Wat je even kwijt wil #71

Ik ben vandaag op kraamvisite geweest en daarom heb ik gisteren twee bakken lasagne gemaakt. Van één hebben we gisteren zelf gegeten en de ander was voor hen.

Wil ik net de leftover lasagne van gisteren opwarmen… heb ik m’n eigen restjes aan m’n vrienden gegeven en zelf die intacte lasagne nog in m’n koelkast staan?? hahahaha omg ik schaam mij kapot, ik zei nog zo van “je moet maar even kijken, waarschijnlijk kan je er wel meer dagen van eten en dan kan je de rest het beste nu vast invriezen” :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik heb de intacte lasagne natuurlijk direct alsnog langsgebracht

69 likes

Nu al spijt van de drie wijntjes die ik heb gedronken terwijl ik morgen moet werken :sob:

1 like

Ik heb een brief van Sanquin gekregen dat mijn ijzer te laag is. Baal ik van :(. Ik moet echt wat beter oppassen met mijn eten en zorgen dat ik genoeg voedingsstoffen binnen krijg.

3 likes

Hahaha wel een heel goed cadeau!

1 like

Ik heb net een Bossche Bol op en nu ben ik misselijk, maar het was het waard.

6 likes

Mijn ouders zijn op reis en houden een Polarsteps bij, het is zo ontzettend aandoenlijk hoe ze praten over alles en hoe blij ze kijken op de foto’s.

77 likes

Na drie weekenden sociale verplichtingen heb ik helemaal zin om vanavond lekker alleen te bankhangen :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ik was gisteren echt in een rabbithole beland over tupac, suge knight, biggie smalls etc en nu ben ik echt benieuwd of die gast die in ‘23 is opgepakt voor de moord op tupac het daadwerkelijk gedaan heeft

7 likes

Mijn ouders en oom en tante maken ook voor elk minuscuul tripje een Polarsteps en ik kijk elke dag weer uit naar de update :star_struck:

17 likes

ja ik vind polarsteps ook leuk! kan beter in impopulaire meningen misschien, maar ik vind het leuk om de updates van familie/vrienden te lezen en ook om er zelf één bij te houden zodat ik altijd terug kan kijken.

27 likes

Ik had er net ook een tiental in mijn tuin dus moest hieraan denken! En ook staartmezen :pleading_face:

6 likes

Ik heb iemand die ik echt heel erg haat en zij doet dat ook met haar vakanties. En zelfs dan is het leuk om te kijken (naar haar vreselijke fiets vakanties en lelijke outfits!!!)

7 likes

Nou de oude mannen group chat van mijn vader is popping off hoor (dit is een meme die zo doorgestuurd werd, niet een screenshot uit de chat zelf)

Lachen met z’n allen

13 likes

Ik ben bij de Doe Maar musical en het is zooo ontzettend leuk. Echt een aanrader

7 likes

Hebben wij nog een kortingscodetopic haha? Kan het niet vinden met m’n beste zoekskills :pleading_face:

5 likes

Dat is members only. Misschien kun je het daarom niet vinden?

3 likes

Oh jaaa daar zit ik niet meer in omdat ik te weinig had gepost een periode. Thanks voor de info!

1 like

Ik gebruik ook vaak diski.nl, daar staan er ook veel!

2 likes

Mag ik erbij? Ik lachte hardop. :joy:

3 likes

Thanks, deze ga ik naar mijn moeder sturen. Gonna make her day!

4 likes