Wat je even kwijt wil #71

Sommige mensen doen er ook zo panisch over. Ik snap dat het door sommige mensen een groot probleem kan zijn, maar voor de meesten zal het allemaal echt wel meevallen.

5 likes

Haha same, fles water voor mn neus maar het mond spoelen na het poetsen krijg ik er maar niet in :joy:

Ik lees dat op mn werk het water wel veilig is (net buiten het gebied) dus dat wordt inslaan

1 like

Iedereen die de het schap met water nij de supermarkt heeft geplunderd.

2 likes

Ik hou zo erg van het programma Vroege Vogels :heart: zou ook alleen maar mensen die in het programma voorkomen om me heen willen hebben. Dit moet ook gewoon verplicht worden om te kijken op school vind ik. En het is ook goed voor al die tering idioten in de Tweede Kamer

7 likes

M’n bejaarde katje is van de week overleden en ik ben zo blij met mn vrienden. Ik krijg kaartjes en belletjes en mensen komen langs met wijn en cupcakes enzo :sob::heart:

49 likes

Ik heb nieuwe hoofdkussens besteld en kijk er helemaal naar om ze te proberen. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Veel sterkte! :white_heart: Fijn dat je zulke lieve vrienden hebt :blush:

1 like

mijn oma soms: blabla situatie van 7 jaar geleden ‘toen was je nog zo mooi slank’ (niet op een lelijke manier & ze weet dat ik het niet vervelend vind als ze dat zegt)
mijn oma vanmiddag toen ik mijn nieuwe broek & dat ik afgevallen ben showde: ‘wat mooi, ik zie echt dat je afgevallen bent, goed gedaan lieverd staat je goed!’

ook mijn oma na het avondeten: ‘wil je nog wat eten? nee? niks zoets? lekker?’ nee oma ik zit echt vol ‘ja maar neem dan maar mee’ oke één macron dan ‘nee neem er maar twee en nog dit stuk chocolade oh en ook een bonbon hier hier allemaal meenemen lekker van genieten straks!!’

love dat ze me toch liever volpropt dan dun ziet :smiling_face_with_three_hearts: en thuis en met gezakt avondeten nu heel blij dat ik van alles heb meegekregen natuurlijk

23 likes

Pff naar welke (veel te dure) kapper moet ik als ik het haar van Linda de Mol in Gooische Vrouwen wil :weary:

Koop een pruik xxx

8 likes

Haha ja vroeg me ook al af of het allemaal puur natuur is bij haar

2 likes

Awww mijn oma was echt precies zo. Maar ik heb ook nog mercitjes? Een toastje? Tucjes??? Jullie willen ook niks hebben. Terwijl je dan al taart, chocola, pinda’s, twee borden avondeten en een toetje gehad had. En een opmerking over je te strakke jurk. :joy:

9 likes

Dankjewel :heart:

4 likes

haha zooo chill oma’s aan de top hoor

4 likes

Ik mis mijn oma nu nog meer :sob:

3 likes

Mijn oma gaf seks zonder condoom altijd de schuld als ik ziek was :face_with_monocle: Keelpijn? Hoofdpijn? ‘ alles zal wel met de blanke sabel gebeuren’

41 likes

Hahahaha sorry maar vind dit heel grappig

3 likes

De blanke sabel??? :sob::sob:

6 likes

Ja echt goor

4 likes

Natuurlijk niet

4 likes