Wat je even kwijt wil #71

Ik weet natuurlijk niet hoe het bij @Daelyss is maar ik krijg dan geen specifieke compensatiedag maar het wordt gewoon met mijn jaarurensaldo verrekent. Dus eigenlijk is het chiller want je hebt meer vrijheid over wanneer je die uren dan opneemt, maar ik herken het wel dat het soms gewoon chill is als je ineens een extra vrije dag ‘krijgt’ die je normaal op dat moment zelf niet opgenomen zou hebben.

Vind het in NL altijd jammer dat we tussen april en juni heel veel feestdagen hebben en dan echt eind december pas weer 2. Zou t ook wel chill vinden als ik zo in oktober ofzo ook eens een random dag vrij had (ja dat kan ik zelf natuurlijk ook gewoon regelen maar dan voelt het niet als een soort cadeautje).

6 likes

Nu heb ik echt trek in pannenkoeken haha

6 likes

In het begin van het jaar krijg ik standaard 33 dagen vakantie en die worden dan vermeerderd met feestdagen die tijdens weekends vallen. Je kan die dan vrij inplannen wanneer het beste past.

3 likes

Meid ben je ambtenaar geworden??

4 likes

Het is eigenlijk 35 zonder glijtijd van een week, ongeveer 40 dagen. En neen, werk nog altijd in finance. Dus wettelijke vakantie dagen, feestdagen en banksluitingsdagen.

1 like

Damn en dat in finance

3 likes

Ja, qua verloning en extralegale voordelen zit finance aan de top met de chemiesector.

2 likes

The more you know, goed gepakt :moneybag:
Als ik mijn glijtijd zou opsparen voor dagen vrij zou ik wel rond de 45 dagen zitten haha

2 likes

Het is je gegund meid :clap:

2 likes

Vandaag uitvaart van m’n broer gehad. Pfff kut gewoon.

42 likes

Sterkte :cry::broken_heart::pray:t4:

4 likes

Heel veel sterkte :mending_heart::mending_heart:

4 likes

Heel erg veel sterkte :hugs:

3 likes

:heart::heart: sterkte!!

5 likes

Heel veel sterkte :heart:

4 likes

Mijn vriend werkt ook in finance en kan onbeperkt vrije dagen nemen. Vind dat ook zoiets bizars.

2 likes

WTF! Ben er zojuist achtergekomen dat ik al twee weken een promo-reel van Yesilgöz als repost op mijn insta heb staan :nauseated_face: De reel stond prominent bovenaan want ik gebruik die repost functie niet.

Ik hoop dat mijn volgers weten dat ik niet serieus VVD stem maar ik vrees het ergste :clown_face:

11 likes

Zelfs met gebroken duim is Nieuw-Zeeland fucking fantastisch en dan hebben we nog bijna niets gezien en nog zoveel te doen

32 likes

Dat repost knopje is ook echt een sneaky bitch.

28 likes

Ik heb blijkbaar een stokpaardenvideo gedeeld omg

15 likes