kind ietsje ouder is. Mijn vriend heeft vaak een paar weekenden weg/vakanties per jaar met vrienden, maar ik heb dat nooit. Goeie manier om er toch zelf ook ff tussenuit te gaan, topidee @grace

2 likes

Ik wil dit nu ook! Heb best wel veel haar ook en hangt nu over mn borsten. Maar er zit weinig model in… Volgende week heb ik een dag vrij, misschien dan maar doen.

Fantastisch dat je dit jezelf gunt :heartbeat: Inspirerend

4 likes

Echt heerlijk als je een boek van de bieb leent en je de eerste lezer bent :heart: Gewoon ~ gratis ~ een nieuw boek.

35 likes

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mijn sporttas goed in te pakken, ik vergeet altijd wel iets. Nu heb ik geen shirt ingepakt en moet ik eerst langs huis en dan moet ik me weer naar de sportschool slepen, terwijl ik er nul moeite mee heb als ik meteen vanuit werk ga :unamused:

2 likes

1 x een goed afvink lijstje maken? Ik heb een paar standaard afvink lijstjes op m’n mobiel voor als ik niet meer kan nadenken of gewoon voor de dubbelzekerheid.

10 likes

Ik heb dit ook en pak (als ik gewassen sportspullen heb) mijn sporttas direct na het uitpakken weer in met frisse spullen. Maar heb ook vaak in mijn werkshirt of op sokken gesport helaas :grimacing:

3 likes

Stond net iemand in een KPN jasje voor de deur. Hartstikke aardige jongen, maar hij zei; jullie zijn niet vaak thuis of zijn jullie net terug van vakantie? Ben al een paar keer langsgeweest maar er was telkens niemand thuis.
En zonder erbij na te denken zeg ik dat we vaak de deur uit zijn.

En nu ineens zit het mij toch niet zo lekker. 99% kans natuurlijk dat het gewoon oprechte interesse was. Maar zit mij toch niet helemaal lekker. Heb ook net een spannend boek gelezen dus zal ook wel meespelen :joy:

3 likes

Zij moeten ook doorgeven in een systeem of iemand wel of niet open doet dus daar kan het ook nog wel iets mee te maken hebben

2 likes

Ik ben in Amerika voor werk en wilde iets alcohol-vrij drinken. Ik had een THC seltzer besteld om te proberen. Daar kun je dus high van worden :o_o: Ik voelde me licht in mijn hoofd en heb alles in mijn hotelkamer opgegeten :joy:

16 likes

Nou gezien de hoeveelheid dat KPN hier langs komt hoef je je niet druk te maken.

Ik ben inmiddels in oorlog met KPN. Serieus 20 keer aan de deur geweest. 3 x een folder al 7 keer gebeld. Dit allemaal omdat ze mij willen aansluiten op de glasvezel…

Ik heb gewoon een tijd lang een briefje op mijn deur geplakt gehad dat kpn verkopers niet mochten aanbellen :joy:

3 likes

Ooooh dat wist ik helemaal niet, dan is het al minder creepy haha.

3 likes

Ja ze zijn heel agressief met die glasvezel

1 like