Wat je even kwijt wil #71

Ik heb iemand die ik echt heel erg haat en zij doet dat ook met haar vakanties. En zelfs dan is het leuk om te kijken (naar haar vreselijke fiets vakanties en lelijke outfits!!!)

7 likes

Nou de oude mannen group chat van mijn vader is popping off hoor (dit is een meme die zo doorgestuurd werd, niet een screenshot uit de chat zelf)

Lachen met z’n allen

13 likes

Ik ben bij de Doe Maar musical en het is zooo ontzettend leuk. Echt een aanrader

7 likes

Hebben wij nog een kortingscodetopic haha? Kan het niet vinden met m’n beste zoekskills :pleading_face:

4 likes

Dat is members only. Misschien kun je het daarom niet vinden?

3 likes

Oh jaaa daar zit ik niet meer in omdat ik te weinig had gepost een periode. Thanks voor de info!

1 like

Ik gebruik ook vaak diski.nl, daar staan er ook veel!

2 likes

Mag ik erbij? Ik lachte hardop. :joy:

3 likes

Thanks, deze ga ik naar mijn moeder sturen. Gonna make her day!

4 likes

Zo irritant dat mijn héle huis spic en span moet zijn van mezelf als er bezoek komt, alsof zij in mijn bad- of slaapkamer zouden kijken :sweat_smile:

7 likes

Ik bak regelmatig pannenkoeken voor (een gedeelte van) onze vriendengroep. Zo ook vanavond. En ik word dan helemaal blij van de enorme stapel pannenkoeken die ik dan op tafel zet. Zo lekker kneuterig en ouderwets. Het is dan zo gezellig en iedereen zit heerlijk te kletsen en te eten. Ik ben dan moe van anderhalf uur bakken maar dat maakt me niks uit, want ik geniet hier zo ontzettend van :heart:

101 likes

Thanks, die gebruik ik indd ook vaak!! Zocht er 1 voor Otrium, maar die zijn er blijkbaar mee gestopt ofzo, lees ik op de website.

3 likes

Ik ben naar de schietbaan geweest vandaag, was wel leuk! Al vond ik kleiduiven schieten wel leuker.

En verder heb ik elke vrijdag in november wat leuks gepland staan :partying_face: zo’n zin in. Volgende week een comedyshow, week daarop naar een spookhuis horror event, week daarop movienight met twee vriendinnen en week daarop een escape room.

En morgen naar een hotel voor mijn birthday :star_struck:

24 likes

Wat leuk! Naar welke schietbaan ben je geweest?

Ik die net wakker wordt met een klein katertje en direct een halve liter water in een flesje doe en helemaal opdrink, waarna ik lees dat er een kookadvies voor water is hier vanwege een darmvbacterie :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik heb gisteravond ook kraanwater gedronken nog en nu al stress :”)

2 likes

Achja ik best geharde darmen en lees dat het eigenlijk alleen voor kwetsbaren een issue is, denk dat het mee gaat vallen?

1 like

Ja ik heb een autoimmuunziekte en slik afweeronderdrukkende medicatie :smiling_face_with_tear:

Maar goed het zal vast meevallen ja!

Oh sorry wat dom dat ik automatisch aan kwakkelende bejaarden dacht, kwetsbaar kunnen idd super veel mensen zijn!

Hopelijk skipt het je en treft het mij dan 🫶🏼

2 likes

Volgende keer moet m’n vriend maar gewoon weer naar Amsterdam komen ipv ik naar Utrecht, levensgevaarlijk hier!!!

1 like