Wat je even kwijt wil #71

Zo irritant dat mijn héle huis spic en span moet zijn van mezelf als er bezoek komt, alsof zij in mijn bad- of slaapkamer zouden kijken :sweat_smile:

9 likes

Ik bak regelmatig pannenkoeken voor (een gedeelte van) onze vriendengroep. Zo ook vanavond. En ik word dan helemaal blij van de enorme stapel pannenkoeken die ik dan op tafel zet. Zo lekker kneuterig en ouderwets. Het is dan zo gezellig en iedereen zit heerlijk te kletsen en te eten. Ik ben dan moe van anderhalf uur bakken maar dat maakt me niks uit, want ik geniet hier zo ontzettend van :heart:

104 likes

Thanks, die gebruik ik indd ook vaak!! Zocht er 1 voor Otrium, maar die zijn er blijkbaar mee gestopt ofzo, lees ik op de website.

3 likes

Ik ben naar de schietbaan geweest vandaag, was wel leuk! Al vond ik kleiduiven schieten wel leuker.

En verder heb ik elke vrijdag in november wat leuks gepland staan :partying_face: zo’n zin in. Volgende week een comedyshow, week daarop naar een spookhuis horror event, week daarop movienight met twee vriendinnen en week daarop een escape room.

En morgen naar een hotel voor mijn birthday :star_struck:

24 likes

Wat leuk! Naar welke schietbaan ben je geweest?

Ik die net wakker wordt met een klein katertje en direct een halve liter water in een flesje doe en helemaal opdrink, waarna ik lees dat er een kookadvies voor water is hier vanwege een darmvbacterie :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik heb gisteravond ook kraanwater gedronken nog en nu al stress :”)

2 likes

Achja ik best geharde darmen en lees dat het eigenlijk alleen voor kwetsbaren een issue is, denk dat het mee gaat vallen?

1 like

Ja ik heb een autoimmuunziekte en slik afweeronderdrukkende medicatie :smiling_face_with_tear:

Maar goed het zal vast meevallen ja!

Oh sorry wat dom dat ik automatisch aan kwakkelende bejaarden dacht, kwetsbaar kunnen idd super veel mensen zijn!

Hopelijk skipt het je en treft het mij dan 🫶🏼

2 likes

Volgende keer moet m’n vriend maar gewoon weer naar Amsterdam komen ipv ik naar Utrecht, levensgevaarlijk hier!!!

1 like

Ik heb de hele tijd dat ik op de bank in slaap val met mijn hondje omdat ze dan zo bij me komt liggen en het gewoon te cute is

Samenvatting

maar het breekt me echt op :sob: Ik word de hele tijd om 3 uur snachts wakker en dan moet ik me nog klaarmaken voor bed, en ook lig ik dan met alle lampen aan en de tv aan haha. Mijn vriend laat me ook de hele tijd liggen en dan klaagt hij als ik hem wakker maakt snachts. Tja dan moet je me misschien maar niet laten vegeteren op de bank :joy:

14 likes

Ik voel me altijd bestolen als een feestdag tijdens een weekend valt. Ook al krijg ik die dag gewoon gecompenseerd.

9 likes

Waarom zelfs als je compensatie krijgt?
Ik ben daar altijd jaloers op bij mijn Belgische collega’s!

4 likes

Ik ben dus net getransplanteerd en mijn darmen best wel raar aan het doen, dus ik maak me een beetje zorgen

4 likes

Pff wat rot zeg!

Nou schijnen ze wel echt heel vaak te testen (op hun eigen site staat 200.000 keer per jaar) dus waarschijnlijk was er niet zo lang iets met het water voordat de waarschuwing eruit kwam. Dus denk dat de kans klein is dat je voor de waarschuwing besmet water binnen gekregen hebt!

2 likes

Omdat het niet voelt als feestdag als je de volledige werkweek moet werken. Volgende week is 11 november en valt op een dinsdag. Dat is fantastisch en extra voordeel, je pakt die maandag erbij als vakantie en hebt een weekend van vier dagen.

2 likes

Ah ja oké, wanneer is je compensatiedag nu dan? Maandag?

1 like

Ik word zo treurig van die mensen die vanmorgen meteen een kar vol flessenwater gehamsterd hebben. Doe normaal en laat ook iets over voor een ander.

13 likes

Wat vervelend, hopelijk valt het mee voor je. Volgens mij controleren ze idd heel vaak.

2 likes