Wat je even kwijt wil #71

Heel erg veel sterkte :hugs:

3 likes

:heart::heart: sterkte!!

5 likes

Heel veel sterkte :heart:

4 likes

Mijn vriend werkt ook in finance en kan onbeperkt vrije dagen nemen. Vind dat ook zoiets bizars.

2 likes

WTF! Ben er zojuist achtergekomen dat ik al twee weken een promo-reel van Yesilgöz als repost op mijn insta heb staan :nauseated_face: De reel stond prominent bovenaan want ik gebruik die repost functie niet.

Ik hoop dat mijn volgers weten dat ik niet serieus VVD stem maar ik vrees het ergste :clown_face:

11 likes

Zelfs met gebroken duim is Nieuw-Zeeland fucking fantastisch en dan hebben we nog bijna niets gezien en nog zoveel te doen

31 likes

Dat repost knopje is ook echt een sneaky bitch.

27 likes

Ik heb blijkbaar een stokpaardenvideo gedeeld omg

13 likes

Ik heb gewoon WEER van die vieze meelmotjes/larfjes in de keuken, ik word er echt niet goed van. Heb ze al meerdere keren gehad en elke keer echt alles gecheckt en schoongemaakt, maar ik denk dat er dan toch steeds eentje stiekem achterblijft ofzo? Net weer van alles weg moeten gooien uit de voorraadkast. Zo zonde :cry: De larfjes zaten ook IN een afgesloten weckpot met chiazaad echt jemig ik dacht dat ze daar niet in konden. Of er moet er al eentje in het chiazaad hebben gezeten voor ik het in een weckpot deed
?

Ik heb hier twee jaar lang last van gehad en meerdere keren m’n potten en eten weggegooid. Alles goed schoongemaakt en tussen de naden en randen van keukenkastjes gestofzuigd om de zoveel tijd. In januari besloten een verdelger te laten komen en na een paar weken/maanden zag ik het eerste motje weer. Sindsdien gebruik ik van die mottenvallen in mn keukenkastjes en bij de balkondeur en nog wat relevante plekken. En ik heb nu sinds drie maanden niks meer gezien, dus misschien is de cyclus doorbreken wel de beste oplossing. Want er kan er idd altijd een via buiten of de supermarkt binnenkomen en dan kun je maar beter zorgen dat ze zich niet blijven voortplanten.

Dit spul:

Samenvatting

4 likes

Dank! Ik zal zoiets inderdaad maar gaan kopen want ik weet het ook niet meer, heb er al drie jaar af en aan last van - soms met hele lange tussenpozen maar dan duikt er toch ineens weer eentje (of zoals nu meerdere) op. Ik vind het ook zo zonde van al het eten dat ik dan weg moet gooien.

3 likes

Past wel bij je username hahaha

2 likes

Uurtje geleden een bekende gehukt die ik op straat tegenkwam en nu ruik ik nog steeds naar haar parfum yuk

Gehukt?

(Ik snap wat je ermee bedoelt maar ehhhhh wat?)

7 likes

Wat is gehukt?

2 likes

Geknuffeld, als in een hug

5 likes

Echt doe normaal :sob:

11 likes

Hahahaha ik dacht ook, bedoelt ze gehurkt? Maar je kunt niemand hurken volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Als ons water ooit echt gevaarlijk verontreinigd is ga ik dood denk ik haha, vergeet ELKE keer dat ik mijn tandenborstel niet onder de kraan moet houden en erna dat ik niet mn mond moet spoelen met kraanwater.

Dus ik heb inmiddels vast al een hoop darmwater binnengekregen.

4 likes

ik heb deze aan mijn opa en oma laten zien en ze lagen in een deuk!

4 likes