Wat je even kwijt wil #71

Fantastisch dat je dit jezelf gunt :heartbeat: Inspirerend

4 likes

Echt heerlijk als je een boek van de bieb leent en je de eerste lezer bent :heart: Gewoon ~ gratis ~ een nieuw boek.

37 likes

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mijn sporttas goed in te pakken, ik vergeet altijd wel iets. Nu heb ik geen shirt ingepakt en moet ik eerst langs huis en dan moet ik me weer naar de sportschool slepen, terwijl ik er nul moeite mee heb als ik meteen vanuit werk ga :unamused:

2 likes

1 x een goed afvink lijstje maken? Ik heb een paar standaard afvink lijstjes op m’n mobiel voor als ik niet meer kan nadenken of gewoon voor de dubbelzekerheid.

10 likes

Ik heb dit ook en pak (als ik gewassen sportspullen heb) mijn sporttas direct na het uitpakken weer in met frisse spullen. Maar heb ook vaak in mijn werkshirt of op sokken gesport helaas :grimacing:

3 likes

Stond net iemand in een KPN jasje voor de deur. Hartstikke aardige jongen, maar hij zei; jullie zijn niet vaak thuis of zijn jullie net terug van vakantie? Ben al een paar keer langsgeweest maar er was telkens niemand thuis.
En zonder erbij na te denken zeg ik dat we vaak de deur uit zijn.

En nu ineens zit het mij toch niet zo lekker. 99% kans natuurlijk dat het gewoon oprechte interesse was. Maar zit mij toch niet helemaal lekker. Heb ook net een spannend boek gelezen dus zal ook wel meespelen :joy:

4 likes

Zij moeten ook doorgeven in een systeem of iemand wel of niet open doet dus daar kan het ook nog wel iets mee te maken hebben

2 likes

Ik ben in Amerika voor werk en wilde iets alcohol-vrij drinken. Ik had een THC seltzer besteld om te proberen. Daar kun je dus high van worden :o_o: Ik voelde me licht in mijn hoofd en heb alles in mijn hotelkamer opgegeten :joy:

17 likes

Nou gezien de hoeveelheid dat KPN hier langs komt hoef je je niet druk te maken.

Ik ben inmiddels in oorlog met KPN. Serieus 20 keer aan de deur geweest. 3 x een folder al 7 keer gebeld. Dit allemaal omdat ze mij willen aansluiten op de glasvezel…

Ik heb gewoon een tijd lang een briefje op mijn deur geplakt gehad dat kpn verkopers niet mochten aanbellen :joy:

4 likes

Ooooh dat wist ik helemaal niet, dan is het al minder creepy haha.

3 likes

Ja ze zijn heel agressief met die glasvezel

1 like

Ik weet niet meer in welke topic het besproken was. Maar je kan nu bij pinterest AI uitzetten. Ga naar instellingen en kies verfijn aanbevelingen daar kan je het voor alles uitzetten.

44 likes

We hebben sinds een week een nieuw bed, gewoon weer van hout ipv een boxspring, en hoe weinig stof er nu onder het bed ligt tov onder ons oude bed is echt genieten. :raised_hands:t3:

9 likes

Omg ligt die hoeveelheid stof aan de boxspring?!

4 likes

Ja dat scheelt echt! Mijn volgende bed wordt ook weer met een normaal bedframe.

4 likes

Jaaaaaaa! Ik stofzuigde om de 3/4 dagen en dan zat mn Dyson gewoon bijna vol en als ik het raam open zette en het waaide binnen dan vlogen de vlokken door de kamer. Wil echt nooit meer een boxspring haha.

3 likes

Ik was vanmorgen naar een museum en ik ging achteraf nog koffie drinken in het cafƩ. Aan de tafel naast mij zaten een paar mensen zich af te vragen of Darwin nog leefde. :joy:

21 likes

Darwin de allerfittest

15 likes

Wooow, nooit bij stil gestaan!

1 like

Ik heb ipv een bos bloemen en een kaartje van mensen een fles prosecco en een kaartje gekregen en dat zijn de betere cadeaus. Wat moet ik met bloemen geef me drank!!!

13 likes